Hľadanie: Možné trendy rozvoje podniku
zobraziť:
Lucy Bartonová 2: Všetko je možné
Román Všetko je možné svojou bohatosťou, štruktúrou a komplexnosťou pripomína poviedkový román Olive Kitteridgeová. Skúma celú škálu ľudských emócií prostredníctvom intímnych drám ľudí, ktorí sa snažia porozumieť sebe a druhým.
Rozpráva príbeh obyvateľov vidieckeho Amgash v štáte Illinois, rodného mesta Lucy Bartonovej, úspešnej newyorskej spisovateľky, ktorá sa po sedemnástich rokoch konečne vracia navštíviť príbuzných.
Na román Volám sa Lucy Bartonová nadväzujú tri časti Všetko je možné, Ach, William! a Lucy pri mori.
Elizabeth Strout získala za poviedkový román Olive Kitteridgeová Pulitzerovu cenu. V roku 2014 vznikol podľa neho miniseriál v produkcii HBO, v ktorom hlavnú postavu stvárnila Frances McDormand. Nadväzuje naň ďalší poviedkový román s názvom Znova Olive.
V slovenčine vyšiel aj autorkin debutový román Amy a Isabelle a vychádza aj voľná románová tetralógia Volám sa Lucy Bartonová, Všetko je možné, Ach, William! a Lucy pri mori.
dostupné aj ako:
Všetky (ne)možné svety
Linda Chopin je späť. Román Všetky (ne)možné svety je trochu odlišný od jej ostatnej tvorby. Kniha z ktorej tryská svojráznosť, drzosť a vášeň k životu. Kniha je pre tých, ktorí sa chcú zamyslieť nad dnešným svetom bez obalu. Žiadny stereotyp, ale veľa lásky, súcitu, pochopenia, nepochopenia, pohŕdania, nenávisti a veľa sexu. Je iba málo spisovateľov, ktorých môžete buď milovať, alebo nenávidieť. Linda Chopin k nim patrí. Zaujme, pobaví, prinúti čitateľa zamyslieť sa, alebo znechutí a vzbudí nenávisť. Nič medzi tým.
Je možné žiť 150 rokov?
Profesor Dr. hab. Michail Tombak (biochemik) patrí do svetovej elity významných špecialistov prírodných liečiteľských metód. Je autorom bestsellerov venovaných zdravému, aktívnemu a dlhému životu. Svoje úvahy opierajúce sa o výskumy a skúsenosti uviedol v knihách:
Ako žiť dlho a zdravo
Vyliečiť nevyliečiteľné
Cesta k zdraviu
Je možné žiť 150 rokov?
O jeho knihy je záujem na celom svete. Opisuje v nich, čo robiť, aby sme fungovali správne dlhé roky, ako sa radovať zo života a uveriť v možnosti a vitalitu vlastného organizmu. Autor zdôrazňuje, že zdravie súvisí so stravou, s tým, ako dýchame a ako dbáme o naše telo či psychiku.
Publikácie profesora Michaila Tombaka vyšli v 13 jazykoch: poľskom, anglickom, nemeckom, španielskom, maďarskom, kórejskom, nórskom, českom, tureckom, rumunskom, švédskom, ruskom a gréckom. Sú známe v 67 krajinách sveta.
Top trendy v bývaní/bydlení 2016
Každý rok magazín Ttb Top trendy v bývaní dekóduje novú dobu, definuje trendy a vnáša medzi čitateľov novú energiu. Rovnaké je to aj v sezóne 2016, v ktorej sme, inšpirovaní svetovými výstavami dizajnu, tému vydania zhrnuli do pojmu „Novodobý luxus“. Na cenné a vzácne sa dá pozerať z rôznych uhlov. V oblasti dizajnu možno hovoriť o všadeprítomnom trende metalických prvkov a povrchov. Keby sme chceli ísť hlbšie k postate, k umeniu spracovania, tu so sebou luxus nesie brilantnosť dokonalo zvládnutého remesla. Moderný človek má však rôzne potreby, zamyslite sa s magazínom TTB, čo má dnes pre nás skutočnú hodnotu.
Rozvojové trendy sociálnej práce
Publikace představující dějiny sociální práce a její rozvojové trendy. Tato odborná kniha reaguje na změny, ke kterým v posledních letech dochází v lidské společnosti. Procesy globalizace, zkracování vzdáleností, rostoucího množství informací a rychlosti, s jakou se šíří, zvyšujícího se tlaku na jedince, stárnutí populace vyspělých zemí, měnících se požadavků na vzdělání, ale také rostoucí význam populismu a demagogie, to vše jsou výzvy, kterým musí naše společnost čelit. Zároveň tyto trendy otevírají prostor pro rozvoj sociální práce jako profese i vědy, jejímž cílem je sociální soudržnost. Profese a vědy, která se opírá o principy sociální spravedlnosti, lidských práv, společné odpovědnosti a respektování rozmanitostí. Tato učebnice je určena studentům bakalářských a navazujících magisterských studijních programů z oblasti sociální politiky a sociální práce, ale také široké odborné i laické veřejnosti, která není lhostejná k vývoji naší společnosti.
