Hľadanie: Top trendy v bývaní/bydlení (špeciálne vydanie)
zobraziť:
Top trendy v bývaní/bydlení 2016
Každý rok magazín Ttb Top trendy v bývaní dekóduje novú dobu, definuje trendy a vnáša medzi čitateľov novú energiu. Rovnaké je to aj v sezóne 2016, v ktorej sme, inšpirovaní svetovými výstavami dizajnu, tému vydania zhrnuli do pojmu „Novodobý luxus“. Na cenné a vzácne sa dá pozerať z rôznych uhlov. V oblasti dizajnu možno hovoriť o všadeprítomnom trende metalických prvkov a povrchov. Keby sme chceli ísť hlbšie k postate, k umeniu spracovania, tu so sebou luxus nesie brilantnosť dokonalo zvládnutého remesla. Moderný človek má však rôzne potreby, zamyslite sa s magazínom TTB, čo má dnes pre nás skutočnú hodnotu.
Top Trendy v obrábaní VII
Publikácia TOP TRENDY v obrábaní s poradovým číslom VII, nadväzuje na úspešnú sériu tematicky orientovanú na primárnu a najdôležitejšiu oblasť strojárskych technológií – obrábanie. Predstavuje to najlepšie z náradia, nástrojov a technológií, čo v ostatných dvoch rokoch prišlo na trh a do výrobnej praxe. Publikácia je určená výrobným manažérom, technológom či operátorom. Svoje miesto si nájde aj medzi študentmi stredných odborných škôl a technických univerzít, zameraných na strojárske technológie.
Top Trendy v obrábaní VIII. časť
Osmy diel plynulo nadväzuje na všetky predchádzajúce vydania. Pokým siedmy bol venovaný trendom v náradí a v nástrojoch, ôsmy diel približuje zmeny, ktorými v ostatných rokoch prešli obrábacie a tvárniace stroje. Súčasne je v tejto časti venovaný priestor i ďalším technológiám, bez ktorých by mikrometricky presné obrábanie kovov nebolo možné. Osme pokračovanie sa vriacia aj k inováciám v presných nástrojoch.
Inovácie a trendy v M&A
"M&A transakciám sa na Slovensku venuje mnoho právnikov, finančníkov a daňových poradcov, ktorí sa svoje remeslo pri neexistencii odbornej literatúry v tejto oblasti zväčša učili za pochodu od skúsenejších kolegov. Veľmi sa teším, že v priebehu dvoch rokov vychádza už druhá kniha, ktorá má ambíciu túto medzeru vyplniť. Kolektív vynikajúcich a skúsených autorov pod vedením Viliama Myšičku urobil skvelý kus práce a teším sa, že veľmi praktickým spôsobom nasvietili špecifické oblasti M&A transakcií ako sú akvizičné financovanie, warranty & indemnity insurance, transakcie so štátom, valuácie, osobné údaje a duševné vlastníctvo, arbitráž a moderné technológie."
JUDr. Juraj Gyárfáš, LL.M.
Kolektiv autorů
Karol Balco, Zoran Draškovič, Michal Hrušovský, Miroslav Kapinaj, Peter Kováč, Lukáš Královič, Marc Leubner, Tomáš Melišek, Lukáš Augustín Mrázik, Boris Stancl, Stanislav Šumský, Miroslav Talian, Martin Vojtko
Top trendy v obrábaní V. časť
Z obsahu:
* Fyzikálne technológie obrábania
* Ultrazvukové obrábanie
* Obrábanie vysokoenergetickým vodným lúčom
* Elektrochemické obrábanie
* Chemické obrábanie
Nové trendy v leadershipu
Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých podmínkách a představit trendy leadershipu, které jsou aktuální v globálních podmínkách. Leadership je v současnosti vymezován jako proces ovlivňování druhých za účelem dosažení společných cílů. Ovlivňovat druhé ve smyslu dosažení organizačních cílů však již nestačí. K tomu je zapotřebí kompetentních lídrů, kteří jsou schopni motivovat své spolupracovníky.
