Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Popularita ako fenomén hudobného umenia
1x
Popularita ako fenomén hudobného umenia Book: Popularita ako fenomén hudobného umenia
4 stars - 1
Popularita vplýva na život a tvorbu všetkých výkonných umelcov. V oblasti artificiálnej hudby a v novom socio-kultúrnom prostredí je problematika popularity veľmi aktuálna. V takom ponímaní, ako ho predkladá táto kniha, sa rozrástla až v 20. storočí v súvislosti s médiami. Kniha poukazuje na zvláštnosti interpretačného umenia, približuje históriu popularity v dejinách klavírneho umenia od baroka až po súčasnosť a informuje o výsledkoch výskumu spoločenského postavenia interpreta na Slovensku zrealizovaný v sezóne 2005/2006. Autorka sa usilovala vystihnúť súčasné sociálne postavenie výkonných umelcov, interpretov umelecky náročnej a spravidla nekomerčnej hudby. Kniha približuje súčasnú situáciu svetového hudobného priemyslu, hudobného manažmentu, autorských práv a vývojové tendencie v oblasti hudobného trhu. Dotýka sa otázok manipulácie s umelcom a poslucháčom a komercializácie vážnej hudby. Venuje sa otázkam repertoáru, angažovania sólistov, marketingovej stratégie, prezentácie na webe a sprístupnenia umeleckej produkcie širokému okruhu verejnosti.
  1. Záľuby a koníčky

Popularita ako fenomén hudobného umenia

Iveta Betsa

Popularita ako fenomén hudobného umenia

Iveta Betsa

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Popularita vplýva na život a tvorbu všetkých výkonných umelcov. V oblasti artificiálnej hudby a v novom socio-kultúrnom prostredí je problematika popularity veľmi aktuálna. V takom ponímaní, ako ho predkladá táto kniha, sa rozrástla až v 20. storočí v súvislosti s médiami. Kniha poukazuje na zvláštnosti interpretačného umenia, približuje históriu popularity v dejinách klavírneho umenia od baroka až po súčasnosť a informuje o výsledkoch výskumu spoločenského postavenia interpreta na Slovensku zrealizovaný v sezóne 2005/2006. Autorka sa usilovala vystihnúť súčasné sociálne postavenie výkonných umelcov, interpretov umelecky náročnej a spravidla nekomerčnej hudby. Kniha približuje súčasnú situáciu svetového hudobného priemyslu, hudobného manažmentu, autorských práv a vývojové tendencie v oblasti hudobného trhu. Dotýka sa otázok manipulácie s umelcom a poslucháčom a komercializácie vážnej hudby. Venuje sa otázkam repertoáru, angažovania sólistov, marketingovej stratégie, prezentácie na webe a sprístupnenia umeleckej produkcie širokému okruhu verejnosti.

Našli ste chybu?