Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
Administratíva a korešpondencia pre 3. ročník obchodných akadémií
1x
Administratíva a korešpondencia pre 3. ročník obchodných akadémií Book: Administratíva a korešpondencia pre 3. ročník obchodných akadémií
4 stars - 1
Učebnica Administratíva a korešpondencia pre 3. ročník obchodných akadémií nadväzuje na učebnice Administratívy a korešpondencie pre 1. a 2. ročník. Prvá kapitola sa zaoberá písomným stykom, jeho významom a organizáciou, rozdelením písomností a právnou úpravou registratúry. Ďalej sa učebnica venuje analýze normalizovanej úpravy obchodných listov, administratívnemu štýlu a slohu úradných písomností, štruktúre obchodných listov a postupu pri ich tvorbe, prostriedkom písomnej propagácie. Posledná, šiesta kapitola obsahuje písomnosti v obchodnom styku, návody na ich štylizáciu, praktické ukážky a zadania na tvorbu obchodných listov v rámci dodávateľsko-odberateľských vzťahov. 2. vydanie
  1. Slovníky a učebnice

Administratíva a korešpondencia pre 3. ročník obchodných akadémií

Helena Ďurišová , Mária Kuláková , Judita Sehnalová

Administratíva a korešpondencia pre 3. ročník obchodných akadémií

Helena Ďurišová , Mária Kuláková , Judita Sehnalová

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

Popis knihy

Učebnica Administratíva a korešpondencia pre 3. ročník obchodných akadémií nadväzuje na učebnice Administratívy a korešpondencie pre 1. a 2. ročník. Prvá kapitola sa zaoberá písomným stykom, jeho významom a organizáciou, rozdelením písomností a právnou úpravou registratúry. Ďalej sa učebnica venuje analýze normalizovanej úpravy obchodných listov, administratívnemu štýlu a slohu úradných písomností, štruktúre obchodných listov a postupu pri ich tvorbe, prostriedkom písomnej propagácie. Posledná, šiesta kapitola obsahuje písomnosti v obchodnom styku, návody na ich štylizáciu, praktické ukážky a zadania na tvorbu obchodných listov v rámci dodávateľsko-odberateľských vzťahov. 2. vydanie

Našli ste chybu?