Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Homo Felix 02/2012
1x
Homo Felix 02/2012 Book: Homo Felix 02/2012
4 stars - 1
Druhé číslo v roku 2012 polročníka Homo Felix - odborného časopisu o animovanom filme Aká je primárna funkcia vzdelávacieho systému? Pripravovať novú generáciu špecialistov určitého odboru tak, aby sa po dovŕšení produktívneho veku mohla plnohodnotne zapojiť do jeho fungovania. Ak vzdelávací systém nehľadí na realitu, t. j. poškolskú prax, jeho zmysel je výrazne naštrbený. Naopak, ak školský systém dobre pozná odbor, pre ktorý vzdeláva, stáva sa jeho nenahraditeľným vyživovacím koreňom. V uhom čísle ročníka 2012 časopisu Homo Felix skúma vydavateľ oblasť vzdelávania a otvára otázku, kam by naše odborné školstvo malo v najbližších rokoch smerovať, aby sa takýmto koreňom stalo. Aká je situácia v krajinách ako Slovensko a Česko, kde existuje len malý alebo žiaden animačný priemysel? Pre koho a ako vzdelávajú katedry animovanej tvorby svojich študentov? Mohli by školy zmenou svojho zamerania pomôcť vzniku fungujúceho priemyslu? V mozaike článkov sa snažia ich autori hľadať odpovede na tieto a ďalšie pridružené otázky. Ročník: III. s podnázvom Ako (sa) vzdelávať
  1. Záľuby a koníčky

Homo Felix 02/2012

Homo Felix 02/2012

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Druhé číslo v roku 2012 polročníka Homo Felix - odborného časopisu o animovanom filme Aká je primárna funkcia vzdelávacieho systému? Pripravovať novú generáciu špecialistov určitého odboru tak, aby sa po dovŕšení produktívneho veku mohla plnohodnotne zapojiť do jeho fungovania. Ak vzdelávací systém nehľadí na realitu, t. j. poškolskú prax, jeho zmysel je výrazne naštrbený. Naopak, ak školský systém dobre pozná odbor, pre ktorý vzdeláva, stáva sa jeho nenahraditeľným vyživovacím koreňom. V uhom čísle ročníka 2012 časopisu Homo Felix skúma vydavateľ oblasť vzdelávania a otvára otázku, kam by naše odborné školstvo malo v najbližších rokoch smerovať, aby sa takýmto koreňom stalo. Aká je situácia v krajinách ako Slovensko a Česko, kde existuje len malý alebo žiaden animačný priemysel? Pre koho a ako vzdelávajú katedry animovanej tvorby svojich študentov? Mohli by školy zmenou svojho zamerania pomôcť vzniku fungujúceho priemyslu? V mozaike článkov sa snažia ich autori hľadať odpovede na tieto a ďalšie pridružené otázky. Ročník: III. s podnázvom Ako (sa) vzdelávať

Našli ste chybu?