
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 130
- Rok vydania: 2015
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 130
- Rok vydania: 2015
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne nikto neponúka túto knihu.
Chcem predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov. Ide o pojmy ako sú verejný sektor, verejný záujem, verejné blaho, politický záujem, verejná správa, aktéri, verejná voľba a ďalšie. Cieľom publikácie bolo ukázať vzájomné vývojové súvislosti medzi verejnou politikou a verejným marketingom.
Našli ste chybu?