Hľadanie: výrobné zariadenia
zobraziť:
Koncepcia rozvoja školy a školského zariadenia, 4. vydanie
Zámerom tvorcov štvrtého, aktualizovaného vydania príručky je na základe praktických skúseností z priebehu výberových konaní na funkciu riaditeľa školy či školského zariadenia spracovať odporúčania pre tvorbu koncepcií týchto vzdelávacích inštitúcií. Uchádzači o funkciu riaditeľa predkladajú rade školy či školského zariadenia takúto koncepciu prioritne na účely výberového konania, ako povinnú súčasť materiálov. Podstatný pre tvorbu koncepcie je prístup jej tvorcu a jeho snaha a schopnosť rozpoznať a pomenovať kľúčové faktory pre určenie vízie fungovania školy či školského zariadenia pre nasledujúce obdobie. Cieľom príručky nie je direktívne predpisovať postupy, ale odporúčať efektívne, zrozumiteľné a akceptovateľné prístupy a možnosti pri tvorbe koncepcie. Tvorcovia príručky zároveň pomenúvajú zásady pre vystupovanie uchádzača na výberovom konaní pri prezentovaní koncepcie, pri zodpovedaní otázok a poukazujú na niektoré nevhodné spôsoby vyjadrovania alebo vystupovania uchádzača na výberovom konaní. Kniha je určená pre všetkých zriaďovateľov škôl a školských zariadení, odbory školstva pri územných aj miestnych samosprávach, riaditeľov škôl, tých, ktorí sa nimi chcú ešte len stať a pre všetkých tu nemenovaných funkcionárov škôl a školských zariadení.
Pracovné právo pre školy a školské zariadenia
Cieľom publikácie Pracovné právo pre školy a školské zariadenia je podať čitateľovi výklad problematiky týkajúcej sa uplatňovania pracovnoprávnych vzťahov v školách a školských zariadeniach. Publikácia venuje priestor všetkým zamestnancom v školách a školských zariadeniach, nielen pedagogickým a odborným zamestnancom.
Publikácia sa člení na sedem základných kapitol pojednávajúcich o prameňoch pracovného práva pre školy a školské zariadenia, zamestnancoch a zamestnávateľoch v prostredí školstva, o pracovnom pomere, pracovnom čase, odmeňovaní zamestnancov, prekážkach v práci a stravovaní zamestnancov, pričom čitatelia určite ocenia aj praktické príklady a odpovede na otázky, ktoré autor zapracoval do textu.
Publikácia je určená predovšetkým pre riaditeľov škôl a školských zariadení, personalistov v školách a školských zariadeniach, zriaďovateľov škôl a školských zariadení a ich zamestnancov a zamestnancov školských úradov.
Rozvodné zariadenia v energetike
Vysokoškolská učebnica s názvom Rozvodné zariadenia v energetike je rozčlenená do troch kapitol. V prvej kapitole je spracovaná teória elektrických rozvádzačov vysokého napätia, pričom je kladený dôraz na rozdelenie, podrobný popis jednotlivých komponentov, normalizáciu ako aj blokovacie podmienky. V druhej kapitole, ktorá je v anglickom jazyku, je rozpracovaná problematika rozvádzačov pre vysoké a nízke napätie v cudzine. Okrem technickej špecifikácie, je súčasťou aj elektrická schéma, či snímka konkrétneho rozvádzača. Tretia kapitola, okrem histórie vývoja vysokého napätia, zahŕňa aj problematiku možných koncepcií v budúcnosti, či niektoré zaujímavé aplikácie.
