Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 210
- Rok vydania: 2015
Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 210
- Rok vydania: 2015
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne nikto neponúka túto knihu.
Chcem predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu.
Našli ste chybu?