Hľadanie: Strategie uspechu
zobraziť:
Forex Stratégie: Od vytvorenia úspešnej stratégie po finančnú slobodu
Táto kniha je praktická príručka s jasným návodom, ako si vytvoríš, otestuješ a následne budeš úspešne obchodovať
tvoju vlastnú stratégiu a kam potom správne investovať.
Krátky výstrih, čo sa z tejto knihy naučíš:
• Prvky technickej analýzy – dôležité línie, formácie
• Vyvinutie, otestovanie a zoptimalizovanie ôsmych stratégií
• Ďaľších niekoľko podstratégií
• Money management – zisk : risk, delenie kapitálu
• Roboty vo Forex obchodovaní
• Kam potom investovať a vytvoriť si stabilný pasívny príjem
• Pravdivé príbehy stretnutí s úspešnými obchodníkmi
Mýty o úspechu
Všetky rady, ktoré ste doteraz počuli o tom, ako uspieť, znejú logicky, úprimne... a pravdepodobne sú úplne nanič.
V čom vlastne spočíva úspech? Zaručí vám to, že budete odmalička poslúchať rodičov, dodržiavať školský poriadok, mať samé jednotky a promovať s červeným diplomom, vysnívanú kariéru s perfektným platom a nekonečnými výhodami? Možno je vám jasné, že odpoveď je nie.
Prečo sa teda stále riadime podobnými "overenými" radami?
Vo svojej dôvtipnej a pútavej knihe Mýty o úspechu vám Eric Barker na základe príbehov a vedeckých poznatkov vysvetlí napríklad aj to:
• prečo sa z premiantov málokedy stanú milionári,
• prečo sú vaše slabiny v skutočnosti vašim devízami,
• čo sa môžete naučiť o spolupráci od členov gangov, pirátov alebo sériových vrahov,
• či vám k úspechu pomôže vyššie sebavedomie a čo si o tom myslia budhisti,
• ako získať nezlomné odhodlanie a výdrž, akú majú členovia jednotiek Navy SEALs či tí, čo prežili katastrofické nešťastia,
• ako v živote získať rovnováhu pomocou stratégie Čingischána a poučiť sa z chýb Einsteina či Spider-Mana.
Prostredníctvom pútavých anekdot vám autor objasní, v čom spočíva rozdiel medzi mimoriadne úspešnými a neúspešnými ľuďmi, a prezradí, ako sa môžete aj vy priblížiť k tej prvej skupine. Vďaka tejto knihe prestanete hádať, aké cesty vás dovedú do cieľa, a začnete žiť život podľa vlastných predstáv.
dostupné aj ako:
Motivácia k úspechu
Kniha "Motivácia k úspechu" je určená hlavne pre ľudí, ktorí sa nevedia v živote rozhodnúť, čo budú robiť, nemajú dostatočnú motiváciu a disciplínu. Preto všetko, čo je v knihe spomenuté, je bez zbytočného skrášľovania povedané priamo na rovinu.
Pravidlá úspechu v praxi
Akčný plán, ako sa dostať z miesta, kde ste, tam, kde chcete byť Nesnívajte o živote, ktorý chcete. Začnite konať a nechajte sa inšpirovať pokračovaním medzinárodného bestsellera Pravidlá úspechu, z ktorého sa stala svetová klasika v oblasti rozvoja ľudského potenciálu a osobného rastu, poskytujúca miliónom čitateľov návod, ako dosiahnuť vysnívané ciele a naplniť svoje poslanie.
Samotné poznatky sú však bez činov zbytočné. Táto praktická kniha nám teraz pomôže uviesť pôvodné princípy do praxe a vyťažiť zo získaných poznatkov čo najviac.
Pripomína najdôležitejšie pravidlá z pôvodnej knihy a dopĺňa ich o príklady zo života, cvičenia zamerané na seba-objavenie, pracovné listy na vytvorenie nových návykov a zápisky, ktoré vám pomôžu mnohé si vyjasniť.
dostupné aj ako:
Tajomstvo úspechu
V tejto knihe autor ukazuje systémové nazeranie na tvorbu akejkoľvek skutočnosti. To nám odkrýva nový, netradičný pohľad na úspech. Táto progresívna metóda odhaľuje systémové usporiadanie aj tam, kde pre mnohých bol doteraz chaos a prázdno. Odteraz môžete spokojne objavovať systém vo všetkých oblastiach života.
Autor predstavuje jednoduchý a praktický návod na dosiahnutie úspechu. Hlavný prínos tejto knihy je v tom, že vybrané kroky sú systémovo usporiadané do Algoritmu úspechu. Vy si do nich zadajte svoje ciele a rozpracujte si ich do jednotlivých krokov Algoritmu úspechu podľa svojej predstavy a potrieb. Potom už len dodržiavajte kroky a vytrvajte v tom, dokiaľ nedosiahnete svoj cieľ. Pre vás je najdôležitejšie poznanie, že ste na správnej ceste za svojim úspechom. Nech to trvá aj niekoľko rokov.
Diár Úspechu R.A.D. 2024 (hnedý)
Neplánujte si čas, plánujte si život!
To je hlavný princíp Diáru Úspechu R.A.D., ktorý bol vytvorený špeciálne pre tých, ktorí túžia žiť naplnený a spokojný život, bez chaosu a pocitu nestíhania.
Diár ÚSPECHU R.A.D nie je ďalší z diárov slúžiaci na zapisovanie stretnutí či lekárskych prehliadok a nie je to ani žiaden motivačný zápisník.
Je to unikátny 9-krokový nástroj, ktorým keď sa budete riadiť, dokážete si vybudovať podporujúce návyky, získať laserové sústredenie a zažiť rok plný dosiahnutých cieľov a snov.
Za jeho vznikom stojí Andy Winson - medzinárodný transformačný líder a kouč a Hana Trnčáková - uznávaná mentorka v oblasti nastavovania systémov a poriadku v dennom živote.
Táto dvojica = zaručená kvalita a vaše maximálne výsledky.
Tento zázračný diár, ako ho mnohí používatelia už za tie roky nazvali, môže vyvolať až MAGICKÉ ZMENY vo vašom živote.
Jeho každodenným používaním naberiete raketovú rýchlosť, začnete doťahovať úlohy do úspešného konca a krok po kroku dosahovať výsledky, po akých túžite. Bude vás sprevádzať a držať nad vodou za akýchkoľvek okolností.
Cesta k úspechu nemusí predstavovať námahu, ak si ju vieme naplánovať a rozdeliť na jednotlivé etapy. Vykročte na cestu k vysnívanému životu, dodržte všetky novoročné predsavzatia a vytvorte z roku 2024 ten najlepší rok svojho života.
Čo v ňom nájdete?
*konkrétne a cielené metódy pre dosahovanie výnimočných výsledkov
*prepracovaný systém plánovania, akcie a dokončovania
*návrhy vášho ideálneho harmonogramu dňa
*plán na dosahovanie cieľov
*pravidelný systém týždenného, mesačného a ročného plánovania
*systematické sledovanie vašich pokrokov
*kapitolu o finančnej gramotnosti
*techniky venované vďačnosti a sebahodnote
*motivačné citáty, ktoré vám dodajú energiu na každý deň
*7 krokov ako mať čistú hlavu
*kapitolu o stratégii, postupnom plnení snov a pozornosti
a mnoho ďalších pomocníkov na cestu za vašim vysnívaným životom.
Stratégie rozvoja kritického myslenia
Cieľ a obsah publikácie reagujú na absenciu podpory rozvoja kritického myslenia človeka – aktéra spoločnosti. Dielo je zostavené na princípe hlbšieho premýšlania prostredníctvom piatich logicky na seba nadväzujúcich celkov – kritické myslenie, kritické argumentovanie, debata Karla Poppera, kritické písanie a organizovanie poznatkov. Čitateľ v ňom nájde všeobecné východiská nosných pojmov, množstvo príkladov, zaujímavostí, názorných ukážok, interaktívnych úloh, poznámok, vysvetlení, námety na premýšlanie a nevšedný transfer poznatkov do aplikačnej roviny. Publikácia je určená pre študentov učiteľských a neučiteľských študijných programov v dennej a externej forme bakalárskeho, magisterského a doktorandského štúdia, pre vysokoškolských učiteľov, ktorí participujú na zabezpečení pedagogicko-psychologických a spoločensko-vedných disciplín rôznych študijných programov, pre učiteľov v rámci profesijného rozvoja a podnetná je aj pre akademikov a edukantov vedeckých smerov, keďže schopnosť kriticky myslieť by mala byť elementárnou akademickou spôsobilosťou. Inšpirácie v nej nájdu hlavne tí, ktorí chcú eliminovať súčasnú kognitívnu lenivosť.
Kapitoly ze Strategie II
Obsahuje množství komentovaných příkladů a koncovek. Kapitoly: Pěšci v útoku, Volný pěšec, Pěšcový průlom, Dvojpěšci, Využití slabin v pěšcové struktuře, Pěšci v koncovkách, Úloha pěšců ve studiích. Kniha volně navazuje na autorovu knihu Základy strategie.
Kapitoly ze strategie I
225 komentovaných příkladů (partií) + 30 na procvičení, Kapitoly: Zugzwang, Omezení působnosti figur, Dominace, Profylaxe, Těžké figury. Navazuje na knihu Základy strategie.
Čtenářské strategie
Kniha představuje možnosti využívání čtenářských strategií při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí plné porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samostatné čtení s porozuměním. V teoretické části jsou v jednotlivých kapitolách představeny čtenářské strategie vhodné pro předškolní vzdělávání a také postup, jak s nimi při předčítání efektivně pracovat. V praktické části jsou uvedeny příklady konkrétních čtenářských lekcí s podrobnou metodikou a reflexemi jejich realizace v mateřských školách. Vše je doplněno videoukázkami, na které je v textu odkazováno, videoukázky jsou po zdání kódů z textu dostupné na YouTube.
Kniha osloví pedagogy mateřských škol i prvních ročníků základních škol.
Mgr. Eva Koželuhová, Ph.D., působí jako odborná asistentka na katedře preprimární a primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy a na katedře pedagogiky Pedagogické fakulty Západočeské univerzity v Plzni. Přes dvacet let působila jako učitelka mateřské školy. Vystudovala magisterský studijní program Pedagogika předškolního věku a doktorský studijní program v oboru Pedagogika, oboje na Univerzitě Karlově. Ve své práci se zaměřuje kromě didaktiky předškolního vzdělávání na rozvoj čtenářské pregramotnosti vede kurzy pro budoucí učitele na VŠ, spolupracuje jako lektor DVPP pro NPI.
Strategie digitálního marketingu
Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie.
Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.
Kniha mimo jiné obsahuje:
případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími
nejaktuálnější novinky z oblasti automatizace marketingu, zasílání zpráv a e-mailů, on-line i off-line integrace a vlivu technologií včetně umělé inteligence
rady a tipy týkající se ochrany dat a soukromí.
Tajomstvo úspechu troch majstrov
Napoleon Hill, Joseph Murphy, Dale Carnegie sú uznávaní a najznámejší autori techník svojpomoci a osobného úspechu. Ich jedinečné knihy, ktorých sa predalo už vyše sto miliónov výtlačkov, pomohli ľuďom osvojiť si spôsoby, ako prežiť život naplnený bohatstvom, úspechom a šťastím a stať sa sebavedomými a vplyvnými osobnosťami s pozitívnym myslením. Kniha je určená pre čitateľov bez rozdielu veku, ktorí túžia po bohatstve, úspechu a šťastí.
Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy
Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.Je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené s ním.
Pravidla úspěchu
Publikace obsahuje překlad tří autorových knih z řady Pravidla úspěchu, nazvaných Úspěchy v životě – úspěchy v povolání, Příběhy o úspěchu v podnikání a povolání a Rady pro podnikání.
Texty v této knize jsou z velké části přímé přepisy záznamů z konstelací Berta Hellingera, zakladatele rodinných konstelací, které jsou dnes uznávány a aplikovány v mnoha oborech - například v psychoterapii, firemním poradenství, lékařství, výchovném poradenství a v „péči o duši“ v nejširším slova smyslu.
Emoční kód úspěchu
Kniha Emoční kód úspěchu autorů Jiřího Vokáče Čmolíka a Moniky Urbanové přináší zbrusu nový pohled na emoční stránku člověka. Jasně vysvětluje vzájemné působení negativních emocí s dalšími rovinami života - zdraví, vztahy, prosperita. Čtenář získává rychlý přehled, jakým způsobem s emocemi pracovat a zároveň rozšiřuje své poznatky o nový rozměr z pohledu epigenetiky a kvantové fyziky. Základem spokojeného života jsou "zdravé" a "dějící" se emoce, na základě jichž získáte potřebnou stabilitu a vlastní Emoční kód úspěchu.
Sedem duchovných zákonov úspechu
Vychádzajúc zo zákonov prírody, ktorými sa riadi všetko stvorenie, búra táto kniha mýtus, že úspech je výsledkom ťažkej práce, náročného plánovania či ctižiadostivosti. V knihe Sedem duchovných zákonov úspechu ponúka Deepak Chopra život meniaci pohľad na dosahovanie úspechu: keď pochopíme našu pravú podstatu a naučíme sa žiť v harmónii so zákonmi prírody, ľahko a bez námahy sa v našich životoch objaví pocit pohody, budeme sa tešiť dobrému zdraviu, materiálnej hojnosti, mať napĺňajúce vzťahy, budeme plní energie a radosti zo života. Túto knihu, plnú nadčasovej múdrosti a praktických krokov, ktoré môžete okamžite uplatňovať, budete chcieť čítať stále znova a opakovane o nej hovoriť.
Túto knihu budete mať v láske celý život, lebo jej stránky obsahujú tajomstvá k splneniu všetkých vašich snov. V knihe Sedem duchovných zákonov úspechu koncentruje Deepak Chopra podstatu svojho učenia do siedmich jednoduchých, no účinných princípov, ktoré sa dajú ľahko aplikovať na vytváranie úspechu vo všetkých oblastiach vášho života.
Kniha, ktorú si určite musí prečítať každý, kto nečítal Proroka od Chalíla Džibrána. - The New York Times
Sedem duchovných zákonov úspechu je nástroj virtuálnej reality pre spirituálneho cestovateľa 21. storočia. - Peter Guber, predseda a generálny riaditeľ Sony Pictures Entertainment
Zo všetkých Deepakových kníh poskytuje práve táto dôkladný prehľad o tom, ako viesť život na tej najvyššej a najucelenejšej úrovni. Je úžasná. - Anthony Robbins, spisovateľ, autor kníh Prebuďte v sebe obra a Bezhraničná moc
Kniha Sedem duchovných zákonov úspechu ponúka skvelé orientačné princípy pre všetkých, ktorí sa snažia o vytvorenie produktívneho a uspokojujúceho života či humánnej spoločnosti. - Ken Blanchard, spoluautor knihy Minútový manažér
Deepak Chopra je autorom mnohých kníh, bestsellerov, ako sú Nesmrteľné telo, Nadčasová myseľ, Vytváranie hojnosti, Kvantové liečenie, Život bez výhrad, Dokonalé zdravie a Návrat Rishiho. Jeho priekopnícke prednášky a knihy dynamicky prepájajú fyziku s filozofiou, praktické s duchovným, starobylú múdrosť Východu s najnovšou západnou vedou.
dostupné aj ako:
Šachy, základy strategie
Kniha pro středně pokročilé a silnější hráče, vydaná u příležitosti tradičního letního šachového tábora. Tentokrát se Richard Biolek a další autoři - David Kaňovský, Richard Biolek ml., Pavel Šimáček a Marek Vokáč zaměřili na šachovou strategii. Materiál je přehledně uspořádaný do několika kapitol, jejichž názvy zároveň charakterizují probírané téma: Figury, Pěšci, Centrum, Hodnocení pozice a plán hry, Útok, Obrana, Dynamická rovnováha, Zjednodušení a Technika. Výklad doprovází 144 komentovaných vzorových partií. Kniha je užitečná jak pro samostudium, tak pro trenéry.
Dalajlamova kočka a čtyři tlapky duchovního úspěchu
Když dalajlamovi nejbližší stojí před úkolem pořídit Jeho Svatosti knihu, kterou by mohl rozdávat návštěvám, přihlásí se o něj všemi čtyřmi tlapkami nečekaný dobrovolník. Kniha má shrnovat čtyři klíčové složky tibetského buddhismu – a zároveň zprostředkovávat pocit hlubokého klidu a důvěry, jaký vyvolává prostá přítomnost Jeho Svatosti. Kdo povolanější by se k tomuto poslání našel než jeho milovaná kočka?
Na základě zajímavých setkání s váženými hosty a svých vlastních poutavých dobrodružství vám v této knize dalajlamova kočka přibližuje čtyři klíčová témata nejen teoreticky, ale především v jejich praktické rovině. Díky tomu, jak probírané aspekty tibetského buddhismu aplikuje do vlastního života, získává dokonce nový titul – terapeutická kočka. Jestliže hledáte shrnutí tibetské moudrosti, ovšem z nečekaného úhlu a zdroje, mohla by vás tato kniha možná dokonce dovést k předení!
dostupné aj ako:
Strategie B2B digitálního marketingu
Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe.
Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody do kritických procesů, jako jsou „lead generation“, udržení zákazníka či personalizace zákaznické zkušenosti. Kniha je nabitá případovými studiemi světových značek jako John Deere, Vodafone či Intuit, a je tak neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály v oblasti B2B marketingu.
Autor Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s více než 25 lety praxe v oblasti marketingových technologií a služeb