Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku
1x
Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku Book: Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku
4 stars - 1
Internacionalizácia aktivít podnikov Slovenskej republiky nadobúda stále väčší význam. Teória i prax sú jednotné v tom, že fungovanie podniku len na domácom trhu nedovoľuje v súčasnosti jeho systematický rozvoj z dlhodobej perspektívy. Úspešné prenikanie na zahraničné trhy je podmienené zvládnutím rozhodovacieho procesu pri internacionalizácii podniku. Strategický rozhodovací proces má znaky, ktoré treba bezpodmienečne rešpektovať: rozhodnutia sa uplatňujú v dlhšom časovom úseku, výsledok má neopakovateľný charakter, ciele sú stanovené presne a nemôžu sa v priebehu rozhodovania meniť a úloha človeka je v rozhodovacom procese nezastupiteľná. Pri strategickom rozhodovaní v medzinárodnom podnikaní treba súčasne zohľadňovať i špecifiká tohto procesu spojené s tým, že osobitný dôraz sa kladie najmä na prípravu rozhodnutí. Získavanie informácií predovšetkým o okolí (krajine) býva komplikované a rozhodnutia musia byť komplexné... Monografia Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku je určená poslucháčom Ekonomickej univerzity a iných ekonomických fakúlt, ako aj pracovníkom hospodárskej praxe angažujúcich sa v oblasti medzinárodného podnikania. Jana Sršňová, Ľubica Füzyová, Zuzana Roby
  1. Odborná literatúra

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku

Jana Sršňová , Ľubica Füzyová , Zuzana Roby

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku

Jana Sršňová , Ľubica Füzyová , Zuzana Roby

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Sprint dva
  • ISBN: 8096992768
  • Väzba: pevná

Popis knihy

Internacionalizácia aktivít podnikov Slovenskej republiky nadobúda stále väčší význam. Teória i prax sú jednotné v tom, že fungovanie podniku len na domácom trhu nedovoľuje v súčasnosti jeho systematický rozvoj z dlhodobej perspektívy. Úspešné prenikanie na zahraničné trhy je podmienené zvládnutím rozhodovacieho procesu pri internacionalizácii podniku. Strategický rozhodovací proces má znaky, ktoré treba bezpodmienečne rešpektovať: rozhodnutia sa uplatňujú v dlhšom časovom úseku, výsledok má neopakovateľný charakter, ciele sú stanovené presne a nemôžu sa v priebehu rozhodovania meniť a úloha človeka je v rozhodovacom procese nezastupiteľná. Pri strategickom rozhodovaní v medzinárodnom podnikaní treba súčasne zohľadňovať i špecifiká tohto procesu spojené s tým, že osobitný dôraz sa kladie najmä na prípravu rozhodnutí. Získavanie informácií predovšetkým o okolí (krajine) býva komplikované a rozhodnutia musia byť komplexné... Monografia Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku je určená poslucháčom Ekonomickej univerzity a iných ekonomických fakúlt, ako aj pracovníkom hospodárskej praxe angažujúcich sa v oblasti medzinárodného podnikania. Jana Sršňová, Ľubica Füzyová, Zuzana Roby

Našli ste chybu?