Hľadanie: Tichý Don (2. časť)
zobraziť:
Tichý pobyt na ulici Gwerkovej-Göllnerovej, 2. vydanie
Anna Grusková vo svojej umeleckej reportáži (creative non-fiction) hľadá stopy Dr. Alžbety Gwerkovej-Göllnerovej v archívoch, múzeách, knižniciach, súkromných zbierkach, rozpráva sa s pamätníkmi a vedkyňami. Priamo v starobylej Banskej Štiavnici vytvára živý portrét modernej prvorepublikovej ženy, priekopníčky demokracie na Slovensku.
Alžbeta Gwerková-Göllnerová (1905 – 1944), rodáčka z Čierneho Balogu, literárna vedkyňa, historička a prekladateľka. Spoločne s Jarmilou Zikmundovou boli autorkami a editorkami vyše šesťstostranovej knihy pre výchovu demokratickej ženy Žena novej doby (1938 a 1939). Bola účastníčkou Slovenského národného povstania.
Kniha získala ocenenie Najkrajšie knihy Slovenska 2022 (Cena Ministerstva kultúry SR za vynikajúcu grafickú úpravu pre dizajnérku Ester Mládenkovú).
Vznik rukopisu knihy formou štipendia z verejných zdrojov podporil Fond na podporu umenia
Šlabikár - 2. časť (Štefeková)
Druhá časť šlabikára je prirodzeným pokračovaním prvej časti. Okrem úloh, ktoré deti riešia priamo v učebnici, poskytuje aj táto časť mnohé ďalšie didaktické aktivity a didaktické hry, ktoré sa naďalej výrazným spôsobom podieľajú na procese osvojovania si čítania.
Rozširovaním súboru písmen sa výrazne mení aj charakter textov. Texty sú zostavované tak, aby sa tematicky viazali na prostredie, ktoré je deťom blízke a známe. Boli zostavované tak, aby zároveň vzbudzovali prirodzenú zvedavosť detí, aby si prostredníctvom nich vytvorili k čítaniu pozitívny vzťah.
Šlabikár K. Štefekovej 2. časť pokrýva prácu v šlabikárovom období. Okolo každej dvojstrany sa nachádza súbor nápovedných obrázkov, ktorý umožňuje žiakom jednoduchšie osvojovanie si písmen a ich priebežné opakovanie. Je dôležitou pomôckou pri poznávaní písmen prostredníctvom sluchového rozlišovania hlások na začiatku slova.
Šlabikár obsahuje zmysluplné a veku primerané texty a príbehy, ktoré vzbudzujú zvedavosť žiaka a nútia ho prečítať ich a dozvedieť sa koniec. Priebežne sú v celom šlabikári zaradené cielené didaktické hry, často zábavné, ktoré podporujú čítanie s porozumením. V šlabikári sa priebežne nachádzajú strany s písanými textami, kde má žiak možnosť systematicky pracovať s písaným textom. V spodnej časti niektorých strán je krátka metodická informácia určená učiteľovi, alebo odkaz na vysvetlenie postupu práce v metodickej príručke. Šlabikár bol experimentálne overený.
K šlabikáru patrí interaktívne CD s úlohami a didaktickými hrami zahŕňajúcimi aj činnosti, ktoré sa nedajú priamo realizovať v šlabikári, ale pritom výrazne pomáhajú deťom pochopiť princíp čítania.
Šlabikár je spracovaný podľa požiadaviek ŠVP a príloh ISCED 1.
Šlabikár je schválený Ministerstvom školstva SR.
Šlabikár – 2. časť (Virgovičová)
Šlabikár pre 1.ročník ZŠ Virgovičová 2.časť je určený na nácvikové obdobie čítania v 1. ročníku ZŠ. Inovovaný šlabikár autorského kolektívu L. Virgovičová a Z. Virgovičová- Leetz je modernizovaná a výtvarno-graficky prepracovaná verzia obľúbeného a osvedčeného šlabikára.
V šlabikári zostali zachované všetky osvedčené prvky. Obohatili sme ho však o nové úlohy a bohato ilustrované strany, ktoré výrazne pomáhajú rozvíjať komunikačné schopnosti žiaka. Humanisticko-tvorivá koncepcia rešpektuje základné podmienky rozvoja osobnosti žiaka. Vytvára priateľskú, kreatívnu klímu, pocit dôvery, istoty, akceptácie, priestor na citové prežívanie a komentovanie činnosti, potrieb a problémov.
