Hľadanie: Monológ - Diplomacia a biznis
zobraziť:
Biznis a Pasívny príjem
V tejto knihe nájdeš kompletný návod, ako si zabezpečíš dostatočný príjem, najprv aktívny a potom pasívny, ktorý pokryje všetky tvoje náklady na živobytie, zábavu, hobby a partnerský život. Presne ti vysvetlím postup, krok za krokom, ako si nájdeš oblasť, v ktorej chceš robiť celý život, ktorá ťa napĺňa, staneš sa v nej expert a spravíš si z nej biznis. Tento biznis ti za niekoľko rokov zabezpečí dostatočný pasívny príjem, aby si už ani ty, ani tvoja rodina a ďalšie generácie, nemuseli pracovať pre peniaze, ale iba pre zábavu.
Tvoj biznis bude pre teba ako celoročná dovolenka, nebudeš ani cítiť, že pracuješ a koľko pracuješ, až raz budeš pasívne zarábať viacej ako aktívne.
Diplomacia Európskej únie
Publikácia jedného z popredných stredoeurópskych odborníkov na diplomaciu Erika Pajtinku, ktorú recenzoval aj bývalý minister zahraničných vecí SR Miroslav Lajčák prináša ucelený prehľad o súčasnom fungovaní a organizácií diplomatických inštitúcií EÚ, ale aj o ich historickom vývoji, pričom v jednotlivých kapitolách sa možno dočítať napr. o výsadách a imunitách diplomatov a diplomatických zastúpení EÚ vo svete, o protokolárnych pravidlách EÚ, o organizácii a fungovaní diplomatického zboru EÚ, ale aj o tom, aké úlohy v praxi plnia diplomati EÚ na „veľvyslanectvách EÚ“ vo svete. Publikácia prináša množstvo originálnych poznatkov, ktoré ešte neboli publikované v žiadnej inej odbornej publikácii od slovenského či českého autora, a niektoré dokonca ani v publikáciách zahraničných autorov, pričom je dnes jednou z mála publikácií na európskom knižnom trhu, ktoré sa komplexne venujú problematike diplomacie EÚ. Aj keď ide o odbornú publikáciu, je písaná čitateľsky veľmi zrozumiteľným jazykom, a teda si ju môžu prečítať nielen odborníci, ale aj širšia verejnosť, ktorá sa zaujíma o problematiku EÚ.
Dobrý biznis
Zodpovedné podnikanie (Corporate Social Responsibility) sa stáva
čoraz dôležitejšou súčasťou biznis stratégie firiem. Často však ide
o iniciatívu, ktorá je síce dobre mienená, ale nie celkom dôsledne
premyslená a jej výsledky nie sú takým prínosom pr
e komunitu
a samotnú firmu, akým by mohli byť. CSR aktivity pritom ponúkajú
možnosť získať výrazné konkurenčné výhody, ale iba v prípade,
ak sú zosúladené so strategickými cieľmi spoločnosti a správne
odkomunikované do vnútra firmy i navonok.
Kniha D
obrý biznis ponúka návod na to, ako formulovať a uskutočňovať
CSR iniciatívy tak, aby priniesli čo najväčšie benefity obom
stranám firme i komunite.
Diplomacia s modrým golierom
Spomienkami na pôsobenie v zakarpatskom Užhorode vo svetle súčasného ukrajinsko-ruského konfliktu sa začína rozprávanie Miroslava Mojžitu. Kniha je spätným pohľadom na krajiny, v ktorých ako dlhoročný kariérny diplomat pôsobil a ktoré v modernej histórii prechádzali významnými, neraz dramatickými spoločenskými zmenami. Ich osudy sa často pretínali so situáciou u nás doma, aj preto sú ich príbehy podnetné pre poznanie našej vlastnej histórie. Rozprávanie je aj pohľadom dlhoročného diplomata na pôsobenie zahraničnej služby malého štátu. Zaujme predovšetkým tých, ktorí sa venujú medzinárodným vzťahom a moderným svetovým dejinám, no svojím pútavým podaním nepochybne osloví aj širšiu verejnosť.