Na sklade 1Ks
10,39 €
10,94 €
Finančná analýza podniku
Finančná analýza predstavuje významnú súčasť podnikového riadenia. Zaujíma kľúčové postavenie pri hodnotení súčasného a predvídaní budúceho vývoja, a to nielen podniku, ale aj celého odvetvia národného hospodárstva. Zároveň poskytuje nenahraditeľné informácie tak pre rozhodovanie externých používateľov (banky, dodávatelia, odberatelia, konkurenčné firmy, zamestnanci, vládne orgány), ako aj pre samotné vedenie podniku.
Cieľom publikácie je jasne a zrozumiteľne vysvetliť metódy finančnej analýzy tak, aby získané informácie čitateľ bez problémov využil nielen pri vysokoškolskom štúdiu, ale aj v samotnej podnikateľskej praxi.
Publikácia je koncipovaná ako vysokoškolská učebnica s ukážkovými riešenými príkladmi.
Riadenie hodnoty podniku
Učebnica poskytuje čitateľovi najdôležitejšie teoretické poznatky súvisiace s ohodnocovaním podnikov. Úvodné kapitoly sa zaoberajú všeobecne ohodnocovaním, procesom ohodnocovania a informačnými zdrojmi využívanými pri stanovení hodnoty podniku. Ďalej sa autori venujú metódam a metodike ohodnocovania podniku a zameriavajú sa aj na investície ako na rozhodujúci faktor zvyšovania hodnoty podniku, pričom sa zaoberajú aj zdrojovým zabezpečením investícií. Posledná kapitola učebnice predstavuje praktický príklad na ohodnotenie podniku podnikateľskou metódou. Vysokoškolská učebnica je určená študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale je použiteľná aj pre študentov iných fakúlt s ekonomickým zameraním, pracovníkov znaleckých organizácií a samotných ekonomických znalcov.
Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy
Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.Je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené s ním.
Lacná kniha Zázraky sú možné (-70%)
Zatrpknutá a sarkastická Cam Cooperová strávila posledných 7 rokov striedavo v nemocnici a doma. Na mamino naliehanie sa spolu vyberú na dobrodružnú cestu na druhý koniec Spojených štátov, do prímorského mestečka na severe spojených štátov, aby sa tam uzdravila. Cam prežije celý rad takých bláznivých a takmer neuveriteľných náhod, že pomaly začína aj ona veriť na zázraky. Tým najväčším a naozajstným zázrakom je však pre ňu to, že nachádza vzácnych priateľov a svoju veľkú lásku.
Na sklade 1Ks
2,97 €
9,90 €
dostupné aj ako:
Finance podniku
Sbírka řešených příkladů a otázek pomůže zájemcům lépe pochopit problematiku podnikových financí. Příklady a otázky jsou rozděleny podle jednotlivých oblastí podnikových financí, od základů finančního managementu přes finanční analýzu, krátkodobý a dlouhodobý finanční management a finanční plánování až po stanovení tržní hodnoty podniku, spojování podniků, rozdělování zisku a reinvestice. Obsahuje jak dílčí příklady, tak komplexnější případové studie. Pomocí kvízových a otevřených otázek si čtenář oživí a ověří své znalosti. Sbírka je určena studentům základních kurzů podnikových financí nejen ekonomických vysokých škol.
Súčasné trendy podnikateľskej etiky
Podnikateľská etika nadobúda v dnešnom svete oveľa väčší význam, ako tomu bolo v minulosti. Pochopenie jej podstaty či významu dlhodobého rozvoja však stále nie je jednoduché. Problémy často vytvára používanie základných termínov a pojmov, bez pochopenia ktorých nemožno uskutočňovať ucelený a kvalifikovaný etický vzostup a rozmach organizácie. Manažéri v praxi riešia denne veľké množstvo vecných i komunikačných problémov a je pochopiteľné, že nedokážu venovať pozornosť vyjasňovaniu obsahu pojmov a významu výrazov, ktorými disponuje aj prax a teória v ekonomickej sfére vrátane oblasti podnikateľskej etiky. Túto situáciu sťažuje v ekonomickej teórii i praxi obľúbené používanie rôznych alegórií, metafor, epitetónov, jazykových klišé, ale aj modelov či rozmanitých schém, ktoré pôsobia vábivo a „odľahčene“. Ich používanie však často spôsobuje zľahčovanie teoretického problému a zmätok v praktickom riešení. Táto kniha umožní niektoré nejednoznačnosti odstrániť a pochopiť podstatu etického rozvoja organizácie a spôsoby jeho aplikácie do praxe.
