Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Dieťa v centre pozornosti
1x
Dieťa v centre pozornosti Book: Dieťa v centre pozornosti
3 stars - 1
Publikácia rozvíja, upevňuje, utvára, formuje vzťahy medzi deťmi navzájom, ale ja medzi deťmi a pedagógmi, v ideálnom prípade aj rodičmi. Cieľom je aj utváranie osobnosti dieťaťa, sebapoznávanie, upevňovanie jeho sebavedomia, získavanie nových zručností a poznatkov, rozvoj jeho tvorivosti. Tvorivé aktivity predstavujú jednu z možností, ako vzťah učiteľ – dieťa – deti budovať. Pedagóg ich môže zaradiť do výchovno-vzdelávacieho procesu v materskej škole. Umožnia a aj potrebujú odkloniť sa od striktného plnenia učebných osnov, čím sa môžu stať atraktívnymi pre učiteľa aj pre dieťa. Je to platforma, kde učiteľ môže prirodzene deti spoznávať, dovoliť im spoznávať aj jeho a kde sa deti môžu spoznávať navzájom. V publikácii nájdete tvorivé aktivity, ktorých médiom je pohyb, výtvarný prejav a pracovné činnosti, niekedy doplnené hudobným a dramatickým prejavom. Tie sú v rámci jednej tvorivej aktivity integrované a vhodne sa dopĺňajú. Aby hneď od začiatku pritiahli pozornosť detí, uvádzame ich s príbehmi a rozprávkami, ktoré majú deti vniesť do deja, do témy. Príbeh či rozprávka potom sprevádza aktivitu počas celého jej trvania. Tvorí jednotnú líniu, na ktorej sa objavujú pohybové hry a cvičenia, výtvarné techniky a hry, detské činnosti. Používaním publikácie budete postupovať v súlade so Štátnym vzdelávacím programom ISCED 0 – predprimárne vzdelávanie, ako BONUS dostanete pomôcku k plánovaniu – prehľad vzdelávacích štandardov k jednotlivým aktivitám.Obsah:I. TEORETICKÁ ČASŤ 1. Zmenené detstvo 1.1 Fenomén zmeneného detstva 1.2 Dieťa s problémom alebo problémové dieťa? 1.3 Postoj učiteľa2. Potreba reagovať na zmeny v rámci výchovy a vzdelávania 2.1 Potreby detí 2.2 V centre je dieťa, subjekt výchovy a vzdelávania3. Tvorivé aktivity – inkluzívny priestor pre deti 3.1 Inkluzívny priestor v triede, inkluzívna trieda 3.2 Rodičom vstup povolený 3.3 Vzťah učiteľ – dieťa, pilier inkluzívnej triedy 3.4 Tvorivé aktivity 3.5 Prínos pre detský svet 3.6 Benefity pre pedagóga4. Charakteristika tvorivých aktivít 4.1 Cieľ a posolstvo 4.2 Základné znaky 4.3 Štruktúra tvorivých aktivít5. Kontexty 5.1 Diagnostický kontext 5.2 Pedagogický kontext 5.3 Terapeutický kontext6. Posolstvo pedagógom a rodičomII. PRAKTICKÁ ČASŤ 1. Ostrovy 2. Strom 3. Borovica Ivica 4. Motýľ 5. Džungľa 6. Opice 7. Zvieracie rodiny 8. Farebný svet 9. Osmičková krajina 10. Srdiečko 11. Čarodejnícki kamaráti a ich dobrodružná cesta
  1. Odborná literatúra

Dieťa v centre pozornosti

Magdaléna Szabová , Monika Stupková , Barbora Vodičková

Dieťa v centre pozornosti

Magdaléna Szabová , Monika Stupková , Barbora Vodičková

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: Raabe
  • ISBN: 9788081400155
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

Publikácia rozvíja, upevňuje, utvára, formuje vzťahy medzi deťmi navzájom, ale ja medzi deťmi a pedagógmi, v ideálnom prípade aj rodičmi. Cieľom je aj utváranie osobnosti dieťaťa, sebapoznávanie, upevňovanie jeho sebavedomia, získavanie nových zručností a poznatkov, rozvoj jeho tvorivosti. Tvorivé aktivity predstavujú jednu z možností, ako vzťah učiteľ – dieťa – deti budovať. Pedagóg ich môže zaradiť do výchovno-vzdelávacieho procesu v materskej škole. Umožnia a aj potrebujú odkloniť sa od striktného plnenia učebných osnov, čím sa môžu stať atraktívnymi pre učiteľa aj pre dieťa. Je to platforma, kde učiteľ môže prirodzene deti spoznávať, dovoliť im spoznávať aj jeho a kde sa deti môžu spoznávať navzájom. V publikácii nájdete tvorivé aktivity, ktorých médiom je pohyb, výtvarný prejav a pracovné činnosti, niekedy doplnené hudobným a dramatickým prejavom. Tie sú v rámci jednej tvorivej aktivity integrované a vhodne sa dopĺňajú. Aby hneď od začiatku pritiahli pozornosť detí, uvádzame ich s príbehmi a rozprávkami, ktoré majú deti vniesť do deja, do témy. Príbeh či rozprávka potom sprevádza aktivitu počas celého jej trvania. Tvorí jednotnú líniu, na ktorej sa objavujú pohybové hry a cvičenia, výtvarné techniky a hry, detské činnosti. Používaním publikácie budete postupovať v súlade so Štátnym vzdelávacím programom ISCED 0 – predprimárne vzdelávanie, ako BONUS dostanete pomôcku k plánovaniu – prehľad vzdelávacích štandardov k jednotlivým aktivitám.Obsah:I. TEORETICKÁ ČASŤ 1. Zmenené detstvo 1.1 Fenomén zmeneného detstva 1.2 Dieťa s problémom alebo problémové dieťa? 1.3 Postoj učiteľa2. Potreba reagovať na zmeny v rámci výchovy a vzdelávania 2.1 Potreby detí 2.2 V centre je dieťa, subjekt výchovy a vzdelávania3. Tvorivé aktivity – inkluzívny priestor pre deti 3.1 Inkluzívny priestor v triede, inkluzívna trieda 3.2 Rodičom vstup povolený 3.3 Vzťah učiteľ – dieťa, pilier inkluzívnej triedy 3.4 Tvorivé aktivity 3.5 Prínos pre detský svet 3.6 Benefity pre pedagóga4. Charakteristika tvorivých aktivít 4.1 Cieľ a posolstvo 4.2 Základné znaky 4.3 Štruktúra tvorivých aktivít5. Kontexty 5.1 Diagnostický kontext 5.2 Pedagogický kontext 5.3 Terapeutický kontext6. Posolstvo pedagógom a rodičomII. PRAKTICKÁ ČASŤ 1. Ostrovy 2. Strom 3. Borovica Ivica 4. Motýľ 5. Džungľa 6. Opice 7. Zvieracie rodiny 8. Farebný svet 9. Osmičková krajina 10. Srdiečko 11. Čarodejnícki kamaráti a ich dobrodružná cesta

Našli ste chybu?