
Problémy marketingu vo verejnom sektore
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 164
- Rok vydania: 2013
Problémy marketingu vo verejnom sektore
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 164
- Rok vydania: 2013
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne nikto neponúka túto knihu.
Chcem predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov, resp. prístupov v podnikaní a v činnostiach inštitúcií verejnej ekonomiky. Forma a rozsah spracovania predkladanej monografie ponúka zorientovanie sa v problematike verejnej politiky a marketingu.
Našli ste chybu?