Objasneniu pojmov nevyhnutných na porozumenie procesu aplikácie podnikateľskej etiky do reálneho života organizácie sa venujeme v prvej časti knihy. Zároveň prinášame vysvetlenie, aký je vzťah medzi týmito pojmami a ktoré z nich sú teoreticky fundamentálne a primárne. Druhá časť knihy sa zameriava na systémové včleňovanie etiky a podnikateľskej etiky do činnosti organizácie, s čím majú organizácie na Slovensku malé skúsenosti. Aj keď sa prvé etické kódexy začali v podnikoch uplatňovať už v 90. rokoch minulého storočia, zavádzanie etiky ako systémovej inovácie stále zaostáva.
Moderní trendy v léčbě obezity a diabetu
V posledních šedesáti letech došlo k dramatickému nárůstu prevalence onemocnění obezitou, a to jak u dospělých, tak i u dětí. Od roku 1975 se podle Světové zdravotnické organizace (WHO) prevalence obezity celosvětově ztrojnásobila.
Obezita výrazně zkracuje průměrný věk dožití. V České republice je 2025 % žen a 1822 % mužů nemocných obezitou a kolem 30 % žen a 45 % mužů trpí předstupněm obezity, tj. nadváhou. S nárůstem prevalence a celospolečensky a ekonomicky závažných dopadů obezity na zdravotní i sociální systémy jednotlivých států jsme svědky intenzivního výzkumu a vývoje nových možností jak v oblasti prevence, tak i léčby tohoto onemocnění. A právě na tyto nové možnosti a trendy léčby obezity a diabetu se autoři zaměřili.
Kniha předkládá čtenářům stručný přehled některých nových konzervativních i operačních postupů v terapii obezity, diabetu a některých dalších, k diabetu či obezitě přidružených a komplikujících onemocnění.
V knize jsou zároveň také uvedena i konkrétní praktická doporučení, jak indikovat nemocné k chirurgické léčbě obezity (bariatrické a metabolické zákroky), požadavky na vhodnou strukturu nutrice a na nutnou změnu životosprávy před bariatrickými operacemi a po nich. Čtenáři získají informace o tom, jak by se měl v moderním pojetí výživy stravovat obézní diabetik či jaká je vhodná pohybová aktivita v léčbě obezity. V neposlední řadě autorský kolektiv předkládá přehled možností moderní farmakoterapie obezity i diabetu 2. typu, jejích účinků a principů, včetně doporučení, jak je možné konkrétní farmaka použít.
Kniha vychází z dlouhodobé, silné a vědecky přínosné tradice úzké spolupráce obezitologů, diabetologů, bariatricko-metabolických chirurgů a ostatních nechirurgických lékařských i nelékařských specializací podílejících se společně na léčbě obezity. Výsledky této spolupráce, standardizovaná a dobře strukturovaná péče o nemocné obezitou, řadí Českou republiku na přední evropské příčky v poskytování vysoce kvalitní, komplexní a moderní mezioborové péče nemocným obezitou a s ní souvisejících metabolických onemocnění.
Kniha je členěna do 10 kapitol (viz obsah) a zakončena věcným rejstříkem.
Finančno - ekonomická analýza podniku + CD 9. vydanie
Od posledného (ôsmeho) vydania učebnice v januári 2013 sa udialo viacero významných legislatívnych zmien. Majú intenzívny dopad na problematiku prezentovanú v učebnici. Osobitnú zmienku si zasluhujú novely Zákona 431/2002 Z. z. o účtovníctve a naň nadväzujúcich opatrení, ktoré významne ovplyvnili najdôležitejší informačný zdroj pre finančnú analýzu – účtovnú závierku. Zavádzajú nové veľkostné kategórie podnikov a zmeny v obsahu a formálnom usporiadaní výkazov (individuálnej) účtovnej závierky, ale aj zmeny požiadaviek na prezentáciu výsledkov za skupinu podnikov v konsolidovanej účtovnej závierke. Rovnako viaceré štandardy IFRS boli podstatne upravované, najmä tie, ktoré sa aplikujú pri zostavovaní konsolidovanej (KÚZ) účtovnej závierky. Uvedené (ale i iné) zmeny si vyžadujú adekvátne zohľadnenie v novom vydaní učebnice. Túto potrebu robí tiež naliehavou skutočnosť, že titul z roku 2013 (ôsme vydanie) je úplne vypredaný a o publikáciu je naďalej záujem i zo strany pracovníkov z praxe.
