Podporiť čarovnú poličku je možné prostredníctvom zobrazovania reklám. Zvážte prosím možnosť vypnutia adblocku a pomôžte nám prevádzkovať túto službu aj naďalej.
Vaša podpora je pre nás veľmi dôležitá a vopred vám ďakujeme za prejavenú ochotu.
20 rád z psychológie pre podnikateľov
1x
20 rád z psychológie pre podnikateľov Book: 20 rád z psychológie pre podnikateľov
4 stars - 1
Podnikateľská sféra pochopila nesmierny význam vedného odboru psychológia pri rozvíjaní osobnosti i podniku. Predaj tovarov a služieb je psychologický problém. Je záležitosťou znalostí psychológie, ako donútiť ľudí, aby nás zobrali na vedomie a získali o nás dobrú mienku. Každá myšlienka či metóda, ktorú uplatňujeme, musí prejsť skúškou na otázku: „Aký bude jej psychologický dopad?“. Poznatky z psychológie napomáhajú znižovať náklady, zvyšovať predaj či konkurencieschopnosť podniku. Zámerom knihy je vysvetliť základy modernej psychológie. Život je príliš vážna vec na to, aby sme ho brali veľmi vážne. Život je treba brať podľa možnosti čo najmenej tragicky. Žiť ho s humorom, vložiť doň trochu vtipu a priateľskosti a dodať si tak trochu krásy a radosti. Tešme sa zo života, aj keď pracujeme, rozmýšľame, hráme sa, smejeme sa a milujeme. Každý kto to robí, prežije svoj život užitočne.
  1. Odborná literatúra

20 rád z psychológie pre podnikateľov

Herbert N. Casson

20 rád z psychológie pre podnikateľov

Herbert N. Casson

Na túto knižku aktuálne nikto nečaká, máš záujem ty?

Aktuálne nikto neponúka túto knihu.

Pozrieť cenu novej knihy na

Chcem predať túto knihu

Chcem si kúpiť, pošlite mi notifikáciu o novej ponuke

Doplnkové info

  • Vydavateľstvo: ajfa + avis
  • ISBN: 9788088813163
  • Väzba: brožovaná

Popis knihy

Podnikateľská sféra pochopila nesmierny význam vedného odboru psychológia pri rozvíjaní osobnosti i podniku. Predaj tovarov a služieb je psychologický problém. Je záležitosťou znalostí psychológie, ako donútiť ľudí, aby nás zobrali na vedomie a získali o nás dobrú mienku. Každá myšlienka či metóda, ktorú uplatňujeme, musí prejsť skúškou na otázku: „Aký bude jej psychologický dopad?“. Poznatky z psychológie napomáhajú znižovať náklady, zvyšovať predaj či konkurencieschopnosť podniku. Zámerom knihy je vysvetliť základy modernej psychológie. Život je príliš vážna vec na to, aby sme ho brali veľmi vážne. Život je treba brať podľa možnosti čo najmenej tragicky. Žiť ho s humorom, vložiť doň trochu vtipu a priateľskosti a dodať si tak trochu krásy a radosti. Tešme sa zo života, aj keď pracujeme, rozmýšľame, hráme sa, smejeme sa a milujeme. Každý kto to robí, prežije svoj život užitočne.

Našli ste chybu?