Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)
1x
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) Book: Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)
3 stars - 1
 Z obsahu : Kapitola 1 - prečo je potrebné hodnotiť spokojnosť zákazníkaKapitola 2 – Spokojnosť zákazníka ako veličina efektívnosti pre marketingKapitola 3 – Predstavenie výskumu, výber vzorky, spätná väzba na zákazníkov ...
  1. Odborná literatúra

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)

Alexander Mateides

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)

Alexander Mateides

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Epos
  • ISBN: 8080572240
  • Väzba: pevná

Popis knihy

 Z obsahu : Kapitola 1 - prečo je potrebné hodnotiť spokojnosť zákazníkaKapitola 2 – Spokojnosť zákazníka ako veličina efektívnosti pre marketingKapitola 3 – Predstavenie výskumu, výber vzorky, spätná väzba na zákazníkov ...

Našli ste chybu?