Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Môže cirkev hovoriť mediálnym jazykom?
1x
Môže cirkev hovoriť mediálnym jazykom? Book: Môže cirkev hovoriť mediálnym jazykom?
4 stars - 1
Tretia časť série troch publikácií o vzťahu médií a náboženstva. Prostredníctvom moderných kvalitatívnych výskumných metód odpovedá na otázku, či je mediálny jazyk vôbec schopný prenášať náboženské posolstvá. V prvej časti skúma charakter mediálneho komunikačného systému a v rámci mnohých aspektov, ktoré vystúpia do popredia pri spracúvaní náboženských tém v médiách, sa podrobne venuje napr. predsudku, osobnej viere novinárov, profesionalite novinárov, cirkevnej stratégii a kontrole, pravde, dialógu (vrátane vnútrocirkevného), funkcii žurnalistiky, komerčnosti žurnalistiky, schopnosti žurnalistiky meniť ľudí, povrchnosti médií a základným spravodajským hodnotám, ako konflikt, škandál, zábava, príbeh. V druhej časti autorka ponúka analýzu konkrétnych novinárskych textov z piatich tematických oblastí: návšteva pápeža Benedikta XVI. v Rakúsku a v USA, pastierske listy slovenských biskupov, sexuálna výchova a výhrada vo svedomí. Porovnáva tzv. topoi – všeobecné zdieľané hodnoty –, na ktorých stoja tieto texty v cirkevných a v sekulárnych médiách. Dospieva k praktickým konštatovaniam o možnostiach náboženských posolstiev v médiách a k odporúčaniam pre novinárov aj pre šíriteľov náboženských posolstiev z prostredia cirkví.
  1. Odborná literatúra

Môže cirkev hovoriť mediálnym jazykom?

Terézia Rončáková

Môže cirkev hovoriť mediálnym jazykom?

Terézia Rončáková

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Paulínky
  • ISBN: 9788074500114
  • Väzba: pevná

Popis knihy

Tretia časť série troch publikácií o vzťahu médií a náboženstva. Prostredníctvom moderných kvalitatívnych výskumných metód odpovedá na otázku, či je mediálny jazyk vôbec schopný prenášať náboženské posolstvá. V prvej časti skúma charakter mediálneho komunikačného systému a v rámci mnohých aspektov, ktoré vystúpia do popredia pri spracúvaní náboženských tém v médiách, sa podrobne venuje napr. predsudku, osobnej viere novinárov, profesionalite novinárov, cirkevnej stratégii a kontrole, pravde, dialógu (vrátane vnútrocirkevného), funkcii žurnalistiky, komerčnosti žurnalistiky, schopnosti žurnalistiky meniť ľudí, povrchnosti médií a základným spravodajským hodnotám, ako konflikt, škandál, zábava, príbeh. V druhej časti autorka ponúka analýzu konkrétnych novinárskych textov z piatich tematických oblastí: návšteva pápeža Benedikta XVI. v Rakúsku a v USA, pastierske listy slovenských biskupov, sexuálna výchova a výhrada vo svedomí. Porovnáva tzv. topoi – všeobecné zdieľané hodnoty –, na ktorých stoja tieto texty v cirkevných a v sekulárnych médiách. Dospieva k praktickým konštatovaniam o možnostiach náboženských posolstiev v médiách a k odporúčaniam pre novinárov aj pre šíriteľov náboženských posolstiev z prostredia cirkví.

Našli ste chybu?