Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Písanie v 1. ročníku (komplet 5 písaniek s predtlačou)
1x
Písanie v 1. ročníku (komplet 5 písaniek s predtlačou) Book: Písanie v 1. ročníku (komplet 5 písaniek s predtlačou)
4 stars - 1
Séria piatich zošitov pokrýva námety na prácu počas prípravného, šlabikárovéhoa aj čítankovéhoobdobia. Zošity sú farebne odlíšené a na obálke každého zošita víta žiakov šaško, ktorého poznajú žiaci zo šlabikára. V úvode každého zošita je niekoľko dobrých rád pre učiteľa i žiaka.1. zošit V úvode je séria strán určená na prácu v prípravnom období. Žiaci prácou v zošite rozcvičujú jemnú motoriku svojich rúk a pripravujú sa na efektívne zvládnutie písania. Obkresľovaním tvarov a obrázkov postupne nacvičujú písanie základných „kameňov“ všetkých písmen: ľavého oblúka, sklonovej čiary, pravého oblúka a oválu. V hrových úlohách žiaci získavajú prvé písacie zručnosti a učia sa viesť písací pohyb. Úvod každej strany tvorí obrázok, ktorého obkresľovaním rozvíjame jemnú motoriku. Významnou časťou strán v prípravnom období sú úlohy „Hra na písanie“. Žiaci si písaním do obrázkov dotvárajú jednotlivé ilustrácie a zároveň nacvičujú písanie. Celé prípravné obdobie je plné hier, podobne ako celá práca s písankami, a prináša radosť z prvého písania. Aj v zošitoch je po okrajoch strán séria nápovedných obrázkov a písmen, ktoré majú žiakovi pomôcť pri osvojovaní jednotlivých písmen, neskôr sa nápovedné obrázky zmenia na dvojice tlačených a písaných tvarov každého písmena. Ďalšiu časť prvého zošita tvoria prvé písmená a nácvik prvých spojov písmen. Žiaci najprv každý tvar pozorujú, uvedomujú si súvislosť s nápovedným obrázkom a potom nacvičujú jednotlivé tvary a spoje s inými písmenami. Posledná strana zošita tvorí rezervu pre učiteľa, kde môže so žiakom horšie zvládnuté tvary precvičiť, resp. priestor na rozširujúce úlohy pre žiakov, ktorí už dobre zvládli písmená. 2., 3. a 4. zošit V nácviku ďalších písmen, slabík a v písaní slov a viet pokračujeme v 2. až 4. zošite. Stála štruktúra a pozícia jednotlivých prvkov vytvára systém, na ktorý si žiaci veľmi rýchlo zvyknú a práca s niektorými typmi úloh sa začne výrazne automatizovať. Výhodou však je, že charakter úloh nemení prácu na stereotyp. Žiaci sa priebežne vracajú k osvojeným typom úloh a objavujú nové úlohy a nové možnosti využitia písania. Záver každého zošita tvorí strana na docvičenie, resp. rozširujúce úlohy.5. zošit V tomto zošite žiaci nacvičujú posledné písmená, najfrekventovanejšie a najproblémovejšie spoje písmen. Prvá časť je určená na prácu v šlabikárovom období, druhá časť je určená, a to je novinkou, na prácu v čítankovom období. Záver zošita je vyhradený na voľné písanie a úlohy na docvičovanie. Práca s písankami pokrýva obsahovo učiva 1. ročníka a učí žiaka vnímať písanie ako prostriedok na vyjadrenie vlastných myšlienok, nie ako cieľ svojho snaženia. Písanky odporučilo Ministerstvo školstva SR.
  1. Slovníky a učebnice

Písanie v 1. ročníku (komplet 5 písaniek s predtlačou)

Kamila Štefeková

Písanie v 1. ročníku (komplet 5 písaniek s predtlačou)

Kamila Štefeková

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Séria piatich zošitov pokrýva námety na prácu počas prípravného, šlabikárovéhoa aj čítankovéhoobdobia. Zošity sú farebne odlíšené a na obálke každého zošita víta žiakov šaško, ktorého poznajú žiaci zo šlabikára. V úvode každého zošita je niekoľko dobrých rád pre učiteľa i žiaka.1. zošit V úvode je séria strán určená na prácu v prípravnom období. Žiaci prácou v zošite rozcvičujú jemnú motoriku svojich rúk a pripravujú sa na efektívne zvládnutie písania. Obkresľovaním tvarov a obrázkov postupne nacvičujú písanie základných „kameňov“ všetkých písmen: ľavého oblúka, sklonovej čiary, pravého oblúka a oválu. V hrových úlohách žiaci získavajú prvé písacie zručnosti a učia sa viesť písací pohyb. Úvod každej strany tvorí obrázok, ktorého obkresľovaním rozvíjame jemnú motoriku. Významnou časťou strán v prípravnom období sú úlohy „Hra na písanie“. Žiaci si písaním do obrázkov dotvárajú jednotlivé ilustrácie a zároveň nacvičujú písanie. Celé prípravné obdobie je plné hier, podobne ako celá práca s písankami, a prináša radosť z prvého písania. Aj v zošitoch je po okrajoch strán séria nápovedných obrázkov a písmen, ktoré majú žiakovi pomôcť pri osvojovaní jednotlivých písmen, neskôr sa nápovedné obrázky zmenia na dvojice tlačených a písaných tvarov každého písmena. Ďalšiu časť prvého zošita tvoria prvé písmená a nácvik prvých spojov písmen. Žiaci najprv každý tvar pozorujú, uvedomujú si súvislosť s nápovedným obrázkom a potom nacvičujú jednotlivé tvary a spoje s inými písmenami. Posledná strana zošita tvorí rezervu pre učiteľa, kde môže so žiakom horšie zvládnuté tvary precvičiť, resp. priestor na rozširujúce úlohy pre žiakov, ktorí už dobre zvládli písmená. 2., 3. a 4. zošit V nácviku ďalších písmen, slabík a v písaní slov a viet pokračujeme v 2. až 4. zošite. Stála štruktúra a pozícia jednotlivých prvkov vytvára systém, na ktorý si žiaci veľmi rýchlo zvyknú a práca s niektorými typmi úloh sa začne výrazne automatizovať. Výhodou však je, že charakter úloh nemení prácu na stereotyp. Žiaci sa priebežne vracajú k osvojeným typom úloh a objavujú nové úlohy a nové možnosti využitia písania. Záver každého zošita tvorí strana na docvičenie, resp. rozširujúce úlohy.5. zošit V tomto zošite žiaci nacvičujú posledné písmená, najfrekventovanejšie a najproblémovejšie spoje písmen. Prvá časť je určená na prácu v šlabikárovom období, druhá časť je určená, a to je novinkou, na prácu v čítankovom období. Záver zošita je vyhradený na voľné písanie a úlohy na docvičovanie. Práca s písankami pokrýva obsahovo učiva 1. ročníka a učí žiaka vnímať písanie ako prostriedok na vyjadrenie vlastných myšlienok, nie ako cieľ svojho snaženia. Písanky odporučilo Ministerstvo školstva SR.

Našli ste chybu?