Strategický marketing
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 354
- Rok vydania: 2007
Strategický marketing
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 354
- Rok vydania: 2007
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne nikto neponúka túto knihu.
Chcem predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Publikácia je určená študentom vysokých škôl, účastníkom kurzov ďalšieho vzdelávania, personalistom, všetkým manažérom a podnikateľom.Z obsahu: Podstata a vymedzenie stratégie Typológia stratégií Marketingový audit Swot Strategická situačná analýza Nástroje strategického plánovania Zákaznícke stratégie Analýza konkurencie Odvetvová analýza konkurencie Konkurenčné stratégie Portfólio stratégie Marketingové plánovanie Strategický manažment a marketinová stratégia Výrobkové stratégie a uvázdanie nového výrobku na trh Distribučné stratégie Cenové stratégie Komunikačné stratégie Marketingová organizácia Implementácia marketingovej stratégie Kontrola v marketingu Počítačová podpora strategického marketingu Globálne stratégie
Našli ste chybu?