Etické vedenie ľudí v slovenskom podnikateľskom prostredí
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 164
- Rok vydania: 2015
Etické vedenie ľudí v slovenskom podnikateľskom prostredí
- Jazyk: slovenský
- Žáner: Odborná literatúra
- Počet strán: 164
- Rok vydania: 2015
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne túto knihu ponúka 1 čitateľ
Chcem tiež predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Posledná finančná a ekonomická kríza zdôraznila význam a dôležitosť etiky v podnikaní v celosvetovom kontexte. Základným cieľom autorského kolektívu bolo zistiť, ktoré kultúrne a etické faktory vplývajú na manažérske rozhodovanie v oblasti hodnotovo orientovaného vedenia ľudí ako súčasti hodnotového manažmentu v rámci súčasného slovenského podnikateľského prostredia. Monografia obsahuje tri časti. Prvá časť sa sústreďuje na vymedzenie základných pojmov. Druhá časť sa venuje špecifikácii cieľov, obsahu a objektu výskumu, jeho metódam a spôsobu vyhodnotenia výsledkov. Tretia časť je prezentáciou výsledkov na základe dotazníkového prieskumu, ktoré sú okamžite použiteľné v domácom i medzinárodnom podnikateľskom prostredí a jednoznačne vo vzdelávaní manažérov. Publikácia by nemala chýbať v knižnici žiadneho riadiaceho pracovníka. Bude cennou aj pre študentov, budúcich manažérov, aby im tak pomohla pripraviť sa na výkon riadiacej funkcie aj z hľadiska etického vedenia, ktorého význam v súčasnosti stále rastie.
Našli ste chybu?