Šlabikár podporuje poznávacie schopnosti, spontánnosť a zvedavosť. Učiteľovi nepredpisuje, ale ponúka formy práce na dosiahnutie vyučovacích cieľov bez stresu a tak, aby každý žiak zažil pocit úspechu.
Strany Šlabikára obsahujú nápovedné obrázky, normalizované tvary písma, didakticky premyslené cvičenia a texty a tvary na rozcvičenie jemnej motoriky dieťaťa predpísané učebnými osnovami a štandardami.
Šlabikár pre 1.ročník ZŠ Virgovičová 2.časť je zostavený tak, aby všetci žiaci získavali vedomosti aktívne, tvorivo, bez stresu a mali vyššiu motiváciu učiť sa. Obsahuje viac zážitkových, motivujúcich, autoregulujúcich a kreatívnych metód, čím sa zvyšuje kvalita a efektívnosť práce žiakov aj učiteľov.
Koncepcia Šlabikára:
je založená na rozvoji všetkých žiakov podľa ich možností a schopností s cieľom, aby sa každý žiak stal individualitou.
rešpektuje individuálne osobitosti žiakov, rôznorodosť ich záujmov, potrieb, osobné tempo učenia a humanizáciu vyučovacieho procesu.
Texty na jednotlivých stranách sú zostavené s rôznou náročnosťou. Učiteľ má k dispozícii viac textov, ktoré mu umožňujú diferencovane pracovať so žiakmi. Nemusí so všetkými žiakmi preberať všetky texty a úlohy.
Informatika - 2. časť - Maturita
Zatiaľ čo prvá časť sumarizuje obsah tém zameraných na reprezentáciu informácií a ich spracovanie v špecializovaných aplikáciách, hardvér, softvér, počítačové siete, internet, komunikáciu a spoluprácu v prostredí sietí, ako aj základné atribúty informačnej spoločnosti, druhá časť je venovaná programovaniu a algoritmickému riešeniu úloh v jazyku Pascal, v prostredí Lazarus.
Vývojové prostredie Lazarus predstavuje populárnu a na slovenských školách rozšírenú open-source platformu pre vývoj aplikácií v jazyku Free Pascal. Je plnohodnotným nástrojom pre tvorbu graficky príťažlivých aplikácií pre Windows a poskytuje žiakom možnosť vytvoriť profesionálne vyzerajúcu aplikáciu vo veľmi krátkom čase.
Tichý plač (Josie Quinnová 6)
Keď je sedemročná Lucy Rossová unesená z kolotoča v dentonskom mestskom parku, detektívka Josie Quinnová sa aj so svojim tímom zapojí do usilovného pátrania. Je to práve ona, kto nájde Lucin trblietavý motýlí batôžtek, vo vnútri ktorého je napchatý odkaz s ničivým posolstvom: Zdvihni telefón, alebo tvoje dievčatko zomrie... Druhý deň získajú Lucini rodičia aj policajný tím a FBI na chvíľku nádej, keď zdvihnú hovor a myslia si, že volá opatrovateľka - namiesto toho sa však na linke ozve mrazivý mužský hlas. Polícia sa ponáhľa do bytu pestúnky, len aby našla jej bezvládne telo v spleti prestieradiel na posteli. Každý nový telefonát od niekoho prepojeného s rodinou končí šokujúcim nálezom ďalšieho tela. Zvrátený vrah sa chce evidentne pomstiť a nezastaví sa, kým rodina Rossových nebude na kolenách...Intuícia Josii napovedá, že Lucini rodičia jej nehovoria celú pravdu, ale niečo jej stále bráni v tom, aby prenikla do prípadu hlbšie. Možno je to jej vlastné tajomstvo? Má Josie dosť síl na to, aby tento prípad vyriešila? Pokiaľ chce Lucy priviesť domov živú, nemá na výber...
