Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Komunikácia v konflikte a kríze
1x
Komunikácia v konflikte a kríze Book: Komunikácia v konflikte a kríze
3 stars - 1
Cena: 30,00 €
Motivačná fascinujúca kniha, prvá svojho druhu v SR od domáceho autora o inšpirácii i životných radách k osobnému rastu, vlastnému kaučingu, autoevolúcii, sebazdokonaľovaniu a automanažmentu.Komunikácia je veľmi často diskutovanou témou rôznych profesionálov (napríklad autorov, učiteľov, vzdelávačov, lektorov, kaučov, mentorov, trénerov osobného rozvoja, poradcov, psychoterapeutov, filozofov, atď.), ale aj laikov – neprofesionálov z radov obyčajných ľudí. Ambíciou tejto knihy je ponúknuť naše videnie komunikačných zručností ako univerzálnu osobnú alebo pracovnú pomôcku pre každého, kto sa chce v komunikácii zlepšovať. A priori z hľadiska komunikácie nie univerzálnej, ale špeciálne krízovej s akcentom na konflikty. Takže jej cieľovou skupinou sú všetci ľudia, ktorí si uvedomujú vlastnú zodpovednosť i obrovské príležitosti a potenciál, ale i rozdiely zo zvládania (dobro) alebo nezvládania (zlo) komunikácie.Obsah knihy bol zvolený tak, aby sa v nej prelínala vhodne teória a prax, súčasne zarezonoval vtip i dôvtip, t.j. pobavenie i poučenie. Časť knihy má prehľadový charakter, kde autor mapoval, zozbieral a komparoval aj iné odborné názory ku konfliktnej komunikácii. Všetko s cieľom pestrosti i praktickosti, aby titul čitateľovi čo najlepšie zachutil. Obsah:1. Komunikácia – pojem, definícia, podstata, význam2. Verbálna a neverbálna komunikácia3. Krízová komunikácia – podstata, rozdiely, chyby4. Konflikty, spory, nedorozumenia, hádky5. Konflikt v klientskom centre i výsluch svedka6. Psychológia vplyvu pri konfliktoch7. Asertivita ako dobrý sluha, ale zlý pán8. Umenie dôvodiť a kvalifikovaná argumentácia9. Informačné šumy a komunikačné skraty – vybrané problémy10. Pragmatická komunikácia – niektoré východiská11. Internetová komunikácia12. Chyby v komunikácii13. Komunikačné kuriozity a zaujímavosti14. Konflikty na pracovisku – niektoré výkričníky15. Komunikačná obozretnosť šéfova i voči nemu16. Testy na komunikačné zručnosti
  1. Odborná literatúra

Komunikácia v konflikte a kríze

Emil Burák

Komunikácia v konflikte a kríze

Emil Burák

Na túto knihu čaká momentálne 1 čitateľ

juscakovadaniela

Aktuálne túto knihu ponúka 1 čitateľ

jurkepet

jurkepet (Martin 1) Stav: Prečítaná knižka 30,00 € Pridať do košíka
Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem tiež predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Tesfo
  • ISBN: 9788089253869

Popis knihy

Motivačná fascinujúca kniha, prvá svojho druhu v SR od domáceho autora o inšpirácii i životných radách k osobnému rastu, vlastnému kaučingu, autoevolúcii, sebazdokonaľovaniu a automanažmentu.Komunikácia je veľmi často diskutovanou témou rôznych profesionálov (napríklad autorov, učiteľov, vzdelávačov, lektorov, kaučov, mentorov, trénerov osobného rozvoja, poradcov, psychoterapeutov, filozofov, atď.), ale aj laikov – neprofesionálov z radov obyčajných ľudí. Ambíciou tejto knihy je ponúknuť naše videnie komunikačných zručností ako univerzálnu osobnú alebo pracovnú pomôcku pre každého, kto sa chce v komunikácii zlepšovať. A priori z hľadiska komunikácie nie univerzálnej, ale špeciálne krízovej s akcentom na konflikty. Takže jej cieľovou skupinou sú všetci ľudia, ktorí si uvedomujú vlastnú zodpovednosť i obrovské príležitosti a potenciál, ale i rozdiely zo zvládania (dobro) alebo nezvládania (zlo) komunikácie.Obsah knihy bol zvolený tak, aby sa v nej prelínala vhodne teória a prax, súčasne zarezonoval vtip i dôvtip, t.j. pobavenie i poučenie. Časť knihy má prehľadový charakter, kde autor mapoval, zozbieral a komparoval aj iné odborné názory ku konfliktnej komunikácii. Všetko s cieľom pestrosti i praktickosti, aby titul čitateľovi čo najlepšie zachutil. Obsah:1. Komunikácia – pojem, definícia, podstata, význam2. Verbálna a neverbálna komunikácia3. Krízová komunikácia – podstata, rozdiely, chyby4. Konflikty, spory, nedorozumenia, hádky5. Konflikt v klientskom centre i výsluch svedka6. Psychológia vplyvu pri konfliktoch7. Asertivita ako dobrý sluha, ale zlý pán8. Umenie dôvodiť a kvalifikovaná argumentácia9. Informačné šumy a komunikačné skraty – vybrané problémy10. Pragmatická komunikácia – niektoré východiská11. Internetová komunikácia12. Chyby v komunikácii13. Komunikačné kuriozity a zaujímavosti14. Konflikty na pracovisku – niektoré výkričníky15. Komunikačná obozretnosť šéfova i voči nemu16. Testy na komunikačné zručnosti

Našli ste chybu?