Na sklade 1Ks
17,77 €
18,70 €
Ekonomika školy a školského zariadenia
Publikácia „Ekonomika školy a školského zariadenia“ je samostatným odborným knižným titulom a súčasne aj akýmsi voľným pokračovaním uspešnej knihy „Riadenie školy a školského zariadenia“ (2013). Autorka sa v nej zamerala na ekonomický a personálny manažment školy a školského zariadenia s cieľom vytvoriť jednoduchý a zrozumiteľný návod na zákonnú a správnu aplikáciu právnych predpisov, ktoré sa musia uplatňovať a dodržiavať pri ekonomickom a personálnom riadení školy. Na základe dlhoročnej praxe, osobných poznatkov a skúseností autorka prezentuje potrebné odborné vedomosti a praktické skúsenosti pri realizácii ekonomických procesov a činností, ktoré zamestnanci školy a školského zariadenia vo svojej každodennej praxi vykonávajú, ako je uzatváranie zmlúv v rámci pracovnoprávnych vzťahov, dohôd o vykonávaní mimopracovnej činnosti, starostlivosť o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, realizácia sociálnej politiky a starostlivosť o zamestnancov, poskytovanie príspevkov zo sociálneho fondu, poskytovanie cestovných náhrad, vedenie účtovníctva, zodpovednosť za škodu a náhrada škody či zákonné zverejňovanie a poskytovanie informácií. Autorka sa pritom pre čitateľov už osvedčeným spôsobom vyhla citáciám jednotlivých ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov, ale podáva ich výklad a aplikáciu formou odporúčaní, praktických ukážok, otázok a odpovedí a vzorov štandardizovaných písomností. Publikácia sa tak stáva akousi príručkou pre riadenie ekonomických procesov a činností v školách či školských zariadeniach.
Stroje a zariadenia pre ochranu životného prostredia II
V dnešnej dobe sa kladie čoraz väčší dôraz na ochranu životného prostredia. Pribúdajú nové stroje, zariadenia a technológie, čo sa odráža i v životnom prostredí....
Na sklade 1Ks
9,69 €
10,20 €
Ekonomika školy a školského zariadenia
Druhé vydanie publikácie „Ekonomika školy a školského zariadenia“ predstavuje samostatný odborný knižný titul, a súčasne je aj akýmsi voľným pokračovaním uspešnej knihy „Riadenie školy a školského zariadenia“ (2019). Autorka sa v nej zameriava na ekonomický a personálny manažment školy a školského zariadenia s cieľom vytvoriť jednoduchý a zrozumiteľný návod na zákonnú a správnu aplikáciu právnych predpisov, ktoré sa musia uplatňovať a dodržiavať pri ekonomickom a personálnom riadení školy. Na základe dlhoročnej praxe, osobných poznatkov a skúseností autorka prezentuje potrebné odborné vedomosti a praktické skúsenosti pri realizácii ekonomických procesov a činností, ktoré zamestnanci školy a školského zariadenia vo svojej každodennej praxi vykonávajú, ako sú uzatváranie zmlúv v rámci pracovnoprávnych vzťahov, dohôd o vykonávaní mimopracovnej činnosti, starostlivosť o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, realizácia sociálnej politiky a starostlivosť o zamestnancov, poskytovanie príspevkov zo sociálneho fondu, poskytovanie cestovných náhrad, vedenie účtovníctva, zodpovednosť za škodu a náhrada škody či zákonné zverejňovanie a poskytovanie informácií. Autorka sa pritom pre čitateľov už osvedčeným spôsobom vyhla citáciám jednotlivých ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov, ale podáva ich výklad a aplikáciu formou odporúčaní, praktických ukážok, otázok a odpovedí a vzorov štandardizovaných písomností. Publikácia sa tak stáva akousi príručkou pre riadenie ekonomických procesov a činností v školách či školských zariadeniach.
Klimatizačné zariadenia a ich dimenzovanie, 1. časť
Učebnica je určená svojim obsahom a metodikou jeho výkladu predovšetkým ako povinná literatúra k štúdiu predmetu Klimatizácia v IV. ročníku inžinierskeho štúdia v študijnom programe Energetické stroje a zariadenia na Strojníckej fakulte STU.
I. časť „Centrálne klimatizačné zariadenia“ je zameraná na nízkorýchlostné vzduchové klimatizačné zariadenia určené pre veľké halové priestory. Obsahuje kapitoly z dimenzovania klimatizačných zariadení pre ich letnú a zimnú prevádzku prostredníctvom psychrometrických výpočtov a grafických zobrazení v h, x - diagrame. Učebnica môže poslúžiť aj študentom iných príbuzných študijných programov na fakultách technických univerzít, prípadne technických vysokých škôl, v rámci ktorých sa preberajú kapitoly z klimatizačných zariadení a ich psychrometrických výpočtov. Napokon môže byť užitočnou pomôckou aj odborníkom v praxi z oblasti klimatizácie budov.
