Hľadanie: Zonal Marking
zobraziť:
Zonal Marking
An insightful, comprehensive and always entertaining appreciation of how European football has developed over the last three decades by the author of the much heralded The Mixer.
Continental football has always cast a spell over the imagination. From the attacking flair of Real Madrid of the 50s to the defensive brilliance of the Italians in the 60s and onto the total football of the Dutch in the 70s, the European leagues have been where the game has most evolved and taken its biggest steps forward. And over the last three decades, since the rebranding of the Champions League in 1992, that pattern has continued unabated, with each major European footballing nation playing its part in how the game's tactics have developed.
From the intelligent use of space displayed by the phenomenal Ajax team of the early 90s, to the dominance of the highly strategic Italian league in the late 90s and onto the technical wizardry of Barcelona's tiki-taka, the European game continues to reinvent the tactical dimension of the game, creating blueprints which both club and national teams around the world strive to follow.
In Zonal Marking, Michael Cox brilliantly investigates and analyses the major leagues around Europe over specific time periods and demonstrates the impact each has made on how the game is now played. Highly entertaining and packed full of wonderful anecdotes, this is the first book of its kind to take an overview of modern European football, and lays bare just how much the international language of football can be shaped by a nation's unique identity
Vypredané
12,30 €
12,95 €
Interslavic zonal constructed language: an Introduction for English-speakers
Interslavic zonal constructed language is an auxiliary language, which looks very similar to real spoken Slavic languages in Central and Eastern Europe and continues the tradition of the Old Church Slavonic language. Interslavic shares grammar and common vocabulary with modern spoken Slavic languages in order to build a universal language tool that Slavic people can understand without any or with very minimal prior learning. It is an easily-learned language for those who want to use this language actively. Interslavic enables passive (e.g. receptive) understanding of the real Slavic languages. Non-Slavic people can use Interslavic as the door to the big Slavic world.
Na stiahnutie
3,89 €
Nagy Peter - Pianko 2 CD
Najnovší CD album „PIANKO 2“ je pokračovaním albumu z minulého roka „PIANKO“.
Na albume sú prearanžované hity s klavírom a sláčikovým kvartetom. Piesne „S nohami na stole“, „Kristínka iba spí“, „Bóje“, „Bosorkine slzy“ alebo „Vianoce, Vianoce“ sú známe v rôznych aranžmánoch, ale práve na novom CD dostali nežnejší zvuk. Album mapuje druhú časť repertoáru dvoch koncertných turné Petra Nagya v rokoch 2017 a 2018. Na albume je bonusový track z dielne tohto skladateľa a textára – nová pieseň „Láska, Smrť a Sloboda“ aj pridané dve piesne, ktoré boli v koncertnom programe PIANKO jedny z najžiadanejších – „Udobrenia“ a „Agáty“. Na novom albume znova spolupracoval Peter Nagy so skvelým klaviristom Pavlom Bartovicom a prvým huslistom a šéfom kvarteta Milanom Adamcom. Ten dal dokopy skvelých muzikantov. Peter Nagy pol roka pracoval v Bratislavskom štúdiu taktiež s profesionálmi ako Martin Socháň – druhé husle, Júlia Bolebruchová – viola a Jan Pospíšil – violoncello.
Tracklist:
1. S nohami na stole
2. Úplné bezvetrie
3. Čo je viac?
4. Bosorkine slzy
5. Stará pravda
6. Udobrenia
7. Dočiahni ma,
8. Bóje
9. Agáty
10. Nemé jazerá
11. Vianoce, Vianoce
12. Kristínka iba spí
Bonus:
13. Láska, smrť a sloboda (nová pieseň)
Nagy Peter - Petrolej CD
„Myslím si, že album je štýlovo rôznorodý, používam svoj rukopis, lebo ja inak písať neviem, a používam tam aj to, čo som objavil posledné roky, že pesničky ako balady so sláčikovým kvartetom a s klavírom sa fanúšikom páčili, bol som dvakrát na turné, vydal som dva albumy, tak som urobil aj dve pesničky na tento album, Čudná poviedka a Tam kde nie je signál. Podľa mňa je to najpoctivejšie urobený album, lebo som sa nemusel ponáhľať. A ten album je pre mňa ešte víťazstvo v tom, že som ho nemusel nahrať. Nemám ambíciu byť v hitparáde na prvom mieste, už nič nemusím, a ten album by sa mohol volať aj môžem,“ uviedol spevák Peter Nagy. Album obsahuje 10 skladieb.
