Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 140
- Rok vydania: 2006
Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 140
- Rok vydania: 2006
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne nikto neponúka túto knihu.
Chcem predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Obsah titulu je jednoznačný už z jeho názvu. Kniha „Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra“ je prekladom originálu „Using and Choosing an advertising agency: an insider's view“. Ide o praktický manuál pre firmy alebo organizácie, ktorý vysvetľuje ako si čo najlepšie vybrať reklamnú agentúru a ako s ňou úspešne spolupracovať. Autorom je John Ward, odborník, ktorý niekoľko desaťročí pracoval v reklamných agentúrach pre množstvo klientov. Svoje bohaté skúsenosti z prostredia medzi klientom a agentúrou zhrnul do tejto veľmi užitočnej publikácie.
Našli ste chybu?