Jednoducho značka
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 240
- Rok vydania: 2011
Jednoducho značka
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 240
- Rok vydania: 2011
Na túto knihu čaká momentálne 1 čitateľ
Aktuálne túto knihu ponúkaju 2 čitatelia
Chcem tiež predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM. Ponúka aj pohľad do zákulisia na prácu s tradičnými značkami ako je Maxwell House, ale aj s nováčikmi ako JetBlue či iPod. Vysvetľuje, čo robia správne a čo nesprávne.
Našli ste chybu?