Tracklist: 1.Bez ženy som stratený, 2. Raz sa všetko vyrieši (Tup, Tup song), 3. Petrolej, 4. Vzducholoď, 5. Fejky, 6. Tajné leto, 7. Pierko, 8. Čudná poviedka, 9. Vypustím motýľa, 10. Tam kde nie je signál
Oszd meg és uralkodj!
Miért van az, hogy egyesek sikeresek, míg mások egyáltalán nem?
Miért lehet két ugyanolyan webshopnak akár 35 milliós bevételi különbsége?
Hogyan tudod elérni, hogy a képeid lájkok százait zsebeljék be?
Hogyan tud az egyik szöveg könnyeket csalni a szemekbe, míg a másikat egy pillanat alatt továbbgörgetik?
Miért kattintanak háromszor többen egy hirdetésre, miközben az ár és a termék ugyanaz?
Hogyan tudod megtalálni a legjobb célközönséget, akik azonnal megvásárolják a terméked?
A könyvben ezeket a kérdéseket válaszoljuk meg Neked, az elmúlt 3 év szigorúan gyakorlati tapasztalatai alapján.
A könyv írása során egy célunk volt: létrehozni egy olyan könnyen érthető, a gyakorlatban is használható, szórakoztató és valós tapasztalatokon alapuló könyvet, amit élmény olvasni.
Szakítottunk a szakzsargonokkal, száműztük a nehezen érthető szakmaiságot és a lehető leglazábban próbáltunk tálalni minden fontos információt a sikeredhez.
Tarts velünk, tanulj, alkalmazz, légy sikeres, és majd küldj egy képet a Maldív-szigetekről!
"Türelmetlen vagyok a social media eredményeimmel kapcsolatban, ezért kísérletezés helyett, amikor el akartam indulni az Instagramon, inkább kikértem Laci szakértelmét. A gyors felfutásomat ugyanazoknak a gyakorlatias és hatásos tanácsoknak köszönhetem, amiket ebben a könyvben is találni fogsz. A kérdésem hozzád: Te is türelmetlen vagy-- vagy inkább itt hagyod ezt a könyvet, és kísérletezel még egy kicsit?" Wolf Gábor, Marketing Commando"
Takto sa robí marketing
POZOR! Toto nie je kniha pre toho, kto sa bojí uspieť.
Myslíte si, že dobrý marketing je výsadou obrovských korporácií? Omyl. Aj keď máte malú či stredne veľkú firmu, prípadne s podnikaním len začínate, potrebujete premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú, no táto kniha vám otvorí oči - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ľahko a dokonca si
vystačíte s jediným hárkom papiera formátu A4.
Allan Dib vám krok za krokom, interaktívne a prostredníctvom príkladov z praxe ukáže, ako si vytvoriť funkčný marketingový plán tak, aby ste vďaka nemu získavali nových zákazníkov,
zarábali a zabezpečili svojej firme rast.
Či sa v marketingu orientujete viac alebo menej, táto kniha vám predstaví najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie a získať dobré výsledky aj pri nižšom rozpočte.
dostupné aj ako:
Aké drahé je zadarmo - 2.vydanie
Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči marketingovým trikom aj rôznym formám sebaklamu.
