Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Deti trochu iné v školskej edukácii
1x
Deti trochu iné v školskej edukácii Book: Deti trochu iné v školskej edukácii
3 stars - 1
Aj napriek množstvu publikácií, kde autori spracúvajú problematiku porúch pozornosti a aktivity, špecifických porúch učenia, učitelia takýchto žiakov i naďalej často pociťujú bezradnosť, či málo pomoci a podpory od odborníkov v procese edukácie žiakov s vývinovými poruchami, ktorí sa vzdelávajú v bežných triedach základných a stredných škôl formou školského začlenenia - integrácie. Škola je prostredím, kde žiak prežíva určité obdobie mimo rodiny. Škola a učitelia by preto mali vytvoriť prostredie, klímu, ktorá by pozitívne ovplyvňovala a uspokojovala špeciálne výchovnovzdelávacie potreby žiakov, sociálnu integráciu, vzdelávaciu aktivitu žiaka. Táto publikácia je zameraná na prácu so žiakmi so špecifickými vývinovými poruchami (dys-poruchami, ADD a ADHD) a zásady v nej uvádzané môžu využívať učitelia všetkých stupňov vzdelávania. Stále v pedagogickej verejnosti pretrvávajú názory, že na kompenzáciu porúch v škole nie je až také dôležité a potrebné používať odlišné metódy práce pri ich edukácii, hodnotení a klasifikácii.
  1. Odborná literatúra

Deti trochu iné v školskej edukácii

Alena Hučíková , Ján Hučík

Deti trochu iné v školskej edukácii

Alena Hučíková , Ján Hučík

Na túto knihu čaká momentálne 1 čitateľ

juscakovadaniela

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Aj napriek množstvu publikácií, kde autori spracúvajú problematiku porúch pozornosti a aktivity, špecifických porúch učenia, učitelia takýchto žiakov i naďalej často pociťujú bezradnosť, či málo pomoci a podpory od odborníkov v procese edukácie žiakov s vývinovými poruchami, ktorí sa vzdelávajú v bežných triedach základných a stredných škôl formou školského začlenenia - integrácie. Škola je prostredím, kde žiak prežíva určité obdobie mimo rodiny. Škola a učitelia by preto mali vytvoriť prostredie, klímu, ktorá by pozitívne ovplyvňovala a uspokojovala špeciálne výchovnovzdelávacie potreby žiakov, sociálnu integráciu, vzdelávaciu aktivitu žiaka. Táto publikácia je zameraná na prácu so žiakmi so špecifickými vývinovými poruchami (dys-poruchami, ADD a ADHD) a zásady v nej uvádzané môžu využívať učitelia všetkých stupňov vzdelávania. Stále v pedagogickej verejnosti pretrvávajú názory, že na kompenzáciu porúch v škole nie je až také dôležité a potrebné používať odlišné metódy práce pri ich edukácii, hodnotení a klasifikácii.

Našli ste chybu?