dostupné aj ako:
Trestné právo procesné. Osobitná časť, 2. vydanie
Učebnica „Trestné právo procesné. Osobitná časť“, spĺňa kritéria vysokoškolskej učebnice. Jej obsah je uspôsobený ob-sahutej časti predmetu trestné právo procesné, ktorá sa zaoberá skúmaním a výkladom právnej úpravy priebehu jednotlivých častí a štádií trestného konania, ako aj skúmaním a vysvetľovaním medzinárodnej spolupráce v trestných a spolupráce v trestných veciach medzi členskými štátmi Európskej únie. Učebnica prezentuje systematizovaný súbor a výklad poznatkov k jednotlivým otázkam uvedenej časti trestného práva procesného, pričom vychádza predovšetkým z aktuálnej právnej úpravy predpisov trestného práva procesného a ich uznávaného výkladu. Jej vydanie obohatí odbornú trestnú literatúru na Slovensku a prispeje k zvýšeniu kvality výuky trestného práva procesného.
Nový pomocník z matematiky 7 - 2. časť pracovná učebnica
Vylepšený pracovný zošit s implementovanými prvkami učebnice – Nový pomocník z matematiky pre 7. ročník ZŠ, ktorý je v súlade so ŠVP platným od septembra 2015.
Vytvoril ho kolektív skúsených učiteliek matematiky ZŠ a GOŠ pod vedením vedúcej Oddelenia didaktiky matematiky FMFI UK. Spracovaný je na základe požiadaviek učiteľov matematiky z praxe. Rozvíja matematickú, čitateľskú a finančnú gramotnosť. Pracovný zošit využíva autokorektívne prvky (doplňovačky, tajničky), ktoré sú pre žiakov zaujímavé a motivujúce. Obsahuje aj prvky diferencovaného vyučovania, ktoré umožňujú individuálny prístup a zohľadňujú rôzne tempo žiakov. Pridanou hodnotou pracovného zošita je v závere každej kapitoly test s úlohami s výberom odpovede na komplexné zopakovanie prebratého učiva.
Nový Pomocník 7/ 2 obsahuje:
Kocka a kváder, ich objem a povrch – 2
Pomer a mierka – 22
Priama a nepriama úmernosť – 46
Matematická gramotnosť – Rýchle občerstvenie – 58
Trochu iné čísla (Celé čísla) – 60
Kombinatorika – 64
Nový pomocník z matematiky 7 je odporúčaný MŠVVaŠ SR.
Nový pomocník z matematiky 5 - 2. časť pracovná učebnica
Nový pomocník z matematiky 5 - 2. časť pracovná učebnica
Don Camillo a don Chichi
Giovannino Guareschi prichádza so štvrtým príbehom kňaza Dona Camilla a komunistického senátora Peponneho. Táto nerozlučná dvojica už nie je najmladšia a vo svojich kostiach obidvaja cítia ťarchu staroby, s ktorou si nevedia dať rady. Do toho všetkého im ešte priložia na starosť mládežníkov, pri ktorých nemajú núdzu o pestvá a výstrelky. Jedným z nich je aj kaplán Don Chichi.
Don Camillo a don Chichi sa postarajú o zábavu a jamky na lícach každého, kto vezme do ruky túto knihu. Humorné situácie, dobrodružstvá a nezvyčajné situácie spísané Giovannim Guareschim zaujmú a rozosmejú čitateľa v každom veku.
Don Bosco
Niektoré životné udalosti nám občas jednoducho „sadnú“. A podobne aj určité osoby prídu „vhod“. Niekto tomu hovorí náhoda, iný Božia prozreteľnosť. V pravom čase a na pravom mieste vstupuje na scénu života Ján Bosco. V Európe sa práve prudko rozvíja industrializácia, ktorá posúva ľudstvo dopredu, ale zanecháva za sebou ohromnú biedu v najrôznejších podobách. Najmä deti a mladých počuť, ako bezradne kričia, ako zúfalo búchajú na bránu a volajú o pomoc.
Ján Bosco sa v druhej polovici 19. storočia vďaka vrodeným schopnostiam a darom nadprirodzena snaží odpovedať na intelektuálnu, kultúrnu, sociálnu a mravnú biedu mladého človeka pod Alpami. Tento taliansky kňaz, otec a učiteľ mladých, našiel originálny spôsob, ako byť chlapcom a dievčatám nablízku, ako si získať ich srdcia. Je to súhra dobroty a láskavosti vychovávateľa, ktorý múdro predkladá mladému človeku požiadavky, aby postupne dokázal vyzrievať a preberať zodpovednosť.