V knihe sa dočítate aj:
•o československej diplomacii v Číne
•o demokracii v Indii
•o zrode slovenskej pozície k nezávislosti Kosova
•o histórii čiernohorskej štátnosti a jej ceste k samostatnosti
•o živote v povojnovej Bosne a Hercegovine
•o relatívnej prosperite Bieloruska a vlastníckom prístupe Moskvy k nemu
•o maďarskej otázke v našej modernej histórii
•o vrúcnych vzťahoch zakarpatských Ukrajincov k Slovensku
Môj ženský biznis na Instagrame
“Čo je to, čo rada robíš a mohli by Ti za to platiť?" Odpoveď na túto otázku ukáže najlepšiu cestu pre tvoje podnikanie. A inak to nebolo ani v mojom prípade. Podnikanie bolo to, čo mi chýbalo ku šťastiu a podľa môjho názoru môže finančnú slobodu získať žena len podnikaním. Podnikanie znamená slobodu - ako si zariadiš tak máš. Môžeš robiť napríklad dve hodiny každý deň v posteli pred zaspávaním, doma popri varení alebo proste keď máš chvíľu čas.
A o podnikaní, konkrétne o mojom "ženskom biznise" je aj nová kniha Môj ženský biznis na Instagrame.
S istotou môžem povedať, že Instagram je nástroj, ktorý mi v mojej kariére jednoznačne najviac pomohol. Jeho možnosti sú totiž neobmedzené.
V knihe sa s vami podelím o moje skúsenosti a tipy ako čo najlepšie Instagram pre vaše podnikanie využiť.
#instagram #biznis #zenskybiznis #zeny #podnikanie #oobraider #copiky #vrkoce #olgaolikova #braiding #facebook
Biznis marketing
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný marketing. Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Rastie počet vysokých škôl v Európe, v USA a Kanade zameraných na podnikanie, ktoré pridali do učebných osnov biznis marketing. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi, o inter-funkčných rozhodovacích procesoch, manažmente dodávateľského reťazca, elektronickom obchode a súvisiacich oblastiach. Dnes je biznis marketing chápaný ako dokonalý nástroj na preskúmanie špeciálnych vlastností trhov s vyspelými technológiami a na identifikáciu jedinečných výziev, ktorým čelia marketingoví manažéri v tejto oblasti.
Hra čLOVEčina - Biznis a tímy
čLOVEčina Biznis a tímy je skvelým nástrojom pre otvorené a zmysluplné rozhovory vo svete podnikateľov a tímov.
Je sondou do tém, na ktoré bežne nedôjde, no v práci sa ich dotýkame každý deň.
Či už ste súčasťou tímu ako zamestnanec, vediete tím ľudí, ste sólo podnikateľ, alebo máte spoluparťáka.
Je pre každého bez ohľadu na pozíciu či fázu biznisu.
Prečo čLOVEčina patrí aj do sveta biznisu?
Lebo na pozadí prosperity, výziev aj úspechu hrá naša ľudskosť, hodnoty a životné skúsenosti veľkú rolu.
čLOVEčina v rukách riaditeľa firmy rozpovie príbeh o víziách.
Na stole lídra tímu rozpozná hybnú silu tímovej práce.
Pred očami sólo podnikateľa rozbalí pestrosť príležitosti či limity aktuálnych presvedčení.
Rozširuje obzory, vytvára nadhľad, prináša témy, na ktoré v pracovnom kolotoči bežne neostáva priestor.
Je bránou k rannej porade, aj sprievodcom ročného hodnotenia.
Začína nový biznis alebo končí nefunkčné procesy.
Pomôže Vám nájsť obchodného partnera.
Poukáže na motiváciu budúceho zamestnanca.
Odhalí talenty a ambície jednotlivých členov tímu.
Pomáha naplno rozvíjať ľudský potenciál vo svete, kde najľahšie ľudskosť strácame.
Osvetľuje témy, ktoré majú priamy vplyv na výkonnosť, motiváciu či lojalitu.
Nevnucuje ani nemanipuluje, ale učí nás otvorenosti a odvahe. Pracuje s víziami, ale nezabúda na rekapituláciu prežitého.
