Hľadanie: Vodka (Dejiny/Výroba/Značky)
zobraziť:
Žltá kniha budovania značky
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu.
Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše pätnásťročnou praxou, ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnohé ďalšie). Autor je praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie s viac ako dvomi stovkami obrázkov, grafov a príkladov. Žltá kniha budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám.
„Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, nech to, čo čítate, viete rýchlo aplikovať. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo viete rýchlo využiť a vyskúšať.
Táto kniha je pre tých, ktorí nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na praktické otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?” – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.
Martinko a dopravné značky
Poznajú vaše deti dopravné značky? Vedia ako sa správať na ceste?
Spoločne s Martinkom a Adelkou sa vydajú na výlet za babičkou. Cestou sa dostanú do rôznych dopravných situácií a zábavnou formou sa naučia bezpečne pohybovať a tiež poznávať najdôležitejšie značky. Knihu dopĺňajú veselé obrázky Aleny Schulz, súčasťou je dopravný kvíz a ďalšie zábavné aktivity.
Pexeso Dopravné značky Dino
Základy bezpečného riadenia sa môžu deti učiť oveľa skôr ako v autoškole. Začať môžu hravou formou u pexesa s dopravnými značkami. Malí motoristi si s ním navyše precvičia aj pamäť, rozlišovacej schopnosti a tí najmladší sa tiež naučia udržať chvíľu pozornosť. Každá značka je podrobne vysvetlená v priloženom návode. Hracie kartičky sú vyrobené z pevného a zdravotne nezávadného kartónu.
Balenie obsahuje: 48 pevných kartičiek
Výroba syrov
Autor publikácie Ing. Karol Herian, CSc. skromne uvádza, že zmyslom tejto publikácie je jednoduchým spôsobom poukázať na možnosti spracovania mlieka v malovýrobných podmienkach na dobré, kvalitné a zdravotne bezpečné syry. Je akýmsi návodom a základnou informáciou o výrobe syrov pre výrobcov syrov a pre všetkých priateľov syrov. Pri písaní využíval najmä svoje bohaté praktické skúsenosti a svoje publikácie v odborných časopisoch a zo školení mliekarenských a farmárskych pracovníkov.
Táto publikácia je vynikajúcim sprievodcom pre všetkých, ktorí majú záujem vyrábať, ale i konzumovať kvalitné syry.
Vodka, duša, kaviár
Táto kniha je zošitá zo zážitkov, predsudkov a spomienok Borisa Filana na Rusko. Opisuje, ako sa plavil s manželkou po Volge zo Samary do Moskvy aj ako sa so synom Oliverom vybral za cárom Petrom Veľkým. Žiadna iná krajina sveta nie je taká veľká, krutá, nádherná, hnusná, bohatá, absurdná, ľudská ako Rusko. Nikde inde sa nedá tak úžasne piť, snívať a plakať ako tam. Vodka, duša, kaviár. Kremeľ a obchodný dom GUM, Lomonosova univerzita, Chrám Krista Spasiteľa, Vagaňkovský cintorín s hrobom Vladimíra Vysockého. Šachový klub štyroch koní vo Vasjukách, Gorkého Nižny Novgorod, Petrohrad cára Petra Veľkého, Ermitáž, zlaté vodotrysky. Labyrint sveta a raj srdca. Boris Filan sa túlal po tej veľkej krajine s basketbalistami, s kamarátmi, s manželkou, so synom. Najviac sa tam dozvedel o sebe. Rusko každého vyskúša z hlavných predmetov života. Z lásky, z trpezlivosti a z nenávisti.
dostupné aj ako:
Hermes: Príbeh ikonickej módnej značky
Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Hermes
Príbeh slávneho módneho domu začal písať francúzsky sedlár a postrojár Thierry Hermes v roku 1837 v sedlárskej dielni. Jeho unikátna metóda šitia, vďaka ktorej držia stehy pevne pri sebe, aj keby jeden či dva povolili, sa pri výrobe kabeliek tejto značky používa dodnes.
Kniha História módy do vrecka: Hermes rozpráva o značke, ktorá spája majstrovstvo minulosti s eleganciou súčasnosti. Ikonické kabelky, typické oranžové škatuľky, fanúšikovia z radov prominentov – módne doplnky značky Hermes sú dnes synonymom luxusu a stali sa ozdobou šatníkov Grace Kellyovej, Jane Birkinovej, Victorie Beckhamovej či Cardi B.
Text uznávanej odborníčky na módu Karen Homerovej dopĺňa množstvo fotografií najžiadanejších výrobkov vrátane hodvábnych šatiek, legendárnych kabeliek Birkin a Kelly či záberov z prehliadkových mól.
