Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Metódy predikovania finančnej situácie podnikov
1x
Metódy predikovania finančnej situácie podnikov Book: Metódy predikovania finančnej situácie podnikov
3 stars - 1
Dôsledkom globálnej finančnej krízy, ktorá vyústila do dlhodobej krízy, bolo okrem iného aj zlyhávanie podnikateľských subjektov. Zánik podniku má dosah aj na ostatné subjekty z jeho okolia, napr. veriteľov, zamestnancov, štát a pod., čím je následne ovplyvňovaná ekonomika celej krajiny. Úpadok podniku spôsobuje taktiež rast sociálnych a spoločenských problémov, ktoré sú spojené s rastom nákladov. Na tomto mieste vystupuje do popredia význam metód predikovania, ktoré by mali podnik upozorniť na vznik negatívnej udalosti v budúcnosti. Z pozície finančného manažéra je potrebné poznať teoretické východiská metód predikovania, ale zároveň je nevyhnutné uvedomiť si konkrétne výhody a obmedzenia, ktoré podnikateľskému subjektu z využívania jednotlivých metód predikovania vyplývajú. Úspešný manažér by sa mal snažiť silné stránky využiť na prospech svojho podniku a zároveň slabé stránky vybraných metód predikovania čo najviac eliminovať. V súčasnosti sa v prostredí akademickej obce, ako aj v praxi podnikov stretávame čoraz častejšie s otázkou zameranou na význam metód predikovania vo finančnom riadení a rozhodovaní. Význam metód je podmienený správnymi výsledkami ich predikčnej (klasifikačnej, resp. výpovednej) schopnosti, ktoré sú najmä pod vplyvom aktuálnych podmienok viac ako polemické a diskutabilné. Cieľom vedeckej monografie je teoreticky vymedziť metódy predikovania finančnej situácie podnikov ako nástroj rozhodovania a riadenia vo finančnom manažmente, zistiť súčasný stav vo využívaní metód predikovania v ekonomickom prostredí Slovenskej republiky a Českej republiky a verifikovať metódy predikovania na vybranej vzorke slovenských podnikov.
  1. Slovníky a učebnice

Metódy predikovania finančnej situácie podnikov

Petra Gundová

Metódy predikovania finančnej situácie podnikov

Petra Gundová

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Belianum
  • ISBN: 9788055709222
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

Dôsledkom globálnej finančnej krízy, ktorá vyústila do dlhodobej krízy, bolo okrem iného aj zlyhávanie podnikateľských subjektov. Zánik podniku má dosah aj na ostatné subjekty z jeho okolia, napr. veriteľov, zamestnancov, štát a pod., čím je následne ovplyvňovaná ekonomika celej krajiny. Úpadok podniku spôsobuje taktiež rast sociálnych a spoločenských problémov, ktoré sú spojené s rastom nákladov. Na tomto mieste vystupuje do popredia význam metód predikovania, ktoré by mali podnik upozorniť na vznik negatívnej udalosti v budúcnosti. Z pozície finančného manažéra je potrebné poznať teoretické východiská metód predikovania, ale zároveň je nevyhnutné uvedomiť si konkrétne výhody a obmedzenia, ktoré podnikateľskému subjektu z využívania jednotlivých metód predikovania vyplývajú. Úspešný manažér by sa mal snažiť silné stránky využiť na prospech svojho podniku a zároveň slabé stránky vybraných metód predikovania čo najviac eliminovať. V súčasnosti sa v prostredí akademickej obce, ako aj v praxi podnikov stretávame čoraz častejšie s otázkou zameranou na význam metód predikovania vo finančnom riadení a rozhodovaní. Význam metód je podmienený správnymi výsledkami ich predikčnej (klasifikačnej, resp. výpovednej) schopnosti, ktoré sú najmä pod vplyvom aktuálnych podmienok viac ako polemické a diskutabilné. Cieľom vedeckej monografie je teoreticky vymedziť metódy predikovania finančnej situácie podnikov ako nástroj rozhodovania a riadenia vo finančnom manažmente, zistiť súčasný stav vo využívaní metód predikovania v ekonomickom prostredí Slovenskej republiky a Českej republiky a verifikovať metódy predikovania na vybranej vzorke slovenských podnikov.

Našli ste chybu?