Drevený Sophiin Domček bez zariadenia
Náš milovaný, mnohokrát ocenený, drevený domček pre bábiky Sophie je skutočnou klasikou.
Tento nádherný trojpodlažný miniatúrny dom má nadčasový vzhľad so všetkým, o čom by sa malým zvedavcom mohlo snívať.
Tento nádherný domček pre bábiky je plný nostalgického kúzla a je vymaľovaný v tých najkrajších pastelových ružových a sviežich bielych farbách, pričom otváracie a zatváracie okná a okenice majú každý kvetinový motív. Roztomilá predná veranda je príjemným vchodom pre malých hostí.
Vrúbkovaná strecha je preplnená leskom a dodáva jej iskru, zatiaľ čo interiér je vyzdobený nádhernými ilustráciami.
Je vyrobený z dreva certifikovaného FSC a má úplne plastový dizajn a je rovnako udržateľný ako krásny.
Sophiin dom je nezariadený, pripravený na to, aby si ich drobci mohli vyzdobiť podľa svojich predstáv. Nakúpte tu náš kompletný sortiment krásnych doplnkov, nábytku a bábik z kolekcie DaisyLane.
Upozornenie:Nevhodné pre deti do 3 rokov. Obsahuje malé časti, nebezpečenstvo udusenia.Tento výrobok je hračka. Odstráňte všetky obaly a odložte si ich pre budúce použitie. Hračku skontrolujte pred každým použitím. Zlikvidujte ho pri prvých známkach akéhokoľvek poškodenia alebo krehkosti. Odporúča sa dohľad dospelej osoby. Pokyny na pranie: Pred a po použití dôkladne utrite. Drž sa ďalej od ohňa. Farby a obsah sa môžu líšiť.
Rekuperačné lanové zariadenia
Vysokoškolská učebnica poskytuje poznatky o nových prístupoch ku stavbe strojov zariadení RELAZ, ktorých technické riešenie je založené na použití výkonového akumulátora energie, výhody nového prístupu sa prejavujú predovšetkým v ekonomickej a ekologickej oblasti.
BOZP pre školy a školské zariadenia
Príručka pre riaditeľov a zriaďovateľov základných a stredných škôl, ktorá sa podrobne venuje problematike bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v školách a školských zariadeniach. Je písaná špeciálne pre potreby tých, ktorí nesú, ako každý zamestnávateľ, zodpovednosť za plnenie povinností súvisiacich s BOZP.
Jednou zo základných povinností zriaďovateľov škôl, vedenia a učiteľov škôl je vytváranie takých pracovných, výchovných a vzdelávacích podmienok na školách, ktoré zaručia, aby vzdelávanie, výchova a sprevádzajúce školské aktivity nemohli byť narušené vznikom nežiaducich a zdravie ohrozujúcimi situáciami. Zárukou bezpečnej školy je, aby všetci účastníci, ktorí sa podieľajú a zúčastňujú výchovno-vzdelávacieho procesu mali základné vedomosti z BOZP a tieto vedeli aj vo výkone svojej práce alebo činnosti tvorivo uplatňovať.
Obsah jednotlivých kapitol poskytuje návod na postup predchádzania úrazov na škole, a to aktívnou preventívnou činnosťou vedenia a učiteľov školy a to formou presadzovania dodržiavania pravidiel BOZP vo výchove a vzdelávaní na škole. Čitatelia by mali v práci nájsť odpovede na základné otázky riešenia procesu vzdelávania s ohľadom na BOZP. Teda, ako zabezpečiť bezpečnú prácu účastníkov výchovy a vzdelávania v škole.
*Publikácia pomôže riaditeľom a zriaďovateľom zorientovať sa v povinnostiach školy súvisiacich s BOZP.
*Zistia, za čo v súvislosti s BOZP sú zodpovední, čo musia zabezpečiť.
*Zistia, kto im pri zabezpečovaní BOZP na škole môže byť nápomocný (preventívne a ochranné služby) a kto zabezpečenie BOZP na škole môže kontrolovať (zástupca zamestnancov pre bezpečnosť, odbory, inšpekcia práce).