Z anglického originálu preložila Sára Moyzesová.
Porsche: Kompletní historie značky
Porsche. Legendární automobilová značka vonící spáleným benzínem, s ikonicku devětset jedenáctkou a obrovskými úspěchy na poli motorsportu. Tato publikace, svým rozsahem a zpracováním vjimečná, dokonale mapuje její historii. Od vzniku a prvních krůčků, přes konstrukce a produkci slavných i méně známých typů automobilů, sportovní úspěchy, prototypy či projekty, jež zůstaly jen na rýsovacích prknech konstruktérů až po dnešek. Kniha je doprovázena množstvím unikátních fotografií přímo z archivů automobilky.
Prada: Príbeh ikonickej módnej značky
Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Prada
Milánska spoločnosť Prada bola až do roku 1978 známa svojimi luxusnými koženými výrobkami. Synonymom pre luxus sa stala až s príchodom vnučky zakladateľa. Miuccia Prada premenila firmu na globálne módne impérium, aké poznáme dodnes.
Kniha História módy do vrecka: Prada rozoberá vizionársku filozofiu značky, jej raketový vzostup aj medzinárodný vplyv. Skúma jej étos, ktorý je založený na neustálom spojení tradičných hodnôt a techník s prevratnými modernými trendmi.
Text módnej návrhárky a novinárky Laie Farranovej Gravesovej dopĺňa množstvo fotografií jednotlivých odevov z módnych prehliadok a sú poctou jednému z najvplyvnejších módnych domov na svete a jeho zakladateľke.
Z anglického originálu preložila Sára Moyzesová.
Puzzle Dopravné značky Larsen OB3-SK
Náučné a celosvetovo mimoriadne populárne Puzzle Larsen napomáhajú deťom všetkých vekových kategórií hravou formou rozvíjať svoj intelekt a prehlbovať svoje vedomosti. Zábavnou formou skladania deti spoznávajú abecedu i číslice, učia sa základy matematiky, angličtiny, zemepisu, či histórie ľudstva a vesmíru. Spoznávajú koľko je hodín, dopravné značky či svoje telo. Skladaním a hrou obohacujú svoje vedomosti a zdokonaľujú svoje zručnosti. Vo svete majú tieto puzzle mimoriadny úspech v predškolských a školských zariadeniach a v mnohých krajinách sú zaradené do vyučovacieho procesu ako školské pomôcky. Neexistujú reklamácie, sú vyrábané výlučne z recyklovaných materiálov (tak humánne chránia prírodu) a certifikované PEFC. Už 60 rokov sa pre celý svet vyrábajú v Nórsku. Dedia sa z generácie na generáciu.
Chanel: Príbeh ikonickej módnej značky
Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Chanel
Gabrielle „Coco“ Chanelová bola výnimočná a provokujúca žena, ktorá prvá pochopila postavenie módnej návrhárky ako novodobej celebrity. Šikovne prepojila svoju profesiu a svoj životný príbeh, brutálne zmenila minulosť, neraz radikálne upravila pravdu a verejnosti predostrela výsledný obraz seba ako vzoru pre budúcu celosvetovú značku. Všetko, čo robila, podčiarkoval jej komplikovaný osobný život, ktorý mal vždy vplyv na jej prácu. Postupne sa stala vplyvnou návrhárkou, milenkou aj spolupracovníčkou, ktorá hladko prechádzala cestičkou medzi vysokou spoločnosťou a avantgardnými umeleckými kruhmi.
Coco Chanelová má na konte niektoré z najinovatívnejších módnych kreácií sveta, napríklad malé čierne šaty, sako z buklé, umelé perly a dvojfarebné dámske lodičky. Chanelová využila príležitosť a dala ženám presne to, čo chceli, tesne predtým, než si to samy uvedomili. Na základe mužského šatníka vytvorila energický štýl a poskytla ženám demokratický spôsob obliekania, ktorý v konečnom dôsledku priniesol slobodu, rovnosť a nenápadný klasicizmus.
Kniha oslavuje život a dielo tejto neobyčajne vplyvnej návrhárky a sleduje jej cestu za úspechom zo skromných pomerov až po globálny fenomén značky, ktorá svoje pole pôsobnosti rozšírila aj o parfumy, šperky a doplnky. Dokonca aj dnes, štyridsať rokov po smrti, zostáva Coco neodmysliteľným symbolom módneho domu Chanel.
