Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Manažment pre malú planétu
1x
Manažment pre malú planétu Book: Manažment pre malú planétu
3 stars - 1
Cena: 2,00 €
Knižná edícia Nadácie Tatra banky prináša na slovenský trh exkluzívny výber titulov renomovaného amerického vydavateľstva odborných kníh HARVARD BUSINESS PRESS. Otázky zodpovedného podnikania a ekológie sa dostávajú medzi priority moderného korporátneho sveta. Firmy preto hľadajú stratégie, ktorými by efektívne nahradili svoje plány neobmedzeného rastu stratégiami trvalej udržateľnosti po stránke ekonomickej, sociálnej aj ekologickej. Uvedomujú si, že práve udržateľnosť a zodpovedné podnikanie im dáva veľkú konkurenčnú výhodu. Autori knihy Manažment pre malú planétu už desťročia skúmajú, ako ľudské činnosti spojené s obchodom, spotrebou či podnikaním, ovplyvňujú enviromentálne a sociálne podmienky na Zemi. Čitateľom ukazujú cestu k takým manažérskym či podnikateľským rozhodnutiam, ktoré budú ekonomicky efektívne, spoločensky zodpovedné a zároveň nenarušia prirodzený ekosystém Zeme.
  1. Odborná literatúra

Manažment pre malú planétu

Jean Garner Steard , W. Edward Steard

Manažment pre malú planétu

Jean Garner Steard , W. Edward Steard

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne túto knihu ponúka 1 čitateľ

kamenskamm

kamenskamm (Bratislava 4) Stav: Nová knižka 2,00 € Pridať do košíka
Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem tiež predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Eastone Books
  • ISBN: 9788081092169
  • Väzba: pevná s prebalom

Popis knihy

Knižná edícia Nadácie Tatra banky prináša na slovenský trh exkluzívny výber titulov renomovaného amerického vydavateľstva odborných kníh HARVARD BUSINESS PRESS. Otázky zodpovedného podnikania a ekológie sa dostávajú medzi priority moderného korporátneho sveta. Firmy preto hľadajú stratégie, ktorými by efektívne nahradili svoje plány neobmedzeného rastu stratégiami trvalej udržateľnosti po stránke ekonomickej, sociálnej aj ekologickej. Uvedomujú si, že práve udržateľnosť a zodpovedné podnikanie im dáva veľkú konkurenčnú výhodu. Autori knihy Manažment pre malú planétu už desťročia skúmajú, ako ľudské činnosti spojené s obchodom, spotrebou či podnikaním, ovplyvňujú enviromentálne a sociálne podmienky na Zemi. Čitateľom ukazujú cestu k takým manažérskym či podnikateľským rozhodnutiam, ktoré budú ekonomicky efektívne, spoločensky zodpovedné a zároveň nenarušia prirodzený ekosystém Zeme.

Našli ste chybu?