Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Etické vedenie ľudí v slovenskom podnikateľskom prostredí
1x
Etické vedenie ľudí v slovenskom podnikateľskom prostredí Book: Etické vedenie ľudí v slovenskom podnikateľskom prostredí
3 stars - 1
Cena: 7,00 €
Posledná finančná a ekonomická kríza zdôraznila význam a dôležitosť etiky v podnikaní v celosvetovom kontexte. Základným cieľom autorského kolektívu bolo zistiť, ktoré kultúrne a etické faktory vplývajú na manažérske rozhodovanie v oblasti hodnotovo orientovaného vedenia ľudí ako súčasti hodnotového manažmentu v rámci súčasného slovenského podnikateľského prostredia. Monografia obsahuje tri časti. Prvá časť sa sústreďuje na vymedzenie základných pojmov. Druhá časť sa venuje špecifikácii cieľov, obsahu a objektu výskumu, jeho metódam a spôsobu vyhodnotenia výsledkov. Tretia časť je prezentáciou výsledkov na základe dotazníkového prieskumu, ktoré sú okamžite použiteľné v domácom i medzinárodnom podnikateľskom prostredí a jednoznačne vo vzdelávaní manažérov. Publikácia by nemala chýbať v knižnici žiadneho riadiaceho pracovníka. Bude cennou aj pre študentov, budúcich manažérov, aby im tak pomohla pripraviť sa na výkon riadiacej funkcie aj z hľadiska etického vedenia, ktorého význam v súčasnosti stále rastie.
  1. Odborná literatúra

Etické vedenie ľudí v slovenskom podnikateľskom prostredí

Anna Remišová , Anna Lašáková , Ján Rudy , Rozália Sulíková , Zuzana Kirchmayer , Jana Fratričová

Etické vedenie ľudí v slovenskom podnikateľskom prostredí

Anna Remišová , Anna Lašáková , Ján Rudy , Rozália Sulíková , Zuzana Kirchmayer , Jana Fratričová

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne túto knihu ponúka 1 čitateľ

auhrinova82

auhrinova82 (Spišská Nová Ves 1) Stav: Prečítaná knižka 7,00 € Pridať do košíka
Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem tiež predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Posledná finančná a ekonomická kríza zdôraznila význam a dôležitosť etiky v podnikaní v celosvetovom kontexte. Základným cieľom autorského kolektívu bolo zistiť, ktoré kultúrne a etické faktory vplývajú na manažérske rozhodovanie v oblasti hodnotovo orientovaného vedenia ľudí ako súčasti hodnotového manažmentu v rámci súčasného slovenského podnikateľského prostredia. Monografia obsahuje tri časti. Prvá časť sa sústreďuje na vymedzenie základných pojmov. Druhá časť sa venuje špecifikácii cieľov, obsahu a objektu výskumu, jeho metódam a spôsobu vyhodnotenia výsledkov. Tretia časť je prezentáciou výsledkov na základe dotazníkového prieskumu, ktoré sú okamžite použiteľné v domácom i medzinárodnom podnikateľskom prostredí a jednoznačne vo vzdelávaní manažérov. Publikácia by nemala chýbať v knižnici žiadneho riadiaceho pracovníka. Bude cennou aj pre študentov, budúcich manažérov, aby im tak pomohla pripraviť sa na výkon riadiacej funkcie aj z hľadiska etického vedenia, ktorého význam v súčasnosti stále rastie.

Našli ste chybu?