ZZ Top - The Best Of ZZ Top (Blue) LP
ZZ Top je americká rocková skupina založená v Houstone v Texase v roku 1969. 51 rokov ju tvorili spevák a gitaristaBilly Gibbons, bubeník Frank Beard a basgitarista a spevák Dusty Hill až do Hillovej smrti v roku 2021. ZZ Top vyvinul charakteristický zvuk založený na Gibbonsovom bluesovom štýle a Hill and Beardovej rytmickej sekcii. Sú známi svojimi živými vystúpeniami, prefíkanými a vtipnými textami a zodpovedajúcim vzhľadom Gibbonsa a Hilla, ktorí nosili slnečné okuliare, klobúky a dlhé brady. ZZ Top vznikla po Gibbonsovej predchádzajúcej kapele Moving Sidewalks, ktorá sa rozpadla v roku 1969. ZZ Top vydali 15 štúdiových albumov a predali odhadom 50 miliónov nahrávok po celom svete. Vyhrali tri ceny MTV Video Music Awards a v roku 2004 boli členovia uvedení do Rock and Roll Hall of Fame. V roku 2015 Rolling Stone zaradil Gibbonsa na 32. miesto najlepšieho gitaristu všetkých čias. Členovia kapely podporili kampane a charitatívne organizácie vrátane Childline, Detskej výskumnej nemocnice St. Jude a zbierky pre Delta Blues Museum.
Tracklist:
01. Tush (2:14)
02. Waitin' For The Bus (2:59)
03. Jesus Just Left Chicago (3:29)
04. Francine (3:33)
05. Just Got Paid (4:27)
06. La Grange (3:51)
07. Blue Jean Blues (4:42)
08. Backdoor Love Affair (3:20)
09. Beer Drinkers And Hell Raisers (3:23)
10. Heard It On The X (2:23)
Top trendy v obrábaní VI. časť
V súčasnosti vystupujú do popredia nové požiadavky v oblasti trieskového obrábania kovov. Pozornosť je
zameraná najmä na zlepšenie pracovných podmienok, zníženie zdravotného nebezpečenstva pre obsluhu strojov a
uplatnenie nových výrobných postupov, materiálov a technológií. To znamená, že je potrebné znížiť spotrebu mastív,
procesných kvapalín a ich nepriaznivý vplyv na životné prostredie...
Rozvojové trendy sociálnej práce
Publikace představující dějiny sociální práce a její rozvojové trendy. Tato odborná kniha reaguje na změny, ke kterým v posledních letech dochází v lidské společnosti. Procesy globalizace, zkracování vzdáleností, rostoucího množství informací a rychlosti, s jakou se šíří, zvyšujícího se tlaku na jedince, stárnutí populace vyspělých zemí, měnících se požadavků na vzdělání, ale také rostoucí význam populismu a demagogie, to vše jsou výzvy, kterým musí naše společnost čelit. Zároveň tyto trendy otevírají prostor pro rozvoj sociální práce jako profese i vědy, jejímž cílem je sociální soudržnost. Profese a vědy, která se opírá o principy sociální spravedlnosti, lidských práv, společné odpovědnosti a respektování rozmanitostí. Tato učebnice je určena studentům bakalářských a navazujících magisterských studijních programů z oblasti sociální politiky a sociální práce, ale také široké odborné i laické veřejnosti, která není lhostejná k vývoji naší společnosti.
Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy
Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.Je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené s ním.
Trendy v medicínskom vzdelávaní a hodnotenie jeho výsledkov
Vysokoškolská učebnica pre mladých učiteľov a doktorandov na lekárskych fakultách
Táto publikácia s charakterom vysokoškolskej učebnice obsahuje dôležité informácie o tom, kam smeruje súčasný vývoj v oblasti medicínskej pedagogiky. Je určená tým, ktorí majú seriózny záujem o akademickú kariéru. Má ukázať najmä novým uchádzačom o prácu v akademickom prostredí na lekárskych a zdravotníckych fakultách, že súčasťou ich budúcej profesionálnej činnosti bude okrem vedeckejpráce, liečby a prevencie chorôb, aj pedagogická práca, počnúc výchovou pacientov cez kolegov v pracovnom kolektíve až po pedagogické pôsobenie na školách a v komunitách.