Deviate vydanie je aktualizované, vo vybraných oblastiach prepracované a doplnené. Tu možno uviesť príklad finančnej analýzy podniku ilustrujúci postup a metódy finančnej analýzy uskutočnenej na báze IÚZ zostavenej podľa slovenských právnych predpisov, ďalej príklad finančnej analýzy v skupine podnikov bazírujúcej na KÚZ zostavenej podľa štandardov IFRS. V texte sú i ďalšie zmeny napr. analýza výkonnosti podniku s využitím tradičných i moderných kritérií výkonnosti a konfrontácia ich výpovede, ako i ďalšie zmeny.
Vousáči - péče, střihy, trendy
Kniha Vousáči. Péče, střihy, trendy je praktická príručka pre mužov, ktorí chcú vyzerať čo najlepšie. Kniha čerpá z autorových bohatých kultúrnych skúseností, ktoré získal pri svojich cestách po svete a obšírnom štúdiu historických prameňov – ponúka úžasné postrehy získané od najuznávanejších holičov na svete, kúpeľníckych umelcov, vyznávačov (bradatého) štýlu a majstrov holičského remesla. Rokmi overené postupy zdokonalil Kapitán Fawcett modernými metódami a pridáva k nim zrozumiteľné návody. Text prešpikovaný vtipnými postrehmi a podnetnými historickými i literárnymi citátmi dopĺňa mnoho úžasných fotografií. Štýlová publikácia Vousáči do detailu preskúmava všetky aspekty výzoru moderného muža a zamýšľa sa nad tým, čo znamená byť džentlmenom v 21. storočí.
Management - Základy, přístupy, soudobé trendy
Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu, jíž bylo prodáno více než deset tisíc výtisků. Toto nové vydání kopíruje do značné míry původní koncepci a obsah, tj. profil manažera, manažerské funkce (rozhodování, plánování, implementaci, kontrolu, organizování), manažerské přístupy, jako jsou strategický, projektový a procesní management, řízení vztahů se zákazníky, management znalostí, management změny, problematiku inovací apod. Výrazně aktualizovány jsou části pasáže zaměřené na manažerské úsilí při posilování výkonnosti a prosperity firmy a problematika krizového řízení. Nově je zařazena kapitola pojednávají o reflexi soudobých společensko-ekonomických trendů, jakojsou globalizace, digitalizace či udržitelný rozvoj v managementu. Opomenuta není ani vysoce aktuální otázka ekologie v managementu. I toto nové vydání je určeno jednak studentům vysokých škol a pro potřeby dalších manažerskýchvýcvikových m programů, jako jsou kurzy MBA, jednak širokému spektru vedoucích pracovníků v různých sférách, ať podnikatelských, neziskových či veřejných institucí.
Na sklade 1Ks
24,11 €
25,38 €
Inovácie a trendy v M&A
"M&A transakciám sa na Slovensku venuje mnoho právnikov, finančníkov a daňových poradcov, ktorí sa svoje remeslo pri neexistencii odbornej literatúry v tejto oblasti zväčša učili za pochodu od skúsenejších kolegov. Veľmi sa teším, že v priebehu dvoch rokov vychádza už druhá kniha, ktorá má ambíciu túto medzeru vyplniť. Kolektív vynikajúcich a skúsených autorov pod vedením Viliama Myšičku urobil skvelý kus práce a teším sa, že veľmi praktickým spôsobom nasvietili špecifické oblasti M&A transakcií ako sú akvizičné financovanie, warranty & indemnity insurance, transakcie so štátom, valuácie, osobné údaje a duševné vlastníctvo, arbitráž a moderné technológie."
JUDr. Juraj Gyárfáš, LL.M.
Kolektiv autorů
Karol Balco, Zoran Draškovič, Michal Hrušovský, Miroslav Kapinaj, Peter Kováč, Lukáš Královič, Marc Leubner, Tomáš Melišek, Lukáš Augustín Mrázik, Boris Stancl, Stanislav Šumský, Miroslav Talian, Martin Vojtko
Finance podniku: Komplexní pojetí
Předkládaná publikace popisuje procesy podniku v podobě jejich finančního vyjádření. Zároveň nabízí nástroje optimalizace těchto procesů tak, aby se výsledky projevily v plnění hlavního cíle podniku - růstu hodnoty pro vlastníky.
Dále nabízí nástroje, kterými plnění hlavního cíle management a vlastníci změří. Zabývá se rovněž aparátem nástrojů finančního řízení podniku, tedy aparátem, který umožní kontinuální zefektivnění chodu podniku.
Publikace pojímá finance podniku velmi komplexně. Chápe je v jejich nejširším slova smyslu. Zabývá se vším, co souvisí s penězi a růstem hodnoty pro vlastníky (akcentuje řízení podle cílů jako trend moderního řízení podniku). Publikace je tak komplexní knihou postihující nejen základy podnikových financí, ale prezentuje i velmi pokročilé aspekty řízení financí podniku.