Az alapiskolák 1. osztálya számára (2. rész) HU
- Jazyk: maďarský
- Žáner: Slovníky a učebnice
- Počet strán: 80
Az alapiskolák 1. osztálya számára (2. rész) HU
- Jazyk: maďarský
- Žáner: Slovníky a učebnice
- Počet strán: 80
Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?
Aktuálne nikto neponúka túto knihu.
Chcem predať túto knihu
Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke
Popis knihy
Tento titul nájdete v našej ponuke aj v kolekcii za skvelú cenu. Maďarská jazyková mutácia učebnice matematiky (2. časť) pre 1. ročník základných škôl s vyučovacím jazykom maďarským. Učebnica matematiky pre 1. ročník ZŠ vychádza z koncepcie tvorivo-humanistickej výchovy. Má inšpirovať učiteľa zaujímavo a efektívne vyučovať matematiku tak, aby rozvíjal kognitívnu i nonkognitívnu stránku osobností svojich žiakov. Matematika pre 1. ročník ZŠ v súlade so ŠVP spracúva učivo určené na osvojenie vedomostí a zručností žiakov 1. ročníka ZŠ. Učebnica sa skladá z dvoch častí. V 2. časti učebnice sarozširuje číselný obor do 20. Úlohy sú zamerané na určenie počtu, čítanie čísel, zápis čísel, zaradenie čísla do číselného radu, porovnávanie čísel, rozklad čísel, sčítanie a odčítanie do 20 bez prechodu cez 10. Preberá sa počet i poradie do 20. Precvičujú sa pojmy priame čiary, otvorené a uzavreté krivé čiary, kruh, štvorec, obdĺžnik a trojuholník. Preberajú sa telesá: kocka, guľa, valec. V druhej časti učebnice získavajú žiaci skúsenosti s pravdivosťou, nepravdivosťou výrokov a s negáciou výrokov. Pozorujú isté udalosti ako možné, ale neisté udalosti a nemožné udalosti. Naďalej sa venuje pozornosť dichotomickému triedeniu podľa jedného znaku, postupnostiam, zbieraniu a zoskupovaniu údajov. Každá strana učebnice je venovaná jednej téme. Témy sú zvolené tak, aby rešpektovali záujmy žiakov, ich vedomosti a skúsenosti. Námety na činnosť vychádzajú zo života detí a smerujú k využitiu vedomostí v praxi. Vzhľadom na stupeň rozvoja kognitívnych procesov mladších žiakov sa primeraná pozornosť venuje názornosti. Náročnejšie úlohy sú zaradené na pravej časti strán, odporúča sa však, aby sa aj o riešenie týchto úloh pokúsili všetci žiaci, pričom učiteľ by si mal všímať individuálny pokrok žiaka, jeho úsilie o napredovanie. Sprievodcom publikáciou je postavička vajíčka, z ktorého sa v júni vyliahne sovička, pričom táto postavička predstavuje symbol zmeny, ktorou prejdú deti v prvom ročníku ZŠ. Titul ilustračne stvárnil akademický maliar Jindřich Prášil.
Našli ste chybu?