Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Az alapiskolák 1. osztálya számára (2. rész) HU
1x
Az alapiskolák 1. osztálya számára (2. rész) HU Book: Az alapiskolák 1. osztálya számára (2. rész) HU
4 stars - 1
Tento titul nájdete v našej ponuke aj v kolekcii za skvelú cenu. Maďarská jazyková mutácia učebnice matematiky (2. časť) pre 1. ročník základných škôl s vyučovacím jazykom maďarským. Učebnica matematiky pre 1. ročník ZŠ vychádza z koncepcie tvorivo-humanistickej výchovy. Má inšpirovať učiteľa zaujímavo a efektívne vyučovať matematiku tak, aby rozvíjal kognitívnu i nonkognitívnu stránku osobností svojich žiakov. Matematika pre 1. ročník ZŠ v súlade so ŠVP spracúva učivo určené na osvojenie vedomostí a zručností žiakov 1. ročníka ZŠ. Učebnica sa skladá z dvoch častí. V 2. časti učebnice sarozširuje číselný obor do 20. Úlohy sú zamerané na určenie počtu, čítanie čísel, zápis čísel, zaradenie čísla do číselného radu, porovnávanie čísel, rozklad čísel, sčítanie a odčítanie do 20 bez prechodu cez 10. Preberá sa počet i poradie do 20. Precvičujú sa pojmy priame čiary, otvorené a uzavreté krivé čiary, kruh, štvorec, obdĺžnik a trojuholník. Preberajú sa telesá: kocka, guľa, valec. V druhej časti učebnice získavajú žiaci skúsenosti s pravdivosťou, nepravdivosťou výrokov a s negáciou výrokov. Pozorujú isté udalosti ako možné, ale neisté udalosti a nemožné udalosti. Naďalej sa venuje pozornosť dichotomickému triedeniu podľa jedného znaku, postupnostiam, zbieraniu a zoskupovaniu údajov. Každá strana učebnice je venovaná jednej téme. Témy sú zvolené tak, aby rešpektovali záujmy žiakov, ich vedomosti a skúsenosti. Námety na činnosť vychádzajú zo života detí a smerujú k využitiu vedomostí v praxi. Vzhľadom na stupeň rozvoja kognitívnych procesov mladších žiakov sa primeraná pozornosť venuje názornosti. Náročnejšie úlohy sú zaradené na pravej časti strán, odporúča sa však, aby sa aj o riešenie týchto úloh pokúsili všetci žiaci, pričom učiteľ by si mal všímať individuálny pokrok žiaka, jeho úsilie o napredovanie. Sprievodcom publikáciou je postavička vajíčka, z ktorého sa v júni vyliahne sovička, pričom táto postavička predstavuje symbol zmeny, ktorou prejdú deti v prvom ročníku ZŠ. Titul ilustračne stvárnil akademický maliar Jindřich Prášil.
  1. Slovníky a učebnice

Az alapiskolák 1. osztálya számára (2. rész) HU

Brigita Lehoťanová

Az alapiskolák 1. osztálya számára (2. rész) HU

Brigita Lehoťanová

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Tento titul nájdete v našej ponuke aj v kolekcii za skvelú cenu. Maďarská jazyková mutácia učebnice matematiky (2. časť) pre 1. ročník základných škôl s vyučovacím jazykom maďarským. Učebnica matematiky pre 1. ročník ZŠ vychádza z koncepcie tvorivo-humanistickej výchovy. Má inšpirovať učiteľa zaujímavo a efektívne vyučovať matematiku tak, aby rozvíjal kognitívnu i nonkognitívnu stránku osobností svojich žiakov. Matematika pre 1. ročník ZŠ v súlade so ŠVP spracúva učivo určené na osvojenie vedomostí a zručností žiakov 1. ročníka ZŠ. Učebnica sa skladá z dvoch častí. V 2. časti učebnice sarozširuje číselný obor do 20. Úlohy sú zamerané na určenie počtu, čítanie čísel, zápis čísel, zaradenie čísla do číselného radu, porovnávanie čísel, rozklad čísel, sčítanie a odčítanie do 20 bez prechodu cez 10. Preberá sa počet i poradie do 20. Precvičujú sa pojmy priame čiary, otvorené a uzavreté krivé čiary, kruh, štvorec, obdĺžnik a trojuholník. Preberajú sa telesá: kocka, guľa, valec. V druhej časti učebnice získavajú žiaci skúsenosti s pravdivosťou, nepravdivosťou výrokov a s negáciou výrokov. Pozorujú isté udalosti ako možné, ale neisté udalosti a nemožné udalosti. Naďalej sa venuje pozornosť dichotomickému triedeniu podľa jedného znaku, postupnostiam, zbieraniu a zoskupovaniu údajov. Každá strana učebnice je venovaná jednej téme. Témy sú zvolené tak, aby rešpektovali záujmy žiakov, ich vedomosti a skúsenosti. Námety na činnosť vychádzajú zo života detí a smerujú k využitiu vedomostí v praxi. Vzhľadom na stupeň rozvoja kognitívnych procesov mladších žiakov sa primeraná pozornosť venuje názornosti. Náročnejšie úlohy sú zaradené na pravej časti strán, odporúča sa však, aby sa aj o riešenie týchto úloh pokúsili všetci žiaci, pričom učiteľ by si mal všímať individuálny pokrok žiaka, jeho úsilie o napredovanie. Sprievodcom publikáciou je postavička vajíčka, z ktorého sa v júni vyliahne sovička, pričom táto postavička predstavuje symbol zmeny, ktorou prejdú deti v prvom ročníku ZŠ. Titul ilustračne stvárnil akademický maliar Jindřich Prášil.

Našli ste chybu?