- Čo je behaviorálna ekonómia a ako súvisí s obedmi zadarmo
- Prečo niektoré veci robíme radi len pokiaľ nám za to neplatia
- Prečo sa nevieme prinútiť k práci, aj keď veľmi chceme
- Prečo nás bezplatné veci často vyjdú pridraho
- Prečo je všetko relatívne - hoci by nemalo
- Prečo človek dostane to, čo očakáva
- Prečo svoj majetok preceňujeme
Ako dokazuje Dan Ariely, veľmi často konáme iracionálne, na čo majú vplyv naše emócie aj spoločenské normy. Spojenie ekonómie so psychológiou je príležitosťou preskúmať našu motiváciu a spotrebiteľské správanie, ale aj ekonomickú a vzdelávaciu politiku. Arielyho inteligentný, provokatívny, ale aj zábavný štýl je zárukou fascinujúceho a objavného čítania.
Srdcu všetko prenechaj
Niečo sa začína a niečo končí. Srdcu všetko prenechaj je kniha o láske, životných momentoch a úskaliach vzťahov, ktoré cez bolesť učia rásť a nájsť to podstatné, čo sa skrýva v našom vnútri.
Kniha okrem zamilovanosti opisuje aj skúšky, ktoré láska so sebou prináša, dotýkajúc sa duše na tom najhlbšom mieste. Je to miesto, z ktorého vyviera úprimná, čistá láska k druhým, k sebe a k životu.
Autorka básňami čitateľovi približuje jednu z ciest, ktorá otvára bránu k pokoju, radosti a šťastiu po akokoľvek zložitých skúškach lásky. A tou cestou je nasledovanie svojho srdca.
Jak na marketingovou komunikaci
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Vplyv. Psychológia presviedčania, doplnené a rozšírené vydanie
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehame určitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky uplatniť v podnikaní, ale aj v bežnom živote.
Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch
z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či
dokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následne poskytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech; alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená do vyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestach rebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.
dostupné aj ako:
Nagy Peter - Pianko CD
Nový album česko-slovenskej legendy Petra Nagya "PIANKO" (Hity a balady v akustickom podaní). Album obsahuje celkom 13 piesní z repertoáru skladateľa, textára a hlavne speváka Petera Nagya v akustických verziách. Ako už názov albumu prezrádza, ide o "tichú" verziu Petrových hitov a balád, pričom celkový zvuk piesní je založený na zvuku klavíra a sláčikového kvarteta. Poďme sa zachrániť, Psi sa bránia útokom, Parfémy, Revolver a Muzika, Poslednýkrát, Milenci na snehu, Nad nami zomrel skladateľ, Zákony hada ... a ďalšie. Na tento album si Peter prizval špičkových hudobníkov. Pavol Bartovic je uznávaný klavirista (naposledy bol súčasťou kapely Československej Superstar 2018, hrá v skupine Modus, v kapele Mariky Gombitovej a tiež po boku Petra Nagya v skupine Indigo). Milan Adamec druhý huslista Orchestra Slovenského Národného Divadla dal dokopy kvarteto zo svojich kolegov z orchestra a Slovenskej filharmónie. V tejto spolupráci vznikol album s nežným zvukom a nádychom klasickej hudby. Vďaka aranžmánom s klavírom a sláčikovým kvartetom dostali piesne nový život, rozžiarili sa v novom svetle. Najlepšie to vyjadril Peter Nagy: "Pripravil som s priateľmi umelcami koncertný program a album "PIANKO", pretože som cítil, že potichu budú moje piesne znieť ešte hlasnejšie". Album obsahuje bonusovú novinku. Pieseň "50 Žiráf". Tu sa Peter Nagy ako autor hudby aj textu inšpiroval príbehom zoológa Jozefa Vágnera, ktorý vybudoval ešte za doby Československa v Dvore Králové obľúbený Safari park. Jeho stádo žiráf dovezené z Afriky bolo najväčšie na svete! V osudnú noc na príkaz vtedajších funkcionárov bolo takmer 50 žiráf nekompromisne zastrelených. Pieseň je o tom, ako sa ľudia zachovajú ku všetkému, čo im stojí v ceste za tzv. "Civilizácií".