100 TOP cyklotúr v Alpách
V knize najdete výběr nejoblíbenějších MTB tras, vedle stovky základních ještě mnohé další zajímavé možnosti a varianty. Túry jsou rozděleny geograficky na severní a jižní část Východních Alp a Západní Alpy. U každé túry je podrobný popis, mapa, výškový profil, itinerář, souhrnné kompaktní informace a data GPS.
Skvělá inspirace a důležitá fakta pro každého, kdo chce poznávat nejkrásnější místa Alp ze sedla horského kola. Stačí si vybrat, prostudovat, stáhnout a vyrazit.
Mapy, itineráře, výškové profily a GPS.
Súčasné trendy podnikateľskej etiky
Podnikateľská etika nadobúda v dnešnom svete oveľa väčší význam, ako tomu bolo v minulosti. Pochopenie jej podstaty či významu dlhodobého rozvoja však stále nie je jednoduché. Problémy často vytvára používanie základných termínov a pojmov, bez pochopenia ktorých nemožno uskutočňovať ucelený a kvalifikovaný etický vzostup a rozmach organizácie. Manažéri v praxi riešia denne veľké množstvo vecných i komunikačných problémov a je pochopiteľné, že nedokážu venovať pozornosť vyjasňovaniu obsahu pojmov a významu výrazov, ktorými disponuje aj prax a teória v ekonomickej sfére vrátane oblasti podnikateľskej etiky. Túto situáciu sťažuje v ekonomickej teórii i praxi obľúbené používanie rôznych alegórií, metafor, epitetónov, jazykových klišé, ale aj modelov či rozmanitých schém, ktoré pôsobia vábivo a „odľahčene“. Ich používanie však často spôsobuje zľahčovanie teoretického problému a zmätok v praktickom riešení. Táto kniha umožní niektoré nejednoznačnosti odstrániť a pochopiť podstatu etického rozvoja organizácie a spôsoby jeho aplikácie do praxe.
Objasneniu pojmov nevyhnutných na porozumenie procesu aplikácie podnikateľskej etiky do reálneho života organizácie sa venujeme v prvej časti knihy. Zároveň prinášame vysvetlenie, aký je vzťah medzi týmito pojmami a ktoré z nich sú teoreticky fundamentálne a primárne. Druhá časť knihy sa zameriava na systémové včleňovanie etiky a podnikateľskej etiky do činnosti organizácie, s čím majú organizácie na Slovensku malé skúsenosti. Aj keď sa prvé etické kódexy začali v podnikoch uplatňovať už v 90. rokoch minulého storočia, zavádzanie etiky ako systémovej inovácie stále zaostáva.
Top stavebné materiály, služby, technológie jeseň 2023
Svet sa neustále mení a spolu s ním aj spôsob, ako žijeme a bývame. V dnešnej dobe, kedy technologický pokrok, environmentálna udržateľnosť a sociálne trendy formujú naše rozhodnutia, je téma bývania aktuálnejšia a komplexnejšia ako kedykoľvek predtým. Zmena je jedinou konštantou, a preto sa treba venovať výzvam aj príležitostiam, ktoré nám nová éra prináša.
Otázka znie: Akým spôsobom môžeme zmeniť našu ekologickú stopu a zabezpečiť, aby bývanie neznamenalo zaťažovanie našej planéty? Cestu nám ponúkajú nové technológie a materiály, ktoré umožňujú výstavbu energeticky účinných budov a integráciu obnoviteľných zdrojov energie do každodenného života.
Príležitostí, rovnako ako výziev, nie je málo. Nedostatok pozemkov a rastúce ceny nehnuteľností nás nútia premýšľať o efektívnom využití priestoru.
Rekonštrukcie starých, a to nielen obytných budov, na moderné obydlia sú skvelým príkladom, ako sa dá inovovať v oblasti bývania.
My v redakcii sa snažíme tieto trendy zachytávať a prinášať novinky zo sveta stavebníctva a bývania vám. Nové ekologické materiály, technológie využívajúce obnoviteľné zdroje energie, architektúru, ktorá dokonale zapadá do svojho okolia, ale tiež nápady a inšpirácie ako vylepšiť svoj životný priestor. Veríme, že ani jesenné číslo magazínu Top stavebné vás nesklame a dožičí vám nielen príjemné čítanie ale aj odpovede na otázky, ktoré hľadáte.