Životný príbeh Jána Bosca je inšpiráciou pre otca, matku, učiteľa, vychovávateľa, mladého človeka…
Na sklade 2Ks
17,01 €
17,90 €
Nový pomocník z matematiky 9 – 2. časť pracovná učebnica
Tešiť sa môžete na vylepšenú formu pracovnej učebnice s implementovanými prvkami pracovného zošita a učebnice – pracovnú učebnicu. Spracovaná je na základe požiadaviek učiteľov matematiky skúseným autorským kolektívom aktívnych učiteľov ZŠ a GOŠ. Autorský kolektív zastrešuje Oddelenie didaktiky matematiky UK.
Úlohy sú koncipované tak, aby systematicky rozvíjali nielen matematickú, ale aj čitateľskú a finančnú gramotnosť žiakov.
Nový Pomocník 9/ 2 obsahuje:
5. Povrch a objem telies
6. Funkcie
7. Podobnosť trojuholníkov
8. Štatistika
9. Opakovanie
Nový pomocník z matematiky 6 - 2. časť pracovná učebnica
Pripravili sme pre vás vylepšenú pracovnú učebnicu s implementovanými prvkami pracovného zošita a učebnice Nový pomocník z matematiky pre 6. ročník ZŠ, ktorá je v súlade so ŠVP platným od septembra 2015.
Vytvoril ju kolektív skúsených učiteliek matematiky ZŠ a GOŠ pod vedením vedúcej Oddelenia didaktiky matematiky FMFI UK. Spracovaná je na základe požiadaviek učiteľov matematiky z praxe. Rozvíja matematickú, čitateľskú a finančnú gramotnosť. Pracovná učebnica využíva autokorektívne prvky (doplňovačky, tajničky), ktoré sú pre žiakov zaujímavé a motivujúce. Obsahuje aj prvky diferencovaného vyučovania, ktoré umožňujú individuálny prístup a zohľadňujú rôzne tempo žiakov. Pridanou hodnotou pracovnej učebnice je v závere každej kapitoly test s úlohami s výberom odpovede na komplexné zopakovanie prebratého učiva.
Nový Pomocník 6/ 2 obsahuje:
6. Násobenie a delenie desatinných čísel – 2
7. Rovnoramenný a rovnostranný trojuholník – 20
8. Premena jednotiek dĺžky a hmotnosti – 34
9. Obsah obdĺžnika a štvorca – 44
Matematická gramotnosť – Luciina izba – 60
10. Trochu iné čísla (Zlomky) – 62
11. Kombinatorika – 70
Trestné právo hmotné - Osobitná časť 2. vydanie
Autorský kolektív predkladá vysokoškolskú učebnicu „Trestné právo hmotné. Osobitná časť. 2. aktualizované a prepracované vydanie.“. Obsahové členenie učebnice vychádza zo systematiky osobitnej časti Trestného zákona. Predmetom spracovania je analýza obligatórnych znakov skutkových podstát trestných činov a výklad pojmov v nich obsiahnutých. Pri interpretácií ustanovení osobitnej časti Trestného zákona boli použité stanoviská k zjednocovaniu výkladu Trestného zákona a súdne rozhodnutia publikované v Zbierka stanovísk Najvyššieho súdu a rozhodnutí súdov Slovenskej republiky, ktoré riešia súčasné aplikačné problémy, ale aj staršia, avšak stále aktuálna judikatúra.
V 2. vydaní vysokoškolskej učebnice Trestné právo hmotné – Osobitná časť autorský kolektív reaguje najmä na početné legislatívne zmeny v Trestnom zákone ako aj v mimotrestných predpisoch, ktoré nastali po jej 1. vydaní.
Učebnica je určená predovšetkým študentom právnických fakúlt na Slovensku, avšak môže zaujať aj širší okruh záujemcov o trestné právo a môže poslúžiť aj právnej praxi.