Zoznam skladieb:
1. Poďme sa zachrániť - Intro
2. Milenci na snehu
3. Parfémy
4. Psi sa bránia útokom
5. Nad nami zomrel skladateľ
6. Nohavičky vlajú
7. Revolver a muzika
8. Zákony hada
9. Bufet Viola
10. Poďme sa zachrániť
11. Drozd
12. Poslednýkrát
Bonus: 13. 50 Žiráf (nová pieseň)
Island - Objavenie ostrova
Po veľkom úspechu knihy Island – Jedinečný ostrov sa autor pustil do písania voľného pokračovania mapujúceho objavovanie a vývoj ostrova od jeho vzniku až po súčasnosť. Vydajte sa na pútavú cestu naprieč históriou Islandu, spoznajte prvých obyvateľov, Vikingov – akí boli, ako žili, ako vyzerali ich objavné plavby, ponorte sa do tajuplných vikingských ság a príbehov… V knihe sa dozviete, čo všetko formovalo Island až do súčasnej doby. Texty, ktoré vznikali päť rokov, dopĺňajú autorské ilustrácie.
#island, #cestovanie, #historia, #vikingovia, #kreslenakniha, #skandinavia
Ako ju spraviť
V knihe autor krok po kroku odhalí ako:
- sa s ňou emocionálne prepojíš,
- ju budeš priťahovať (nielen fyzicky),
- máš dodržiavať správnu hygienu,
- docieliš, aby sa pri tebe dokázala uvoľniť,
- ju vydráždiš do šialenstva,
- ju famózne spravíš ústami ako pán,
- pracovať s jej erotogénnymi zónami,
- jej spravíš mokrý orgazmus,
- a mnoho ďalšieho.
Krok po kroku prevádza ženskou mysľou od začiatku až po "" zakázané ovocie""."
dostupné aj ako:
Island - Jedinečný ostrov
Bol Island vždy krajinou ohňa a ľadu? Ako sa formoval z geologického hľadiska do podoby, v akej ho poznáme dnes? Ako vznikajú gejzíry, dúha alebo toľko obdivovaná polárna žiara? Spoznajte tento výnimočný ostrov od prvopočiatkov, preskúmajte všetky prírodné úkazy, ktorými je Island povestný a nahliadnite do budúcnosti, ktorá ho pravdepodobne čaká. Fascinujúce ilustrácie a fotografie autora dopĺňajú text o ostrove známom svojimi drsnými podmienkami na život.
Strategický marketing
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.
Realita s Bohom
Skutočný príbeh ženy, ktorá vo svojich devätnástich rokoch radikálne zmenila svoj životný štýl a vyše tridsať rokov sa venuje misijnej práci hlavne na Slovensku. Svoje životné poslanie našla v službe živému Bohu zjavenému v Jeho Synovi, Pánovi Ježišovi Kristovi. Autorka veľmi otvorene zdieľa svoj životný príbeh, jeho pády i vzostupy. Prijala zodpovednosť a nesenie bremena služby ľuďom i napriek nedostatkom a prekážkam. Na jej životnej dráhe slúžila a slúži ľuďom rôzneho veku či sociálnych vrstiev.
V knihe vykreslila živého, milujúceho Boha, ktorý má skutočnú moc odpustiť hriechy, radikálne zmeniť smer nášho života a dať mu úžasný, nový zmysel. Vďaka detailnému opisu jednotlivých období jej života a biblických zamyslení popretkávaných autentickými výpoveďami jej priateľov sa čitateľovi ponúka pragmatický návod na to, ako budovať učeníkov a ako žiť život hodný nasledovania.
Marek Dvořák: Mezi nebem a pacientem
Při jeho práci jde o vteřiny. Během nich se musí rozhodnout, vytěsnit emoce a často si i sáhnout na dno. Lékař letecké záchranky Marek Dvořák takové situace zažívá denně a teď i vás vezme do světa, o kterém snil už jako malý kluk.
