Praktikum z marketingu I
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Slovníky a učebnice
- Počet strán: 153
- Rok vydania: 2017
Praktikum z marketingu I
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Slovníky a učebnice
- Počet strán: 153
- Rok vydania: 2017
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne nikto neponúka túto knihu.
Chcem predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Praktikum z marketingu I koncepčne vychádza z publikácie Základy marketingu I. od autorského kolektívu Birnerová-Križanová. Jednotlivé kapitoly oboch publikácií zhodne obsahujú témy: úvod do marketingu, podnikateľské koncepcie, riadenie marketingového procesu, marketingová filozofia, charakteristika a meranie trhu, výber cieľovýchtrhov, analýza marketingového prostredia, analýza trhov a nákupného správania zákazníkov, analýza konkurencie, marketingový informačný systém, trhovo orientované strategické plánovanie... Pre vypracovaniezadaní nachádzajúcich sa v praktikupritom nie je nevyhnutnepotrebné pracovať súčasneaj s publikáciouZáklady marketingu I., nakoľko základný teoretický úvoddo témy sa nachádzanielen na začiatku každej kapitolypraktika, ale aj pred jednotlivými zadaniami. Zadaniasú konštruované tak, aby si poslucháč utvrdil nadobudnuté a aby získal nové vedomosti, znalosti a zručnosti z oblasti marketingu spôsobom, ktorý by mu mal byť vďaka zaradeniu aktuálnych a prevažneregionálne známych prípadových štúdií blízky. Veríme, že poslucháčiedukačný potenciál , ktorýmpraktikum disponuje v plnej miere využijúa že pri práci s ním budú v tvorivom dialógus pedagógmi využívať svoje vlastné doterajšievedomosti tak,aby nadobudli nové, ktoré rozšíria ich obzory nielen v kontexte marketingu, ale aj ostatnej podnikovej praxe a trhovej reality akceptujúc pritom celospoločenské trendy a snažiac sa o prispetie k dosiahnutiu trvalo udržateľného rozvoja.
Našli ste chybu?