Trestné právo procesné. Všeobecná časť, 2. vydanie
Z hľadiska potenciálu učebného textu možno vysloviť, že spracovaná publikácia predstavuje v rukách študenta práva nielen nástroj pre získanie najzásadnejších informácií a poznatkov plynúcich zo samotných ustanovení Trestného poriad-ku, ale rovnako pre osvojenie si súdnych rozhodnutí vytvárajúcich prelomy v oblasti výkladu a chápania najvýznamnejších trestnoprocesných nástrojov. Učebnica tak predstavuje ideálny prostriedok pre správne pochopenie najzásadnejších tresnoprocesných inštitútov, pre poznanie zmyslu relevantných právnych noriem ako aj pre samotné kreovanie právneho myslenia budúceho právnika. Na základe uvedeného možno tiež vysloviť, že publikácia nemá výlučne charakter učebnej pomôcky pre študentov právnických fakúlt, ale vzhľadom na jej vysokú kvalitu, odbornosť koncipovania textu a precíznosť jej spracovania má potenciál slúžiť aj ako zdroj cenných informácií pre odbornú verejnosť.
Nový Slovenský jazyk 6. roč. - 2. časť Pracovná učebnica
Bohaté skúsenosti autorky a vydavateľstva, súčasné trendy v didaktike a potreby školskej praxe sme pretavili a vznikla NOVÁ PRACOVNÁ UČEBNICA spojenie učebnice a pracovného zošita. Nový Slovenský jazyk 6. ročník 2. časť sa opiera o metódy konštruktivistického prístupu k výchove a vzdelávaniu a o akceptovanie kompetenčno-pojmového modelu vyučovania. Rešpektuje iŠVP. Zabudnite na opisovanie poučiek, vymieňanie pomôcok! Získaný čas učiteľ efektívne využije na diferencovaný prístup, komunikačné hry, diskusiu a najmä tvorivú činnosť a na precvičovanie kľúčových kompetencií. Pracovná učebnica ponúka: východiskové texty, do ktorých žiak priamo zasahuje, úlohy na čítanie textov s porozumením, poučenia, ktoré si žiak sám dotvára na základe precvičovania učiva, veľa cvičení na utvrdzovanie učiva, tvorivé úlohy, ústne a zábavné úlohy, testy, materiály pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, ktoré momentálne pripravujeme.
Nový Slovenský jazyk pre SŠ 2 – Zošit pre študenta 2. časť
Prečo je Slovenský jazyk NOVÝ?
1. Prešiel rozsiahlou inováciou a bol rozdelený na učebnicu, zošit pre študenta, zošit pre učiteľa a on-line podporu e-orbispictus.sk, pričom sa posilnila pracovná časť súboru.
2. Uplatňuje nové didaktické prístupy (konštruktivizmus) a riešenie úloh a prípadov sa stáva podstatou učenia sa.
3. Bol aktualizovaný na základe súčasných trendov vo vedách o jazyku.
4. Prehodnotil sa výber a forma ukážok jazykových prejavov z rôznych komunikačných oblastí.
5. Zjednodušila a sprehľadnila sa štruktúra preberaných tém.
6. Zohľadnili sa požiadavky iŠVP, súčasnej maturity, ale aj aktuálny stav komunikácie spoločnosti.
Titul je odporúčaný MŠVVaŠ SR.
ZOŠIT PRE ŠTUDENTA
Zošit je neoddeliteľnou súčasťou učebnice a je prvým svojho druhu pre stredné školy. Pripravenými a premyslenými úlohami šetrí učiteľovi čas na prípravu. Má ambíciu nahradiť poznámkový zošit. Obsahuje vyvodzovacie, precvičovacie, aplikačné, tvorivé i problémové úlohy, napr. aj s dvoma/žiadnym riešením. Spája jazykové prostriedky (fonetiku, lexikológiu, morfológiu, syntax) s praktickou a efektívnou komunikáciou (štylistikou). Úlohy problematizujú učivo učebnice, prinášajú rôzne komunikačné situácie, varianty preberaných útvarov (reálne – nedokonalé, nevhodné, neprimerané, zavádzajúce a pod.) a nútia žiaka aplikovať poznatky v novom kontexte. Predostiera aj rôzne paradoxné situácie z praktickej komunikácie. Učiteľovi to prináša obraz, či žiak učivu rozumie.
Novinkami sú úlohy na dôslednú prípravu na školské písomné práce, testy na nácvik na externú maturitu, rôzne typy jazykových produktov, napr. videá, zvukové nahrávky…
Úlohy zďaleka nevyčerpávajú potenciál ukážok a komunikačných prostriedkov. Autori predpokladajú schopnosť učiteľa tvorivo pracovať s ponúknutým materiálom.
