Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Prečo je vzduch zadarmo a panenstvo drahé
1x
Prečo je vzduch zadarmo a panenstvo drahé Book: Prečo je vzduch zadarmo a panenstvo drahé
3 stars - 1
Cena: 6,00 €
Aj vďaka knihám ako Freakonomics už ekonómia nie je dávno iba suchopárnou vedou. V našich zemepisných šírkach však chýbala podobná publikácia, ktorá by pracovala aj s domácimi reáliami. Po dvoch knihách rozhovorov so známymi ekonómami Lukáš Kovanda napísal knihu, kde v štyridsiatich kapitolách vtipným a prístpuným spôsobom skĺbil ekonómiou s psychológiou, sociológiou či antropológiou. Veľa o jeho štýle písania napovedajú už samotné názvy kapitol, ako: - Prečo sú tučné dievčatá prístupnejšie na rizikový sex - Prečo ľudí tak veľmi zaujíma, koľko zarábajú ostatní - Prečo sú Facebook, Google aj Apple americké, a nie japonské - Prečo slabé odbory môžu za exodus banánov do celého sveta - Prečo samoľúbosť zarába a vzdelaní ľudia žijú lacnejšie
  1. Odborná literatúra

Prečo je vzduch zadarmo a panenstvo drahé

Lukáš Kovanda

Prečo je vzduch zadarmo a panenstvo drahé

Lukáš Kovanda

Na túto knihu čaká momentálne 1 čitateľ

peter.rosko

Aktuálne túto knihu ponúka 5 čitateľov

klausoveklenoty, lenulka33, ltrcalkova, carodej, peter.rosko

Pridať do košíka
Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem tiež predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Premedia
  • ISBN: 9788089594443
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

Aj vďaka knihám ako Freakonomics už ekonómia nie je dávno iba suchopárnou vedou. V našich zemepisných šírkach však chýbala podobná publikácia, ktorá by pracovala aj s domácimi reáliami. Po dvoch knihách rozhovorov so známymi ekonómami Lukáš Kovanda napísal knihu, kde v štyridsiatich kapitolách vtipným a prístpuným spôsobom skĺbil ekonómiou s psychológiou, sociológiou či antropológiou. Veľa o jeho štýle písania napovedajú už samotné názvy kapitol, ako: - Prečo sú tučné dievčatá prístupnejšie na rizikový sex - Prečo ľudí tak veľmi zaujíma, koľko zarábajú ostatní - Prečo sú Facebook, Google aj Apple americké, a nie japonské - Prečo slabé odbory môžu za exodus banánov do celého sveta - Prečo samoľúbosť zarába a vzdelaní ľudia žijú lacnejšie

Našli ste chybu?