Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Manažéri na cudzom parkete
1x
Manažéri na cudzom parkete Book: Manažéri na cudzom parkete
3 stars - 1
Cena: 3,50 €
Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie - kniha poskytuje návody na úspešnú komunikáciu s partnermi z iných obchodných kultúr a dodržiavanie pravidiel zdvorilého správania v rôznych krajinách sveta. Autor úspešnej knihy Moderná biznis etiketa pre manažérov sa tentoraz zameral na niektoré typické obchodné kultúry, ktoré môžu byť pre mnohých manažérov zaujímavé. Medzinárodné skúsenosti ukazujú, že iba jazyková príprava pre nadväzovanie kontaktov, vytváranie a udržiavanie obchodných vzťahov, nestačí. Komunikácia s partnermi s rovnakým hardvérom, ale iným softvérom v hlave si nevyhnutne vyžaduje pochopiť, že ľudia v rozličných obchodných kultúrach rozmýšľajú a chovajú sa rôznymi spôsobmi, pričom tieto odlišnosti bezprostredne ovplyvňujú ich komunikačné správanie. Kniha by mala pomôcť tieto rozdiely nielen spoznať, ale sa v nich vyznať a využívať v praxi. Preto by na ňu nemal sadať prach, ale mala by byť neustále poruke.
  1. Odborná literatúra

Manažéri na cudzom parkete

Tomáš Borec

Manažéri na cudzom parkete

Tomáš Borec

Na túto knihu čaká momentálne 1 čitateľ

peter.rosko

Aktuálne túto knihu ponúka 1 čitateľ

knihkupehviezdoslav

knihkupehviezdoslav (Stropkov) Stav: Nová knižka 3,50 € Pridať do košíka
Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem tiež predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie - kniha poskytuje návody na úspešnú komunikáciu s partnermi z iných obchodných kultúr a dodržiavanie pravidiel zdvorilého správania v rôznych krajinách sveta. Autor úspešnej knihy Moderná biznis etiketa pre manažérov sa tentoraz zameral na niektoré typické obchodné kultúry, ktoré môžu byť pre mnohých manažérov zaujímavé. Medzinárodné skúsenosti ukazujú, že iba jazyková príprava pre nadväzovanie kontaktov, vytváranie a udržiavanie obchodných vzťahov, nestačí. Komunikácia s partnermi s rovnakým hardvérom, ale iným softvérom v hlave si nevyhnutne vyžaduje pochopiť, že ľudia v rozličných obchodných kultúrach rozmýšľajú a chovajú sa rôznymi spôsobmi, pričom tieto odlišnosti bezprostredne ovplyvňujú ich komunikačné správanie. Kniha by mala pomôcť tieto rozdiely nielen spoznať, ale sa v nich vyznať a využívať v praxi. Preto by na ňu nemal sadať prach, ale mala by byť neustále poruke.

Našli ste chybu?