Zameranie úloh:
– porozumenie textu (súvislého, nesúvislého, ikonického) na viacerých úrovniach: reprodukcia, vysvetlenie, analýza, zdôvodnenie, porovnávanie, hodnotenie
– tvorba textu, navrhnutie riešenia a posudzovanie;
– kombinovanie jazykových prostriedkov v komunikačnej praxi;
– argumentácia;
– zameranie na psychomotorickú a afektívnu doménu;
– práca s externými zdrojmi;
– korigovanie neprimeraných slohových útvarov;
– precvičovanie základných komunikačných zručností (pravopis, typografia, gramatika);
– otvorené a uzavreté úlohy;
– úlohy bez riešení i s viacerými riešeniami zohľadňujúcimi konkrétnu komunikačnú situáciu;
– testy pripravujúce na externú maturitu.
OBSAH
3. Masmediálna komunikácia
Publicistický štýl. Znaky publicistického štýlu
Útvary publicistického štýlu
Z dejín masmédií
Výrazové prostriedky publicistického štýlu
Médiá
Fotografia
Titulok
Jednoduchá správa. Rozšírená správa. Noticka
Interview
Recenzia
Komentár
Editoriál
Glosa
Blog
Reportáž
Fejtón
Stĺpček
Reklama
Plagát
Pravda v médiách
Otestujte sa 3
4. Syntaktické jazykové prostriedky
Syntaktické jednotky. Vetný sklad
Vetný člen
Veta a výpoveď. Jednoduchá veta
Vety podľa členitosti
Slovosled
Zápor
Modifikácia vetnej stavby
Priraďovacie súvetie
Podraďovacie súvetie
Polovetná konštrukcia
Zložené súvetie
Otestujte sa 4
Školská písomná práca II
Nový pomocník z matematiky 9 – 2. časť Zošit pre učiteľa
Praktická pomôcka obsahuje vzorové riešenia úloh a výstižné metodické a didaktické komentáre, ako možno s úlohami ďalej pracovať. Výrazne uľahčuje učiteľovu prípravu na vyučovanie, pomáha mu zorientovať sa v náročnosti úloh.
Na sklade > 5Ks
12,08 €
12,72 €
Nový pomocník z matematiky 8 – 2. časť pracovná učebnica
Pripravili sme pre vás vylepšenú pracovnú učebnicu s implementovanými prvkami pracovného zošita a učebnice – Nový pomocník z matematiky pre 8. ročník ZŠ, ktorá je v súlade so ŠVP platným od septembra 2015.
Vytvoril ju kolektív skúsených učiteliek matematiky ZŠ a GOŠ pod vedením vedúcej Oddelenia didaktiky matematiky FMFI UK. Spracovaná je na základe požiadaviek učiteľov matematiky z praxe. Rozvíja matematickú, čitateľskú a finančnú gramotnosť. Pracovná učebnica využíva autokorektívne prvky (doplňovačky, tajničky), ktoré sú pre žiakov zaujímavé a motivujúce. Obsahuje aj prvky diferencovaného vyučovania, ktoré umožňujú individuálny prístup a zohľadňujú rôzne tempo žiakov. Pridanou hodnotou pracovnej učebnice je v závere každej kapitoly test s úlohami s výberom odpovede na komplexné zopakovanie prebratého učiva.
Nový Pomocník 8/ 2 obsahuje:
6. Funkcie – 2
7. Hranoly, objem a povrch – 10
8. Kružnica a kruh – 28
Matematická gramotnosť – Zrážková voda – 58
9. Pravdepodobnosť, štatistika – 60
Nový pomocník z matematiky 8 je odporúčaný MŠVVaŠ.
Vzpoura oceánů (2. část), 2. vydání
V Peru zmizí rybář. Beze stopy. Norští experti na těžbu ropy narazí na podivuhodné organismy, které ovládly stovky čtverečních kilometrů mořského dna. Mezitím se v Kanadě odehraje hrůzná proměna velryb u břehů Britské Kolumbie. Nic spolu zdánlivě nesouvisí. Ale biolog Sigur Johanson nevěří na náhody. A indiánský ochránce velryb Leon Anawak dojde k znepokojivým závěrům. Blíží se katastrofa. Pátrání po jejím původci konfrontuje vědce s těmi nejhoršími nočními můrami.
dostupné aj ako: