Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Marketing malého, stredného a rodinného podnikania
Marketing malého, stredného a rodinného podnikania Book: Marketing malého, stredného a rodinného podnikania Malé a stredné podniky majú v slovenskej ekonomike nezastupiteľné miesto svojim podielom 60 - 80% z celkového počtu podnikov. Majú svoje osobitosti vývoja a pre svoj prínos si zaslúžia pozornosť čitateľov. Podobne sa možno vyjadriť...
  1. Odborná literatúra

Marketing malého, stredného a rodinného podnikania

Ľubomíra Strážovská

Marketing malého, stredného a rodinného podnikania

Ľubomíra Strážovská

Na túto knihu čaká momentálne 1 čitateľ

misurova.zuzana

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Sprint dva
  • ISBN: 9788089710430
  • Väzba: brožovaná väzba

Popis knihy

Malé a stredné podniky majú v slovenskej ekonomike nezastupiteľné miesto svojim podielom 60 - 80% z celkového počtu podnikov. Majú svoje osobitosti vývoja a pre svoj prínos si zaslúžia pozornosť čitateľov. Podobne sa možno vyjadriť...

Našli ste chybu?