Jak vypadá práce doktora ve vrtulníku? Na které vzlety nikdy nezapomene? Kdy měl při zásahu strach a co už by ve službě nechtěl zažít? Je to vyprávění, při kterém se občas tají dech. Chvílemi je dojemné a jindy vás naopak rozesměje. Taky vás naučí, že při první pomoci se není čeho bát, a možná i přiměje víc přemýšlet nad tím, co v životě děláte.
Dvořák je mezi českými doktory svéráz. A to nejen kvůli mnoha tetováním, která má po těle. Pro kontroverzní názor nejde daleko, má osobitý smysl pro humor, ale zároveň je na každé jeho větě znát, jak moc medicínou žije. Když vypráví o pacientce, která ho po několika měsících od těžkého úrazu překvapila návštěvou a u které si myslel, že nemohla přežít, dojde i na slzy.
Otázky mu kladl Martin Moravec, jehož předchozí knižní rozhovory s neurochirurgem Vladimírem Benešem, pilotem Davidem Heclem a vyšetřovatelem Josefem Marešem se staly bestsellery.
Toto je marketing
Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Seth Godin učil a inšpiroval milióny podnikateľov, obchodníkov, vodcov a fanúšikov zo všetkých oblastí života prostredníctvom svojho blogu, online kurzov, prednášok a znamenitých úspešných kníh ako Permission Marketing, Purple Cow, či The Dip. Mainstreamový obchodný jazyk si osvojil nespočetné množstvo jeho ideí. V podobe knihy Toto je marketing nám Godin prvýkrát ponúka jadro svojej marketingovej múdrosti v jednom kompaktnom, prístupnom a nadčasovom diele. Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Neutiekajú sa k reklamám, ktoré kradnú pozornosť, ani k nekonečným e-mailovým spamom. Ich taktika sa totiž opiera o empatiu, spojenie a emocionálnu prácu. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. Vaším cieľom je zmysluplne sa spojiť s ľuďmi, ktorí ich chcú. Seth používa kombináciu zapamätateľných príkladov, hlbokého vhľadu a pozorovania, jemu vlastnú, aby vás naučil: * Ako si s vaším cieľovým trhom budovať dôveru a súhlas. * Umenie polohovania – rozhodovania nielen o tom, pre koho to je, ale aj pre koho nie. * Prečo najlepším spôsobom, ako dosiahnuť svoje ciele, je pomoc ostatným stať sa tými, kým chcú byť. * Prečo už nefungujú staré prístupy k reklame a budovaniu značky. * O prekvapujúcej úlohe napätia pri každom rozhodnutí o kúpe (alebo jej odmietnutiu). * Že v jadre marketingu je príbeh o našom spoločenskom statuse, ktorý si hovoríme. Môžete robiť prácu, ktorá je podstatná pre ľudí, na ktorých vám záleží. Táto kniha vám ukáže cestu. „Toto je marketing je otvorenou bránou do Godinovej mysle ... Godin píše priamo, bez zbytočného žargónu a táto kniha je užitočná každému, kto chce plne rozumieť tomu ako a prečo kupujeme veci, alebo meníme svoje zvyky. “ – The Financial Times O autorovi Seth Godin je autorom 18 medzinárodných bestsellerov, ktorí zmenili spôsob, akým ľudia premýšľajú o práci a boli preložené do 38 jazykov - medzi nimi napríklad Unleashing the Ideavirus, Permission Marketing, Purple cow, Tribes, The Dip, Linchpin, Poke the Box a All Marketers Are Liars. Píše najpopulárnejší marketingový blog na svete a hovorí k publiku z celého sveta. Je zakladateľom altMBA, zakladateľom a bývalým generálnym riaditeľom spoločnosti Squidoo.com, bývalým viceprezidentom pre priamy marketing v spoločnosti Yahoo! a zakladateľom priekopníckeho online startupu Yoyodyne.
Tohle je marketing!
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE!
V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku.
Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.
Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.
- Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte.
- Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí.
- Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky.
- Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.