Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Klebetromán
1x
Klebetromán Book: Klebetromán
4 stars - 1
Vydavateľ, podobne ako bratislavská autorská dvojica, vyplazuje na svet jazyk. Tento štvorručný slovenský Klebetromán je literárnym zobrazením subkultúry, ktorá sa po roku 1989 mohla rozvinúť v ktoromkoľvek meste postkomunistickej strednej Európy, a tak ako väčšina komunikácie po postmoderne aj on vznikal v duchu diskurzu talkshow. Autorská dvojica vie, že na paktovanie s dnešným konzumným čitateľom je potrebný rétoricky poddimenzovaný jazyk každodennosti, ktorý predpokladá lacné logické zvraty, naivné psychologické pozície. Prvotným cieľom tohto nevysloveného, ale o to očividnejšieho organizačného princípu je odporučiť text do pozornosti trhu a médií. Cez tieto zvraty a pozície odhaľuje mužský rozprávač - raz v prvej, inokedy v tretej osobe jednotného čísla - odborný diletantizmus, ľudskú hlúposť a etickú bezbrehosť.
  1. Beletria

Klebetromán

Denisa Fulmeková , Peter Macsovszky

  • Jazyk: slovenský
  • Žáner: Beletria
  • Počet strán: 230
  • Rok vydania: 2004

Klebetromán

Denisa Fulmeková , Peter Macsovszky

  • Jazyk: slovenský
  • Žáner: Beletria
  • Počet strán: 230
  • Rok vydania: 2004

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Kalligram
  • ISBN: 8071497053
  • Väzba: pevná

Popis knihy

Vydavateľ, podobne ako bratislavská autorská dvojica, vyplazuje na svet jazyk. Tento štvorručný slovenský Klebetromán je literárnym zobrazením subkultúry, ktorá sa po roku 1989 mohla rozvinúť v ktoromkoľvek meste postkomunistickej strednej Európy, a tak ako väčšina komunikácie po postmoderne aj on vznikal v duchu diskurzu talkshow. Autorská dvojica vie, že na paktovanie s dnešným konzumným čitateľom je potrebný rétoricky poddimenzovaný jazyk každodennosti, ktorý predpokladá lacné logické zvraty, naivné psychologické pozície. Prvotným cieľom tohto nevysloveného, ale o to očividnejšieho organizačného princípu je odporučiť text do pozornosti trhu a médií. Cez tieto zvraty a pozície odhaľuje mužský rozprávač - raz v prvej, inokedy v tretej osobe jednotného čísla - odborný diletantizmus, ľudskú hlúposť a etickú bezbrehosť.

Našli ste chybu?