Kronika marketingára
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Cestopisy
- Počet strán: 428
- Rok vydania: 2007
Kronika marketingára
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Cestopisy
- Počet strán: 428
- Rok vydania: 2007
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne nikto neponúka túto knihu.
Chcem predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Autor bol dlhoročným šéfom marketingu v ŽOS Zvolen (Železničné opravovne a strojárne). Za zákazkami pochodil takmer celú Európu, ale aj slovenských a českých zákazníkov. V knihe popisuje pútavým spôsobom zážitky zo zháňania zákaziek, metódy na ich získanie a kroky, ktoré treba so zákazníkmi absolvovať. Pri cestách bol v miestach, kam bežného turistu nezavedie žiadna cestovka a popísal úsmevné, ale niekedy aj dramatické situácie, do ktorých sa dostal. Sú spomenuté aj niektoré slovenské kauzy – napríklad nevydarený vývoj slovenského motorového rušňa typu 755 firmou Martinská mechatronická a.s., alebo medzinárodný tender na ľahké motorové jednotky pre slovenské železnice (kauza Vláčiky). Dej je súčasný - odohráva sa od roku 1990 a zachytáva éru ČSD, ďalej jednej spoločnej firmy ŽSR, až po rozdelenie železníc do terajšej podoby. Nie je to odborná literatúra, ale beletria – zábavné a oddychové čítanie na voľné chvíle.
Našli ste chybu?