Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
500 Activities for the Primary Classroom EN
1x
500 Activities for the Primary Classroom EN Book: 500 Activities for the Primary Classroom EN
3 stars - 1
Hlavným cieľom tejto knihy je poskytnúť okamžitú a v praxi použiteľnú odpoveď na otázku: Čo budem zajtra v triede robiť? Kniha slúži hlavne na doplnenie a rozšírenie vašej učebnice angličtiny, ktorá by mala slúžiť ako hlavná kostra výučby, aby bolo dokonale zaistené systematické opakovanie, postupné zvyšovanie obtiažnosti a náväznosť vo vyučovacích hodinách. Učebnicu pre deti nájdete v sekciách deti v predškolskom veku, 1. a 2. trieda a 3. a 4. trieda. V knižke 500 Activities for the Primary Classroom nájdete nápady na 500 aktivít na výučbu angličtiny u detí vo veku 4-12 rokov. Väčšina z nich nevyžaduje prípravu pomôcok. Kniha popisuje krok za krokom, ako pri týchto aktivitách postupovať, a tiež vysvetľuje, k akým účelom je vhodné ich používať. U každej aktivity nájdete prehľadne tieto informácie: Level – pokročilosť žiakov, pre ktorú je aktivita určená Age – vek, pre ktorý je aktivita určená Organization – či študenti pracujú samostatne, v pároch atď. Aims – čo je cieľom aktivity (napr. rozvoj koncentrácie, spolupráce, popis obrázku) Language focus – aké jazykové oblasti daná aktivita rozvíja (napr. prítomný čas, určitú oblasť slovnej zásoby) Materials – potrebné materiály Procedure – presný postup Comments and Suggestions – vysvetľuje, prečo sa dané aktivity robia, prípadne ukazuje možnosti ich úprav, napr. návrhy na pozmenenie aktivity pre určitý vek Kniha je rozdelená do oddielov podľa typu aktivít napr. Storytelling and drama, Art and craft, Reading and writing a pod. Každý z nich začína krátkym metodickým úvodom do danej oblasti výučby cudzieho jazyka. Ďalšie rady a doporučenú literatúru k téme nájdete na konci knihy. Metodický obsah knihy ocenia predovšetkým učitelia, ktorí učia žiakov tejto vekovej kategórie prvýkrát, alebo neaprobovaní učitelia angličtiny.
  1. Slovníky a učebnice

500 Activities for the Primary Classroom EN

500 Activities for the Primary Classroom EN

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: MacMillan
  • ISBN: 9781405099073
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

Hlavným cieľom tejto knihy je poskytnúť okamžitú a v praxi použiteľnú odpoveď na otázku: Čo budem zajtra v triede robiť? Kniha slúži hlavne na doplnenie a rozšírenie vašej učebnice angličtiny, ktorá by mala slúžiť ako hlavná kostra výučby, aby bolo dokonale zaistené systematické opakovanie, postupné zvyšovanie obtiažnosti a náväznosť vo vyučovacích hodinách. Učebnicu pre deti nájdete v sekciách deti v predškolskom veku, 1. a 2. trieda a 3. a 4. trieda. V knižke 500 Activities for the Primary Classroom nájdete nápady na 500 aktivít na výučbu angličtiny u detí vo veku 4-12 rokov. Väčšina z nich nevyžaduje prípravu pomôcok. Kniha popisuje krok za krokom, ako pri týchto aktivitách postupovať, a tiež vysvetľuje, k akým účelom je vhodné ich používať. U každej aktivity nájdete prehľadne tieto informácie: Level – pokročilosť žiakov, pre ktorú je aktivita určená Age – vek, pre ktorý je aktivita určená Organization – či študenti pracujú samostatne, v pároch atď. Aims – čo je cieľom aktivity (napr. rozvoj koncentrácie, spolupráce, popis obrázku) Language focus – aké jazykové oblasti daná aktivita rozvíja (napr. prítomný čas, určitú oblasť slovnej zásoby) Materials – potrebné materiály Procedure – presný postup Comments and Suggestions – vysvetľuje, prečo sa dané aktivity robia, prípadne ukazuje možnosti ich úprav, napr. návrhy na pozmenenie aktivity pre určitý vek Kniha je rozdelená do oddielov podľa typu aktivít napr. Storytelling and drama, Art and craft, Reading and writing a pod. Každý z nich začína krátkym metodickým úvodom do danej oblasti výučby cudzieho jazyka. Ďalšie rady a doporučenú literatúru k téme nájdete na konci knihy. Metodický obsah knihy ocenia predovšetkým učitelia, ktorí učia žiakov tejto vekovej kategórie prvýkrát, alebo neaprobovaní učitelia angličtiny.

Našli ste chybu?