S čLOVEčinou sa bez cenzúry dozviete, ako ste na tom ako kreatívec, líder či vizionár, ale aj ako súčasť celku.
Spolupodieľali sa na nej aj podnikatelia so srdcom a víziou, ktorou robia náš svet lepším miestom.
Využitie hry v pracovnom prostredí: otvorenie pravidelných, denných či týždňových porád, 1:1 rozhovory s nadriadeným, neformálne tímové stretnutia a akcie, teambuildingové aktivity, koučingové a mentoringové stretnutia, vstupné pohovory, assessment centrá, školenia určené pre lídrov a manažérov, konferencie, školenia a pod.
Hra obsahuje: 170 otázok, 6 kategórií: Tím, Ja a zákazník, Ja ako líder a tvorca, Kríza, Vízia, Mindset. Pravidlá hry.
Európska diplomacia
Kniha prináša ucelený pohľad na historický kontext založenia spoločnej európskej zahraničnej služby a logickým spôsobom vysvetľuje jej poslanie a spôsob fungovania. Usiluje sa o zachytenie rozličných aspektov vzniku, fungovania a úloh, vrátane pohľadu na to, ako môže spoločná európska zahraničná politika pomôcť EÚ posilniť jej postavenie na svetovej politickej scéne, a na strane druhej ako môže pomôcť národnej diplomacii Slovenska ako jej integrálnej súčasti realizovať predstavy, námety a národné priority s cieľom byť rešpektovaným a spoľahlivým partnerom.
Lacná kniha Francúzsko-slovenský slovník - Diplomacia, Politológia, (-70%)
Slovník je určený predovšetkým študentom francúzštiny, ale aj širšej verejnosti, a to najmä tlmočníkom a prekladateľom, diplomatickým pracovníkom na zastupiteľských úradoch SR vo frankofónnych oblastiach a vôbec všetkým organizáciám, ktoré sú v nejakom kontakte s Francúzskom a s krajinami, kde je úradným jazykom francúzština.Obsahuje vyše 15 000 termínov a okolo 430 skratiek a skratkových slov z oblasti uzatvárania zmlúv, medzinárodných vzťahov, ekonomiky, medzinárodných kongresov a rokovaní, finančných a obchodných vzťahov, ale aj techniky tlmočníckej praxe, administratívy, histórie, vojenského umenia, sociológie, filozofie.
Na sklade 1Ks
0,90 €
3,00 €
dostupné aj ako:
Komunikácia v diplomacii, diplomacia v komunikácii
Keď diplomat povie áno, myslí možno, keď povie možno, má na mysli nie a keď povie nie, tak to nie je diplomat.
Charles Maurice de Talleyrand
Publikácia sa zaoberá verbálnou a neverbálnou komunikáciou v diplomatickej praxi, ako aj využívaním diplomacie pri bežnej komunikácii v rôznych kultúrach. Je určená nielen odborníkom v oblasti aplikovanej lingvistiky a diplomacie, ale aj všetkým, ktorí túžia preniknúť hlbšie do tajov diplomatického jazyka.
Diplomacia a biznis
Za takmer 40 rokov štúdia a praxe v zahraničnej službe a medzinárodných vzťahoch som zhromaždil poznatky ktoré mi dovoľujú radiť ako sa stať veľvyslancom alebo riaditeľom odboru. Autor
Vypredané
5,02 €
5,28 €
Diplomácia és világháború
Ifj. Andrássy Gyula történelmi visszatekintése, elemzése igen széleskörű és korrekt ismeretekről tanúskodik, az első világháború kirobbanására vonatkozó értékelése pedig színezi eddigi - kissé egyoldalú - nézeteinket. Rendkívül karakteresen jellemzi a magyarságot sújtó katasztrófasorozatot, a végső széthulláshoz vezető utat. Ennek során sok elemében helytálló megfigyelést közöl a Károlyi-kormány időszakáról vagy a Tanácsköztársaságról.
Abban az időben, amikor eldördült az a lövés Serajevo utcáin, melynek nyomán több vér ontatott, több pusztítás történt, mint eddig bármely más egyes emberi cselekedet nyomán, mikor a monarchia a gyilkosság következményeivel le akart számolni, én legélesebb ellenzéket csináltam a Tisza-kormánynak. De mégis a kormány mögé állottam. S a nemzet zöme is lelkesen támogatta a külpolitikai akciót. Az első kérdés, amellyel foglalkozni akarok, az, hogy mily okok vezettek ebben az elhatározásban. Míg Európa története a napóleoni koalíció és a Napóleon után megalakult szentszövetség bomlása óta az egyes nagyhatalmák független politikáján és az egymással való versengésen alapult, a múlt század 80-as évei óta újra a nagyszövetségek korát éltük. Európa két részre oszlott. A nemzetközi politika tartalmat nem az egyes népek, hanem a két államcsoport egymáshoz való viszonya uralta. E nagy csoportosulásoknak célja a békebiztosítás eszköze: a hatalmi egyensúly megteremtése volt. Mégis a rendszer végkövetkezménye az eddig sohasem látott méretű háború kitörése lett. Meg vagyok győződve, hogy ez a rendszer az európai békét tovább tartotta fenn, mint tehette volna az egymástól független államok koncertje, de ez utóbbi sohasem vezetett volna oly iszonyú arányú mérkőzéshez, mint a nagy szövetségek rendszere. A nagyszövetségek rendszerével együtt fejlődő óriási fegyverkezés a végtelenségig nem fokozódhatott. Előre lehetett látni, hogy ha a fegyverkezési versengés nem nyer befejezést, ha nem áll meg valamely eltűrhető határnál, bizonyos, még hosszú, de még sem végtelen idő múlva csőd és világforradalom vagy pedig világháború fog bekövetkezni. Csak olyan nemzetközi megegyezés menthetett meg e bajoktól, mely a fegyverkezést korlátozza. Az európai diplomácia kudarca, hogy ez a megoldás nem sikerült. Hogy a jelenlegi borzasztó világválságot megérthessük, mindenekelőtt azzal kell foglalkozni, hogy miképpen alakultak meg az államcsoportok és miképpen mérgesedik el köztük a viszony.
Pazar, okos, világos okfejtés a kötet, mely nemzetközi kitekintésben is választ ad a világégés háttéreseményeiről.
Na sklade 1Ks
12,23 €
12,87 €
Moderná biznis etiketa pre manažérov 2. rozšírené vydanie
Ak sa knižka rýchle vypredá, môže to mať dve príčiny: vytlačilo sa jej málo, alebo čitatelia ju považujú za užitočnú. Druhé vydanie, na želanie čitateľov rozšírené o dve kapitoly, sa pridržiava pôvodného zámeru. Poukazuje na skutočnosť, že biznis eti
keta sa v školách nevyučuje, hoci je preukázané, že imidž spoločnosti, podniku či firmy dnes viac ako kedykoľvek predtým určuje správanie sa jeho pracovníkov. A to tak medzi sebou, ako aj voči zákazníkom či obchodným partnerom. Nie sú to len výrobky,
alebo výkony, ktoré vytvárajú "tvár" podniku, ale čoraz viac ľudia.
Kto pravidlá biznis etikety neovláda, mal by sa ich doučiť. Vedieť sa primerane správať v každej situácii je profesionálne, nevyžaduje si mimoriadne náklady, no čoraz viac sa stáva kľúčom k úspechu.
V úvode knižky sa nachádza test, v ktorom čitateľ môže zistiť, či sa vie správať podľa pravidiel biznis etikety, či sa s istotou dokáže pohybovať na klzkom parkete obchodnej kultúry a či má jeho komunikácia s obchodnými partnermi, ako aj kolegami, po
žadovanú úroveň. Otázky a odpovede v knižke sú rozdelené do 25 kapitol.