Obsah:
Zoznam skratiek
1. Úvod
2. Legislatívne východiská
3. BOZP základné pojmy
4. Zodpovednosť zriaďovateľa a riaditeľa školy za BOZP
5. Povinnosti zamestnávateľa voči zamestnancom
6. BOZP vo vzťahu k žiakom školy
7. BOZP vo vzťahu k osobám nachádzajúcim sa v priestoroch školy a v školských zariadeniach
8. Výchova a vzdelávanie k BOZP v škole
9. Zodpovednosť zamestnávateľa za bezpečný stav budov a priestorov školy
10. Zodpovednosť zamestnávateľa za bezpečnosť technických zariadení
11. Požiarna prevencia
12. Lekárnička
13. Dokumentácia k BOZP
14. Školský úraz, pracovný úraz a nebezpečná udalosť
15. Záver
16. Literatúra
17. Prílohy
Zdravotnotechnické zariadenia budov
Ide o druhé, prepracované a doplnené vydanie mimoriadne úspešného titulu vydaného v roku 2001. Kniha ponúka čitateľovi nielen základné informácie pre navrhovanie zdravotnotechnických zariadení, ktoré vychádzajú z najnovších technických predpisov, ale predstaví aj novinky z tejto oblasti. Samostatné kapitoly sa venujú zostavám zdravotnotechnických zariaďovacích predmetov, požiadavkám na hygienické zariadenia, potrubiam, vodovodom vnútri budovy a vodovodným prípojkám, príprave teplej vody, kanalizácii v objekte i mimo neho atď.
Vypredané
12,58 €
13,24 €
Zdravotnotechnické zariadenia a inštalácie
Cieľom autorského kolektívu je podať základné informácie pre navrhovanie zdravotnotechnických zariadení, ktoré sa opierajú o skúsenosti jednotlivých autorov a ktoré vychádzajú z najnovších technických predpisov a noriem. (215X300, str.302, TV,ČB,r.vyd.2001)
Vypredané
12,26 €
12,91 €
Koncepcia rozvoja školy a školského zariadenia, 3. vydanie
Zámerom tvorcov tretieho, aktualizovaného vydania príručky je na základe praktických skúseností z priebehu výberových konaní na funkciu riaditeľa školy či školského zariadenia spracovať odporúčania pre tvorbu koncepcií týchto vzdelávacích inštitúcií.
Uchádzači o funkciu riaditeľa predkladajú rade školy či školského zariadenia takúto koncepciu prioritne na účely výberového konania, ako povinnú súčasť materiálov. Podstatný pre tvorbu koncepcie je prístup jej tvorcu a jeho snaha a schopnosť rozpoznať a pomenovať kľúčové faktory pre určenie vízie fungovania školy či školského zariadenia pre nasledujúce obdobie.
Cieľom príručky nie je direktívne predpisovať postupy, ale odporúčať efektívne, zrozumiteľné a akceptovateľné prístupy a možnosti pri tvorbe koncepcie. Tvorcovia príručky zároveň pomenúvajú zásady pre vystupovanie uchádzača na výberovom konaní pri prezentovaní koncepcie, pri zodpovedaní otázok a poukazujú na niektoré nevhodné spôsoby vyjadrovania alebo vystupovania uchádzača na výberovom konaní.
Kniha je určená pre všetkých zriaďovateľov škôl a školských zariadení, odbory školstva pri územných aj miestnych samosprávach, riaditeľov škôl, tých, ktorí sa nimi chcú ešte len stať a pre všetkých tu nemenovaných funkcionárov škôl a školských zariadení.
Vypredané
11,59 €
12,20 €
Výrobné technológie v obrábaní
Obsah:
1.Sústruženie
2.Frézovanie
3.Vŕtanie
4.Brúsenie
5.Vyvrtávanie
6.Honovanie
7.Superfinišovanie
8.Lapovanie
9.Hobľovanie
10.Obrážanie
11.Preťahovanie a pretláčanie
12.Plazmové rezanie
13.Rezné materiály
14.Elektroerozívne obrábanie
15.Kvalita obrobkov
16.Ťahanie kovov - deformácia
17. Tvárnenie
Vypredané
10,36 €
10,90 €
Koncepcia rozvoja školy a školského zariadenia
Zámerom tvorcov druhého vydania príručky je na základe praktických skúseností z priebehu výberových konaní na funkciu riaditeľa školy či školského zariadenia spracovať odporúčania pre tvorbu koncepcií týchto vzdelávacích institúcií. Uchádzači o funkciu riaditeľa predkladajú rade školy či školského zariadenia takúto koncepciu prioritne na účely výberového konania, ako povinnú súčasť materiálov. Podstatný pre tvorbu koncepcie je prístup jej tvorcu a jeho snaha a schopnosť rozpoznať a pomenovať kľúčové faktory pre určenie vízie fungovania školy či školského zariadenia pre nasledujúce obdobie.
