Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Marketing kultúry
1x
Marketing kultúry Book: Marketing kultúry
3 stars - 1
Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej podobe. Publikácia prezentuje výsledky desaťročného výskumu na poli teórie i praxe marketingu kultúry z dielne cezhraničného autorského kolektívu pod vedením Márie Tajtákovej. Marketing kultúry je pomerne mladou prierezovou disciplínou, ktorá sa začala výraznejšie rozvíjať až v 90. rokoch 20. storočia. Autori nazerajú na otázky marketing kultúry cez optiku publika. Vychádzajú z predpokladu, že práve poznanie správania, preferencií a postojov návštevníkov kultúrnych organizácií je jedným z najdôležitejších predpokladov tvorby účinnej marketingovej stratégie. Hlavným odkazom publikácie je presvedčenie, že úlohou marketingu v kultúre nie je prispôsobovať ponuku požiadavkám trhu, ale prilákať spotrebiteľov k existujúcemu produktu. Publikácia je rozdelená do ôsmich kapitol, ktoré na seba obsahovo nadväzujú tak, aby čitateľ postupne prenikal do jednotlivých zákutí marketingu kultúry. Začína predstavením vzťahu medzi kultúrou a ekonomikou, ďalej vysvetľuje základné princípy marketingu aplikovaného v kultúre, podrobne sa venuje otázkam publika kultúrnych organizácií, opisuje strategické i taktické marketingové nástroje, poukazuje na nový fenomén v kultúre - kreatívny priemysel a neobíde ani prierezovú oblasť kultúrneho turizmu (v angličtine). Text predstavuje nielen ucelenú systematizáciu poznatkov o marketingu kultúry, ale je popretkávaný aj početnými prípadovými štúdiami z praxe slúžiacimi na ilustráciu jednotlivých marketingových princípov a modelov. Publikácia Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum je určená najmä študentom ekonomických a umeleckých odborov, ktorí si chcú prehĺbiť svoje vzdelanie v oblasti marketingu kultúry. Zároveň môže slúžiť aj pracovníkom kultúrnych organizácií ako príručka nástrojov a metód, ktoré marketing v kultúre ponúka.
  1. Odborná literatúra

Marketing kultúry

Mária Tajtáková

Marketing kultúry

Mária Tajtáková

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Eurokódex
  • ISBN: 9788089447299
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej podobe. Publikácia prezentuje výsledky desaťročného výskumu na poli teórie i praxe marketingu kultúry z dielne cezhraničného autorského kolektívu pod vedením Márie Tajtákovej. Marketing kultúry je pomerne mladou prierezovou disciplínou, ktorá sa začala výraznejšie rozvíjať až v 90. rokoch 20. storočia. Autori nazerajú na otázky marketing kultúry cez optiku publika. Vychádzajú z predpokladu, že práve poznanie správania, preferencií a postojov návštevníkov kultúrnych organizácií je jedným z najdôležitejších predpokladov tvorby účinnej marketingovej stratégie. Hlavným odkazom publikácie je presvedčenie, že úlohou marketingu v kultúre nie je prispôsobovať ponuku požiadavkám trhu, ale prilákať spotrebiteľov k existujúcemu produktu. Publikácia je rozdelená do ôsmich kapitol, ktoré na seba obsahovo nadväzujú tak, aby čitateľ postupne prenikal do jednotlivých zákutí marketingu kultúry. Začína predstavením vzťahu medzi kultúrou a ekonomikou, ďalej vysvetľuje základné princípy marketingu aplikovaného v kultúre, podrobne sa venuje otázkam publika kultúrnych organizácií, opisuje strategické i taktické marketingové nástroje, poukazuje na nový fenomén v kultúre - kreatívny priemysel a neobíde ani prierezovú oblasť kultúrneho turizmu (v angličtine). Text predstavuje nielen ucelenú systematizáciu poznatkov o marketingu kultúry, ale je popretkávaný aj početnými prípadovými štúdiami z praxe slúžiacimi na ilustráciu jednotlivých marketingových princípov a modelov. Publikácia Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum je určená najmä študentom ekonomických a umeleckých odborov, ktorí si chcú prehĺbiť svoje vzdelanie v oblasti marketingu kultúry. Zároveň môže slúžiť aj pracovníkom kultúrnych organizácií ako príručka nástrojov a metód, ktoré marketing v kultúre ponúka.

Našli ste chybu?