Trianon és az olasz diplomácia
Jelen válogatásban a szerző azt mutatja be, hogy milyen főbb érdekek vezérelték a Kárpát-medence újrarendezése során az olasz külpolitikát: a térségpolitikájuk keretében mikor, hogyan és miért támogatták a magyar igényeket; miért próbáltak úgy kedvezni Magyarországnak, hogy azzal ne rontsanak pl. a romániai pozíciójukon; milyen elképzeléseik voltak a kialakítandó új magyar belpolitikai rendszerről; miért támogatták a trianoni békeszerződés előzetes változatának módosítását és ezen törekvésük hogyan lehetetlenült el; Olaszország miként próbálta biztosítani Fiume és Trieszt hátországát a kikötők gazdasági jelentőségének fenntartása céljából; milyen kereskedelmi intézkedéseket hoztak a magyarországi piac megszerzéséért; illetve miért csak relatíve későn térhettek haza az olaszországi magyar hadifoglyok.
Na sklade 1Ks
7,82 €
8,23 €
Lacná kniha Francúzsko-slovenský slovník - Diplomacia, Politológia, (-90%)
Slovník je určený predovšetkým študentom francúzštiny, ale aj širšej verejnosti, a to najmä tlmočníkom a prekladateľom, diplomatickým pracovníkom na zastupiteľských úradoch SR vo frankofónnych oblastiach a vôbec všetkým organizáciám, ktoré sú v nejakom kontakte s Francúzskom a s krajinami, kde je úradným jazykom francúzština.Obsahuje vyše 15 000 termínov a okolo 430 skratiek a skratkových slov z oblasti uzatvárania zmlúv, medzinárodných vzťahov, ekonomiky, medzinárodných kongresov a rokovaní, finančných a obchodných vzťahov, ale aj techniky tlmočníckej praxe, administratívy, histórie, vojenského umenia, sociológie, filozofie.
Vypredané
0,30 €
3,00 €
dostupné aj ako:
Mysli a zbohatni (mäkká väzba)
Kniha Mysli a zbohatni je jednou z najpredávanejších kníh všetkých dôb a je
považovaná za absolútny základ všekých teórií, učení, štúdií, statí, publikácií
a kníh na tému úspechu. Vznikala vyše dvadsať rokov, počas ktorých sa jej
autor zhováral, pozoroval a analyzoval správanie a premýšľanie najbohatších
a najúspešnejších mužov tej doby, medzi ktorými boli vynálezcovia Thomas
Edison a Alexander Graham Bell, zakladatelia spoločností George Eastman (Kodak),
Henry Ford (Ford Motor Company), americkí prezidenti Theodore Roosevelt
a William H. Taft, industrialisti a filantropi Andrew Carneg ie a John D. Rockefe ller,
Sr., majiteľ oceliarní Charles M. Schwab, zakladateľ siete obchodných domov
F.W. Woolworth a mnohí ďalší. Napoleon Hill neskôr pôsobil ako poradca
amerických prezidentov Woodrowa Wilsona a Franklina D. Roosevelta.
Napriek tomu, že kniha Mysli a zbohatni bola prvý raz publikovaná v roku
1937, návod, ako sa „preprogramovať“ na úspech a zarobiť toľko peňazí, koľko
si želáte, zhrnutý do trinástich krokov, je aktuálny aj v 21. storočí.
Štvorhodinový pracovný týždeň – rozšírené a aktualizované vydanie
Vo svojom bestselleri Štvorhodinový pracovný týždeň autor zaujme takmer každého čitateľa nesmierne lákavým návodom k svojmu "dreamlife". Tvrdí, že je v moci každého človeka prepracovať sa k "vysnenému životu."
Tim Ferriss je nadšený športovec s podnikateľským myslením, ktorý skombinoval tieto svoje dve záľuby. Výsledkom bola spoločnosť BrainQuichen, ktorá sa preslávila predajom nutričných doplnkov pre športovcov. Jeho túžba po úspechu bola obrovská. Väčšinu dňa trávil vo svojom podniku a neraz sa stalo, že zaspal za pracovným stolom. Preto začal premýšľať, či by to nešlo aj ináč. Jednoduchšie! Chcel byť bohatý, ale mať pri tom aj dostatok voľného času. Celú svoju energiu sústredil do myšlienky, ako na to, a svoje poznatky začal aj sám aplikovať. Podarilo sa. Štvorhodinový pracovný týždeň, ktorý bol preložený do 37 jazykov, je návodom, ako sa stať novodobým boháčom s množstvom voľného času, ale predovšetkým, ako si užívať život plnými dúškami.
Tim Ferriss vás naučí ešte niečo - úplne ináč premýšľať, ako tráviť svoj voľný čas a zarábať peniaze. Kniha je obrovskou inšpiráciou pre čitateľov, ktorí sú schopní osvojiť si nové videnie sveta, nové myšlienky a aj ako účelne hospodáriť so svojím časom.
dostupné aj ako:
Rejtélyes vatikáni diplomácia
Azt reméltük, a kilencvenes évek délszláv háborúi után Európában nem ropognak többé a fegyverek, s nem kell aggódnunk az atombombák esetleges bevetése miatt. Ám 2022. február 24-én az orosz csapatok offenzívát indítottak Ukrajna ellen, amivel a Kreml nemcsak Európát, hanem az egész világot veszélybe sodorta. A háborúban sok tízezren vesztették életüket mindkét oldalon. Ferenc pápa igyekezett minden tőle telhetőt megtenni az öldöklés megfékezése érdekében, de a Szentszék diplomáciai lehetőségei korlátozottak. Amint a pápa egy interjúban elmondta, a Vatikánnak nincs béketerve, csak a "béke szolgája" lehet, ami azt jelenti: kapcsolatban áll a felekkel, és szükség esetén közvetít. Ferencet érték bírálatok amiatt, hogy személy szerint nem ítélte el a konfliktus kirobbantásáért Vlagyimir Putyin elnököt, de - mint a pápa rámutatott - a Vatikán Oroszországgal is fenn akarja tartani a diplomáciai csatornákat.
A mindenkori pápa a 20. század elejétől vált a megbékélés fontos hírnökévé. XV. Benedek volt az első "békepápa", aki az első világháború idején enciklikákban igyekezett elejét venni a nagyobb vérontásnak. Az őt követő XI. Piusz határozottan lépett fel a totalitárius rezsimekkel szemben. A nácizmus elleni leghatározottabb kiállásnak számított német területen, hogy a szentmiséken felolvasták az enciklikáját. A második világháború alatt szolgáló XII. Piusz sokszor hangoztatta, "igazságos békére" van szükség.
Mysli a zbohatni - 2. vydanie
Kniha Mysli a zbohatni je základom modernej motivačnej literatúry. Jej autor Napoleon Hill sa v r. 1908 ako mladý americký novinár stretol s Andrewom Carnegiem, priemyselným magnátom, ktorý bol v tom čase považovaný za jedného z najmocnejších a najbohatších mužov sveta. Carnegie veril, že úspech sa dá zhrnúť do určitých princípov, ktorými sa môže riadiť každý človek. Carnegie Hilla poveril úlohou porozprávať sa s 500 bohatými, známymi súčasníkmi a vyzistiť od nich čo najviac o tajomstvách ich úspechu. Výsledkom tohto prieskumu bola kniha, ktorá vyšla v roku 1937 a okamžite se stala bestsellerom. Dodnes sa predávajú milióny jej výtlačkov. Jej podstata a posolstvo sú nadčasové. Prihovára sa aj dnešným čitateľom nadšene, úprimne, jednoducho a zo srdca, no hlavne s presvedčením, že návod, ktorý sa tu podáva, skutočne funguje. Jedná sa o praktický, realistický návod, ako si stanoviť jasný cieľ, vytvoriť systematický plán a ten potom dôsledne napĺňať. Nie je to filozofia typu „popros vesmír a čakaj“, ale výzva zapojiť vlastný rozum, tvorivosť, nadšenie a poctivé úsilie. Veľký dôraz je kladený na pozitívnu spoluprácu s druhými. Akonáhle začnete filozofiu tejto knihy uplatňovať vo vlastnom živote, dôjde k výraznej zmene, ktorá vám nielenže ukáže cestu k získaniu hmotného bohatstva, ale prinesie vám aj celkové zadosťučinenie, zharmonizovanie vzťahov, zmiernenie stresu a naplnenie zmyslu vášho života.