Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Pavučinka
1x
Pavučinka Book: Pavučinka
3 stars - 1
Pavučinka je súbor 4 pracovných zošitov na precvičovanie sluchovej a zrakovej percepcie. Pracovať s nimi môžu špeciálni pedagógovia, liečební pedagógovia, logopédi, rodičia, teda všetci, ktorí chcú pomôcť deťom so špecifickými poruchami učenia, deťom s dyslexiou a dysotografiou, chybnou výslovnosťou a oslabeným percepčným vnímaním. Pracovné zošity sú všeobecne určené pre deti mladšieho školského veku. Avšak 1. zošit môžu používať už aj predškolské deti a 4. zošit obsahuje aj náročnejšie úlohy, ktoré sú vhodné tiež pre žiakov 2. stupňa s oslabeným sluchovým vnímaním a so špecifickými poruchami učenia. Súčasťou prvých dvoch zošitov sú CD, keďže ide hlavne o sluchové vnímanie. Dieťa zadanie úlohy a dané slová nielen číta a spája s obrázkami, ale čo je najdôležitejšie, počúva správnu výslovnosť a opakuje. Práca so slovami je založená na analyticko-syntetickej metóde. Dieťa počuté slová opakuje, rozkladá na slabiky, hlásky a opačne, z hlások tvorí slabiky, slová, ktoré používa vo vete. Pracovný zošit č.1 môžu používať aj predškolské deti. Sú tam cvičenia na rozvíjanie sluchovej pamäti, analýzy, rytmu a pozornosti. Úlohy sú na prvý pohľad jednoduché, robené hravou formou, ale už tu sa objavia pojmy hláska, slabika, prvý, posledný a pod. Druhý pracovný zošit slúži na nácvik sluchovej analýzy a syntézy, manipulácie s hláskami v slove a sluchovej pamäti. Dieťa slová počúva, opakuje, rozkladá na slabiky a hlásky, hľadá, identifikuje písmená, vyslovuje. Úlohy postupujú od jednoduchších k náročnejším. V 3. zošite si žiak postupne osvojuje rozlišovanie krátkych a dlhých samohlások. Úlohy tohto typu sa objavia už v 1. zošite kvôli zvukovej nahrávke, keďže CD je len pri 1. a 2. zošite. V týchto cvičeniach ide o nácvik automatického používania krátkych a dlhých samohlások znova pri zapojení čo najviac zmyslov vrátane správnej výslovnosti. Vo 4. pracovnom zošite ide o rozlišovanie mäkkých a tvrdých slabík di,ti,ni a dy,ty,ny a rozlišovanie sykaviek. Chyby v týchto javoch sú špecifické pre žiakov s dysortografiou, nesprávnou výslovnosťou a opäť s nedostatočne rozvinutým sluchovým vnímaním. Tento zošit môžu používať aj starší žiaci kvôli náročnejším úlohám a obsahu. Práca so zvukovým sprievodom vyžaduje určité tempo práce, ale CD sa dá zastaviť a úlohy zopakovať. Pri práci s pracovnými zošitmi je dôležitá pravidelnosť v kratších časových intervaloch. V prvých dvoch zošitoch je veľa obrázkov, ktoré dieťa bude spájať so slovami, úlohy bude vypracovávať hravou formou, v ďalších dvoch je viac práce so slovami, slovnými spojeniami a vetami. Od začiatku sa oboznamuje s pojmami hláska krátka a dlhá, slabika mäkká a tvrdá, slovo, veta, učí sa narábať so slovami. Avšak všetky 4 pracovné zošity sledujú spoločné ciele, rozvoj kognitívnych funkcii, teda cvičenie správnej výslovnosti, rozvoj sluchového, zrakového vnímania a diferenciácie, nácvik pozornosti a orientácie, rozvíjanie zrakovej a sluchovej pamäti. Pri práci s pracovnými zošitmi Pavučinka vám želáme veľa pracovných úspechov.
  1. Odborná literatúra