Cieľom príručky nie je direktívne predpisovať postupy, ale odporúčať efektívne, zrozumiteľné a akceptovateľné prístupy a možnosti pri tvorbe koncepcie. Tvorcovia príručky zároveň pomenúvajú zásady pre vystupovanie uchádzača na výberovom konaní pri prezentovaní koncepcie, pri zodpovedaní otázok a poukazujú na niektoré nevhodné spôsoby vyjadrovania alebo vystupovania uchádzača na výberovom konaní.
Kniha je určená pre všetkých zriaďovateľov škôl a školských zariadení, odbory školstva pri územných aj miestnych samosprávach, riaditeľov škôl, tých, ktorí sa nimi chcú ešte len stať a pre všetkých tu nemenovaných funkcionárov škôl a školských zariadení.
Riadenie školy a školského zariadenia - 3. vydanie
Podmienkou efektívneho fungovania výchovno-vzdelávacieho zariadenia je potreba osvojenia si moderných manažérskych metód zo strany riaditeľa a manažmentu školy. Ich uplatnenie v riadiacej funkcii je daná schopnosťou plánovať, organizovať, motivovať a viesť ľudí, koordinovať, komunikovať a kontrolovať tak, aby škola či školské zariadenia fungovalo úspešne. Manažérska prax si vyžaduje vedomosti a znalosti z oblasti ekonómie, práva, účtovníctva, správy majetku, finančnej kontroly atď. Riaditeľ ako kľúčový manažér si musí tieto odborné vedomosti, skúsenosti a schopnosti osvojiť a uplatňovať vo svojej riadiacej činnosti. Aj keď je pritom poznanie určitých teoretických základov nevyhnutné, autorka v publikácii nevolila cestu teoretického výkladu, ale formu prezentácie poznania aplikáciou jednotlivých ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov v praxi v podobe praktických ukážok a odporúčaní. Príručka preto ponúka množstvo príkladov, upozornení, otázok a odpovedí, vzorov a odporúčaní riešenia situácií, ktoré sa môžu vyskytnúť. Tretie, aktualizované a doplnené vydanie už osvedčenej príručky, je určené všetkým riadiacim pracovníkom v oblasti školstva a vzdelávania v každodennej rozhodovacej praxi ako aj všetkým ostatným, ktorým záleží na efektívnosti a prosperite vzdelávacích inštitúcií na Slovensku.
Koncepcia rozvoja školy a školského zariadenia
Zámerom tvorcov príručky je na základe praktických skúseností z priebehu výberových konaní na funkciu riaditeľa školy či školského zariadenia spracovať odporúčania pre tvorbu koncepcií týchto vzdelávacích institúcií. Uchádzači o funkciu riaditeľa predkladajú rade školy či školského zariadenia takúto koncepciu prioritne na účely výberového konania, ako povinnú súčasť materiálov. Podstatný pre tvorbu koncepcie je prístup jej tvorcu a jeho snaha a schopnosť rozpoznať a pomenovať kľúčové faktory pre určenie vízie fungovania školy či školského zariadenia pre nasledujúce obdobie.
Cieľom príručky nie je direktívne predpisovať postupy, ale odporúčať efektívne, zrozumiteľné a akceptovateľné prístupy a možnosti pri tvorbe koncepcie. Tvorcovia príručky zároveň pomenúvajú zásady pre vystupovanie uchádzača na výberovom konaní pri prezentovaní koncepcie, pri zodpovedaní otázok a poukazujú na niektoré nevhodné spôsoby vyjadrovania alebo vystupovania uchádzača na výberovom konaní.
Kniha je určená pre všetkých zriaďovateľov škôl a školských zariadení, odbory školstva pri územných aj miestnych samosprávach, riaditeľov škôl, tých, ktorí sa nimi chcú ešte len stať a pre všetkých tu nemenovaných funkcionárov škôl a školských zariadení.