Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Marketing služieb
1x
Marketing služieb Book: Marketing služieb
4 stars - 1
Cena: 5,00 €
Spoločenský vývoj prechádza od masovej výroby a spotreby potravín, cez masovú výrobu a spotrebu iných hmotných statkov (predmetov dlhodobej spotreby) ku spotrebe služieb. Služby začínajú predstavovať podstatnú časť výdavkov domácností a podnikov. Nárast spotreby služieb je ovplyvňovaný spoločenským rozvojom, rastom produktivity práce, zmenami vo sfére výroby, neustálou modifikáciou spotrebných predmetov, kultúrnym rozvojom človeka, zmenou životného štýlu, zmenou hodnotovej štruktúry a ďalšími faktormi. Obdobie posledných desaťročí minulého storočia sa často označuje aj ako obdobie rozvoja služieb. Svedčí o tom rozvoj služieb na strane ponuky, ale aj rozvoj dopytu po službách. Z uvedených dôvodov sa teórii a praxi poskytovania služieb v posledných rokoch venuje pozornosť aj u nás. Viaceré publikácie sa venujú manažmentu služieb, teórii služieb, kvalite služieb, ekonomike služieb alebo marketingu služieb. K poslednej uvedenej oblasti zaraďujeme aj túto publikáciu, ktorú ponúkame čitateľom zaujímajúcim sa o oblasť služieb. Autori nemali za cieľ venovať sa do detailov základným poučkám marketingu. Spoliehajú na to, že čitateľ, ktorý siahne po tejto knihe, už poznatky o základoch marketingu má a že jeho cieľom bude získať hlbšie vedomosti špecificky o marketingu služieb.
  1. Odborná literatúra

Marketing služieb

Jaroslav Ďaďo , Janka Petrovičová , Miroslava Kostková

Marketing služieb

Jaroslav Ďaďo , Janka Petrovičová , Miroslava Kostková

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne túto knihu ponúka 1 čitateľ

orsimka

orsimka (Bystré nad Topľou) Stav: Nová knižka 5,00 € Pridať do košíka
Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem tiež predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Epos
  • ISBN: 8080576629
  • Väzba: pevná

Popis knihy

Spoločenský vývoj prechádza od masovej výroby a spotreby potravín, cez masovú výrobu a spotrebu iných hmotných statkov (predmetov dlhodobej spotreby) ku spotrebe služieb. Služby začínajú predstavovať podstatnú časť výdavkov domácností a podnikov. Nárast spotreby služieb je ovplyvňovaný spoločenským rozvojom, rastom produktivity práce, zmenami vo sfére výroby, neustálou modifikáciou spotrebných predmetov, kultúrnym rozvojom človeka, zmenou životného štýlu, zmenou hodnotovej štruktúry a ďalšími faktormi. Obdobie posledných desaťročí minulého storočia sa často označuje aj ako obdobie rozvoja služieb. Svedčí o tom rozvoj služieb na strane ponuky, ale aj rozvoj dopytu po službách. Z uvedených dôvodov sa teórii a praxi poskytovania služieb v posledných rokoch venuje pozornosť aj u nás. Viaceré publikácie sa venujú manažmentu služieb, teórii služieb, kvalite služieb, ekonomike služieb alebo marketingu služieb. K poslednej uvedenej oblasti zaraďujeme aj túto publikáciu, ktorú ponúkame čitateľom zaujímajúcim sa o oblasť služieb. Autori nemali za cieľ venovať sa do detailov základným poučkám marketingu. Spoliehajú na to, že čitateľ, ktorý siahne po tejto knihe, už poznatky o základoch marketingu má a že jeho cieľom bude získať hlbšie vedomosti špecificky o marketingu služieb.

Našli ste chybu?