Pavučinka

Andrea Čopáková , Olga Zelinková

Pavučinka

Andrea Čopáková , Olga Zelinková

Na túto knihu čaká momentálne 9 čitateľov

katenkamacekova, peter.rosko, janosikova, petruskaduchonova, macikovaeva, dadasvecova, mikesemci, tinkatinka13, kkrocilova

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Tobiáš
  • ISBN: 9788073111359
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

Pavučinka je súbor 4 pracovných zošitov na precvičovanie sluchovej a zrakovej percepcie. Pracovať s nimi môžu špeciálni pedagógovia, liečební pedagógovia, logopédi, rodičia, teda všetci, ktorí chcú pomôcť deťom so špecifickými poruchami učenia, deťom s dyslexiou a dysotografiou, chybnou výslovnosťou a oslabeným percepčným vnímaním. Pracovné zošity sú všeobecne určené pre deti mladšieho školského veku. Avšak 1. zošit môžu používať už aj predškolské deti a 4. zošit obsahuje aj náročnejšie úlohy, ktoré sú vhodné tiež pre žiakov 2. stupňa s oslabeným sluchovým vnímaním a so špecifickými poruchami učenia. Súčasťou prvých dvoch zošitov sú CD, keďže ide hlavne o sluchové vnímanie. Dieťa zadanie úlohy a dané slová nielen číta a spája s obrázkami, ale čo je najdôležitejšie, počúva správnu výslovnosť a opakuje. Práca so slovami je založená na analyticko-syntetickej metóde. Dieťa počuté slová opakuje, rozkladá na slabiky, hlásky a opačne, z hlások tvorí slabiky, slová, ktoré používa vo vete. Pracovný zošit č.1 môžu používať aj predškolské deti. Sú tam cvičenia na rozvíjanie sluchovej pamäti, analýzy, rytmu a pozornosti. Úlohy sú na prvý pohľad jednoduché, robené hravou formou, ale už tu sa objavia pojmy hláska, slabika, prvý, posledný a pod. Druhý pracovný zošit slúži na nácvik sluchovej analýzy a syntézy, manipulácie s hláskami v slove a sluchovej pamäti. Dieťa slová počúva, opakuje, rozkladá na slabiky a hlásky, hľadá, identifikuje písmená, vyslovuje. Úlohy postupujú od jednoduchších k náročnejším. V 3. zošite si žiak postupne osvojuje rozlišovanie krátkych a dlhých samohlások. Úlohy tohto typu sa objavia už v 1. zošite kvôli zvukovej nahrávke, keďže CD je len pri 1. a 2. zošite. V týchto cvičeniach ide o nácvik automatického používania krátkych a dlhých samohlások znova pri zapojení čo najviac zmyslov vrátane správnej výslovnosti. Vo 4. pracovnom zošite ide o rozlišovanie mäkkých a tvrdých slabík di,ti,ni a dy,ty,ny a rozlišovanie sykaviek. Chyby v týchto javoch sú špecifické pre žiakov s dysortografiou, nesprávnou výslovnosťou a opäť s nedostatočne rozvinutým sluchovým vnímaním. Tento zošit môžu používať aj starší žiaci kvôli náročnejším úlohám a obsahu. Práca so zvukovým sprievodom vyžaduje určité tempo práce, ale CD sa dá zastaviť a úlohy zopakovať. Pri práci s pracovnými zošitmi je dôležitá pravidelnosť v kratších časových intervaloch. V prvých dvoch zošitoch je veľa obrázkov, ktoré dieťa bude spájať so slovami, úlohy bude vypracovávať hravou formou, v ďalších dvoch je viac práce so slovami, slovnými spojeniami a vetami. Od začiatku sa oboznamuje s pojmami hláska krátka a dlhá, slabika mäkká a tvrdá, slovo, veta, učí sa narábať so slovami. Avšak všetky 4 pracovné zošity sledujú spoločné ciele, rozvoj kognitívnych funkcii, teda cvičenie správnej výslovnosti, rozvoj sluchového, zrakového vnímania a diferenciácie, nácvik pozornosti a orientácie, rozvíjanie zrakovej a sluchovej pamäti. Pri práci s pracovnými zošitmi Pavučinka vám želáme veľa pracovných úspechov.

Našli ste chybu?