Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Marketing
1x
Marketing Book: Marketing
4 stars - 1
Cena: 15,00 €
Tretie, prepracované a doplnené vydanie Marketing orientuje podnikateľské úsilie na také stratégie, systém organizácie a činnosti, ktoré umožňujú dosiahnuť úspech v podmienkach trhovej ekonomiky. Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Súčasťou publikácie je slovník odborných výrazov, ktorý spracoval autorský kolektív v spolupráci so Slovenskou marketingovou spoločnosťou. Z obsahu: Základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti Prostredie marketingovej činnosti podniku Marketingové strategické rozhodnutia Nástroje marketingu Rozvoj marketingovej koncepcie
  1. Odborná literatúra

Marketing

Jaroslav Kita

Marketing

Jaroslav Kita

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne túto knihu ponúka 1 čitateľ

7ivanka7

7ivanka7 (Bratislava 5) Stav: Prečítaná knižka 15,00 € Pridať do košíka
Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem tiež predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Tretie, prepracované a doplnené vydanie Marketing orientuje podnikateľské úsilie na také stratégie, systém organizácie a činnosti, ktoré umožňujú dosiahnuť úspech v podmienkach trhovej ekonomiky. Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Súčasťou publikácie je slovník odborných výrazov, ktorý spracoval autorský kolektív v spolupráci so Slovenskou marketingovou spoločnosťou. Z obsahu: Základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti Prostredie marketingovej činnosti podniku Marketingové strategické rozhodnutia Nástroje marketingu Rozvoj marketingovej koncepcie

Našli ste chybu?