Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Ako získať päťnásobný goodwill
1x
Ako získať päťnásobný goodwill Book: Ako získať päťnásobný goodwill
4 stars - 1
Podnikatelia sú často presvedčení, že vedia, v čom spočíva goodwill, ale len málo z nich o ňom uvažuje ako o prostriedku zvyšujúcom zisk. Ambiciózni podnikatelia by sa mali usilovať o goodwill zamestnancov, bankárov, investorov a verejnosti a výrobcovia aj o goodwill obchodníkov. Podnik ako celok treba vedieť „predať“ ľuďom, ktorí kupujú jeho produkty, i tým, ktorí doňho investujú. Kniha prináša praktické rady, ako to docieliť. Popisuje, ako môže firma získať dobré meno, ktoré je nevyhnutnosťou pri budovaní prosperujúceho podniku. Žiadna spoločnosť nevyžije len z prestíže riaditeľov ovešaných titulmi a z rutiny, bez výkonných manažérov. Prežiť dokáže len vďaka výkonnosti a efektívnosti. Záverečná bilancia je jej konečným vysvedčením. Ak vykazuje rastúci zisk, je isté, že spoločnosť pracuje efektívne.
  1. Odborná literatúra

Ako získať päťnásobný goodwill

Herbert N. Casson

Ako získať päťnásobný goodwill

Herbert N. Casson

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: ajfa + avis
  • ISBN: 9788088813170
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

Podnikatelia sú často presvedčení, že vedia, v čom spočíva goodwill, ale len málo z nich o ňom uvažuje ako o prostriedku zvyšujúcom zisk. Ambiciózni podnikatelia by sa mali usilovať o goodwill zamestnancov, bankárov, investorov a verejnosti a výrobcovia aj o goodwill obchodníkov. Podnik ako celok treba vedieť „predať“ ľuďom, ktorí kupujú jeho produkty, i tým, ktorí doňho investujú. Kniha prináša praktické rady, ako to docieliť. Popisuje, ako môže firma získať dobré meno, ktoré je nevyhnutnosťou pri budovaní prosperujúceho podniku. Žiadna spoločnosť nevyžije len z prestíže riaditeľov ovešaných titulmi a z rutiny, bez výkonných manažérov. Prežiť dokáže len vďaka výkonnosti a efektívnosti. Záverečná bilancia je jej konečným vysvedčením. Ak vykazuje rastúci zisk, je isté, že spoločnosť pracuje efektívne.

Našli ste chybu?