Autoškola 2023 - Pravidla, značky, testy
Učebnice je určena pro žáky autoškol, běžné řidiče i řidiče referentských vozidel, kteří si potřebují zopakovat pravidla provozu na silničních komunikacích, naučit se nové dopravní značky i předpisy a ověřit své odborné znalosti prostřednictvím zkušebních testových otázek. Kniha je doplněna kapitolou o poskytování první pomoci, zásadami bezpečné jízdy a texty z předmětu Ovládání a údržba vozidla.
Výroba rozvádzačov NN podľa európskych noriem a ich správne umiestnenie v priestore
Autor je dlhoročný revízny technik, výrobca rozvádzačov a súdny znalec z oblasti elektro a bezpečnosti práce. V tejto knižke zhrnul svoje bohaté dlhoročné poznatky a skúsenosti z praxe. Knižka je určená hlavne pre výrobcov rozvádzačov, ale dobre poslúži pre revíznych technikov, elektroionštalatérov, projektantov, energetikov ako aj pre širokú elektrotechnickú verejnosť.
Dejiny Uhorska
Uhorsko bolo po viac ako deväť storočí neodmysliteľnou súčasťou strednej, resp.
stredo-východnej Európy, regiónu, v ktorom sa utvárali a vo vzájomnom ovplyvňovaní
sa koexistovali viaceré moderné národy, popri Maďaroch, Nemcoch, Rusínoch
či Rumunoch predovšetkým Slováci. Uhorsko, jeho história a kultúra v najširšom
zmysle slova sú teda organickou a nezastupiteľnou časťou aj dejín Slovenska.
Takmer jedno tisícročie sa územie dnešného Slovenska a jeho obyvateľstva nachádzalo
vo zväzku Uhorského kráľovstva, kde napokon vznikol aj samotný slovenský
národ, jeho ľudová slovesnosť, hovorový i spisovný jazyk a národná kultúra.
Uhorské dejiny sú teda jednoducho súčasťou slovenských dejín, nehľadiac na to, či sa
predmetné udalosti odohrávali v Košiciach, Pešti alebo Koložvári. Všetky utvárali
osudy spoločnej krajiny a všetko dobré či zlé, čo priniesli, sa stalo súčasťou dejín jej
národov, aj keď dnes žijú v rozdielnych štátnych útvaroch (vrátane Slovenska a Slovákov).
Tak ako bez pohľadu na celú republiku bez Prahy nemožno poznať dejiny
Československa (a Slovenska ako jeho súčasti), tak nie je mysliteľné bez celouhorského
kontextu a znalosti najvýznamnejších procesov, prebiehajúcich často mimo
dnešného Slovenska, pochopiť a osvojiť si jeho dejiny.
Dopravné značky - A4 karta
Obojstranná didaktická pomôcka pomáha dosiahnuť očakávané výstupy vzdelávacieho programu v oblasti základné pravidlá účastníkov cestnej premávky. Žiaci sa naučia bezpečne správať v úlohe chodca a cyklistu. Obsah 1. dielu tvoria prehľadne usporiadané dôležité dopravné značky pre chodcov a cyklistov, ktoré majú žiaci vedieť pomenovať a charakterizovať. Zadná strana tabule slúži na preskúšanie.
Dejiny Slovenska, 3. vydanie
Základnou otázkou, ktorú som si musel položiť na konci 90. rokov minulého storočia a ktorú si musím položiť aj teraz, je: Čo sú to dejiny Slovenska? A odpoveď je rovnaká: Sú to dejiny súčasného teritória Slovenska a dejiny jeho obyvateľov s dôrazom na slovenský národný príbeh, pretože je to príbeh dominantného etnika na tomto území. Zaujímavá je pritom metamorfóza Maďarov, ktorí boli v Uhorsku súčasťou národa, ktorého predstavitelia držali opraty štátu pevne v svojich rukách a po vzniku Československej republiky sa stali jednou z jej menšín. Ostatné národnosti a etnické skupiny boli v menšinovom postavení v Uhorsku i v Československu, aj keď sa rámec toho postavenia tiež zmenil.
Veľká Morava | V stredovekom Uhorsku | Pod tureckou hrozbou | Osvietenský absolutizmus | Vznik moderného slovenského národa | Postupné odcudzovanie sa uhorskému štátu | V medzivojnovom Československu | Slovenský štát ako Hitlerov satelit | Komunistická diktatúra a jej kríza | Pád komunizmu I Slovenská republika | Pandémia a politika
DUŠAN KOVÁČ známy slovenský historik, ktorý sa špecializuje na slovenské dejiny 19. storočia a prvej polovice 20. storočia
Výroba vlastní kosmetiky
Hledáte alternativu ke kosmetickým výrobkům nabízeným v obchodech a chcete mít jasno ve složení přípravků, které vy a vaše děti běžně používáte? Toužíte si vytvořit svou individuální vůni, užívat si jemnosti vonných krémů, zklidňujících účinků bylinných koupelových solí a hýčkat svou pleť vlastními regeneračními oleji?
Autorka vám přináší návod, jak o sebe pečovat přírodní cestou. V první části knihy získáte přehled o základních rostlinných surovinách – o rostlinných olejích a máslech, esenciálních olejích, hydrolátech a dalších látkách, které můžete při výrobě vlastní kosmetiky využít a jsou dostupné na našem trhu. Dozvíte se, jak se vyznat v kvalitě rostlinných surovin a vybrat si správné ingredience. V druhé části knihy najdete množství receptů na přípravky k péči o pleť, tělo a také o domácnost. Naučíte se, jak vše správně míchat, dávkovat a uchovat. A také jak domácí kosmetiku povýšit na exkluzivní péči.
Pečujte o sebe i své děti pomocí přírodních surovin. Kvalitně, jednoduše a s radostí.
Automobily: jména, značky a znaky - 2., rozšířené vydání
Jakou výbavu měla speciální série vozů Aston Martin, nazvaná Alfred Dunhill? Jak souvisí logo Maserati s fontánou z 16. století? Je slovo Aero spojeno jen s českou automobilkou, nebo najdeme vozy tohoto jména i v jiných částech světa? Co přesně jsou „daňové koně“? Vymysleli název Citroën Elyséé Číňané? Jak ovlivnil vývoj automobilového průmyslu fakt, že zakladatelé značek Ferrari a Lamborghini spolu nevycházeli?
Ing. Jiří Fiala (publicista, automobilový historik a sběratel automobilové literatury) a doc. Petr Strossa (vědec, expert přes jazyky a dorozumívání s počítači) předkládají všem automobilovým fanatikům již druhé, významně přepracované, doplněné a rozšířené vydání unikátního výkladového slovníku jmen značek a jejich typů, který nyní obsahuje hesla o přibližně 2000 značkách a více než 5700 typech a modelech. Nově je do něj navíc zařazený rozsáhlý dodatek, který obsahuje všechny poznatky, jež autoři shromáždili od prvního vydání. Čtenáři v knize najdou mimo jiné základní informace o výrobcích automobilů, jejich ?lozo?i označování typů, používání interních kódů či recyklování názvů vozů. Dozvědí se, proč se jeden automobil prodával pod různými názvy, proč se některá jména nesměla používat nebo jakých dosáhly jednotlivé vozy sportovních úspěchů. Zvláštní pozornost je věnována znakům (logům) všech důležitých značek, jejich vzniku a proměnám v čase. Celá tato speciální problematika je navíc zasazena do kontextu společenských a geopolitických událostí a okořeněná množstvím pozoruhodných historek a kuriozit souvisejících s auty, jejich jmény a výrobci.
Kniha je doplněna o praktickou záložku s přehledným seznamem symbolů a kódů použitých při výkladu.
Domácí výroba likérů
Vyzkouzlit vynikající a neotřelý likér zvládnete i sami doma. A budou vám k tomu stačit běžně dostupné suroviny a voňavé bylinky a květy. V knize najdete více než 50 receptů na domácí výrobu likérů z bylin a květů. Pochutnejte si například na likéru z borůvkových květů, likéru z květů pampelišky nebo z jitrocele. Nechte se inspirovat jemnými příchutěmi i netradičními kombinacemi.
Lacná kniha Prvá vodka po smrti (-50%)
Ľubomír Feldek už roky vdychuje svojimi fejtónmi do denníka SME ľudskosť, jemnocit a leganciu. S pokojom, pokorou a veľkorysosťou človeka, ktorý má veľa spomienok a vie, že tie sú dôležité aj pre ďalšie generácie. Nechce do čitateľa vnášať ťažobu. Hľadá poéziu v rýchlom prúde udalostí, ktoré nás často strhávajú bez šance nadýchnuť sa. Spomalí nás, aby sme videli drobné nuansy bytia, ktoré občas prezradia viac než dlhočizné prísne analýzy. V tejto knihe prinášame čitateľom výber fejtónov, ktoré autor napísal v rokoch 2014 až 2016 pre denník SME, ako aj bonus, ktorý v novinách nikdy nevyšiel v podobe rozprávky o Európe a rozprávky o Slovensku.
Na sklade 1Ks
2,50 €
4,99 €
dostupné aj ako: