Hľadanie: Maybelline: Příběh značky a rodinné dynastie
zobraziť:
Maybelline - Příběh značky a rodinné dynastie
V roce 1915 Tom Lyle Williams sledoval, jak plamen ze sporáku seškvařil jeho sestře Mabel řasy a obočí. Namíchal směs z vazelíny, popela ze spáleného korku a uhelného prachu a aplikoval ji na sestřina popálená místa. Směs zabrala a zrodila se kosmetická ikona, za níž stojí miliardový byznys. Ikona s názvem na počest jeho sestry – Maybelline.
Kniha sleduje vývoj, vzestupy i pády této značky i život rodiny napříč celým 20. stoletím. Je to příběh o americkém snu – příběh obdivuhodného muže a jeho celoživotní múzy Evelyn Boecher, „skutečné slečny Maybelline“, která stojí za reklamními kampaněmi a jejíž vražda není dodnes vyřešena.
Vypredané
22,28 €
23,45 €
Hermes: Príbeh ikonickej módnej značky
Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Hermes
Príbeh slávneho módneho domu začal písať francúzsky sedlár a postrojár Thierry Hermes v roku 1837 v sedlárskej dielni. Jeho unikátna metóda šitia, vďaka ktorej držia stehy pevne pri sebe, aj keby jeden či dva povolili, sa pri výrobe kabeliek tejto značky používa dodnes.
Kniha História módy do vrecka: Hermes rozpráva o značke, ktorá spája majstrovstvo minulosti s eleganciou súčasnosti. Ikonické kabelky, typické oranžové škatuľky, fanúšikovia z radov prominentov – módne doplnky značky Hermes sú dnes synonymom luxusu a stali sa ozdobou šatníkov Grace Kellyovej, Jane Birkinovej, Victorie Beckhamovej či Cardi B.
Text uznávanej odborníčky na módu Karen Homerovej dopĺňa množstvo fotografií najžiadanejších výrobkov vrátane hodvábnych šatiek, legendárnych kabeliek Birkin a Kelly či záberov z prehliadkových mól.
Z anglického originálu preložila Sára Moyzesová.
Prada: Príbeh ikonickej módnej značky
Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Prada
Milánska spoločnosť Prada bola až do roku 1978 známa svojimi luxusnými koženými výrobkami. Synonymom pre luxus sa stala až s príchodom vnučky zakladateľa. Miuccia Prada premenila firmu na globálne módne impérium, aké poznáme dodnes.
Kniha História módy do vrecka: Prada rozoberá vizionársku filozofiu značky, jej raketový vzostup aj medzinárodný vplyv. Skúma jej étos, ktorý je založený na neustálom spojení tradičných hodnôt a techník s prevratnými modernými trendmi.
Text módnej návrhárky a novinárky Laie Farranovej Gravesovej dopĺňa množstvo fotografií jednotlivých odevov z módnych prehliadok a sú poctou jednému z najvplyvnejších módnych domov na svete a jeho zakladateľke.
Z anglického originálu preložila Sára Moyzesová.
Žltá kniha budovania značky
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu.
Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše pätnásťročnou praxou, ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnohé ďalšie). Autor je praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie s viac ako dvomi stovkami obrázkov, grafov a príkladov. Žltá kniha budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám.
„Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, nech to, čo čítate, viete rýchlo aplikovať. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo viete rýchlo využiť a vyskúšať.
Táto kniha je pre tých, ktorí nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na praktické otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?” – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.
Martinko a dopravné značky
Poznajú vaše deti dopravné značky? Vedia ako sa správať na ceste?
Spoločne s Martinkom a Adelkou sa vydajú na výlet za babičkou. Cestou sa dostanú do rôznych dopravných situácií a zábavnou formou sa naučia bezpečne pohybovať a tiež poznávať najdôležitejšie značky. Knihu dopĺňajú veselé obrázky Aleny Schulz, súčasťou je dopravný kvíz a ďalšie zábavné aktivity.
Pexeso Dopravné značky Dino
Základy bezpečného riadenia sa môžu deti učiť oveľa skôr ako v autoškole. Začať môžu hravou formou u pexesa s dopravnými značkami. Malí motoristi si s ním navyše precvičia aj pamäť, rozlišovacej schopnosti a tí najmladší sa tiež naučia udržať chvíľu pozornosť. Každá značka je podrobne vysvetlená v priloženom návode. Hracie kartičky sú vyrobené z pevného a zdravotne nezávadného kartónu.
Balenie obsahuje: 48 pevných kartičiek
Porsche: Kompletní historie značky
Porsche. Legendární automobilová značka vonící spáleným benzínem, s ikonicku devětset jedenáctkou a obrovskými úspěchy na poli motorsportu. Tato publikace, svým rozsahem a zpracováním vjimečná, dokonale mapuje její historii. Od vzniku a prvních krůčků, přes konstrukce a produkci slavných i méně známých typů automobilů, sportovní úspěchy, prototypy či projekty, jež zůstaly jen na rýsovacích prknech konstruktérů až po dnešek. Kniha je doprovázena množstvím unikátních fotografií přímo z archivů automobilky.
Automobily: jména, značky a znaky - 2., rozšířené vydání
Jakou výbavu měla speciální série vozů Aston Martin, nazvaná Alfred Dunhill? Jak souvisí logo Maserati s fontánou z 16. století? Je slovo Aero spojeno jen s českou automobilkou, nebo najdeme vozy tohoto jména i v jiných částech světa? Co přesně jsou „daňové koně“? Vymysleli název Citroën Elyséé Číňané? Jak ovlivnil vývoj automobilového průmyslu fakt, že zakladatelé značek Ferrari a Lamborghini spolu nevycházeli?
Ing. Jiří Fiala (publicista, automobilový historik a sběratel automobilové literatury) a doc. Petr Strossa (vědec, expert přes jazyky a dorozumívání s počítači) předkládají všem automobilovým fanatikům již druhé, významně přepracované, doplněné a rozšířené vydání unikátního výkladového slovníku jmen značek a jejich typů, který nyní obsahuje hesla o přibližně 2000 značkách a více než 5700 typech a modelech. Nově je do něj navíc zařazený rozsáhlý dodatek, který obsahuje všechny poznatky, jež autoři shromáždili od prvního vydání. Čtenáři v knize najdou mimo jiné základní informace o výrobcích automobilů, jejich ?lozo?i označování typů, používání interních kódů či recyklování názvů vozů. Dozvědí se, proč se jeden automobil prodával pod různými názvy, proč se některá jména nesměla používat nebo jakých dosáhly jednotlivé vozy sportovních úspěchů. Zvláštní pozornost je věnována znakům (logům) všech důležitých značek, jejich vzniku a proměnám v čase. Celá tato speciální problematika je navíc zasazena do kontextu společenských a geopolitických událostí a okořeněná množstvím pozoruhodných historek a kuriozit souvisejících s auty, jejich jmény a výrobci.
Kniha je doplněna o praktickou záložku s přehledným seznamem symbolů a kódů použitých při výkladu.
Gucci: Príbeh ikonickej módnej značky
Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Gucci
V roku 2021 uplynulo sto rokov, odkedy si Guccio Gucci splnil vytúžený sen a vo Florencii otvoril rovnomennú predajňu luxusných kožených výrobkov. V predchádzajúcom storočí spoločnosť prekonala mnohé výzvy. Dokázala sa však niekoľko ráz pretvoriť a nielen prežiť, ale dokonca aj prekvitať.
Pôvodným snom Guccia Gucciho bolo vyrábať kvalitné kožené cestovné tašky pre spoločenskú elitu. V súčasnosti nájdete charakteristickú potlač Gucci a logo s dvojitým G nielen na ľadvinke slávneho hiphopového speváka alebo na opasku modelky na prechádzke, ktorí predstavujú novú spoločenskú elitu, no aj na tradičných kabelkách členov európskych kráľovských rodín. Značka Gucci už nie je len pre aristokratov a karieristov, ale aj pre generáciu ľudí odchovaných na instagrame, o čom by sa Guccimu a jeho synom ani nesnívalo.
Kniha rozpráva príbeh značky od jej začiatkov ako výrobcu luxusných kabeliek a jazdeckých doplnkov cez nezhody a problémy počas vojnových rokov až po znovuzrodenie giganta haute couture v deväťdesiatych rokoch 20. storočia a zameranie na pouličnú módu a novú generáciu fanúšikov pod taktovkou Alessandra Micheleho. Vyše sto starostlivo vybraných fotografií dokumentuje provokatívne, ale zároveň príťažlivé návrhy, ktoré potvrdzujú pozíciu salóna Gucci ako najvplyvnejšej značky súčasnosti.
Dior: Príbeh ikonickej módnej značky
Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Dior
Knižka rozpráva príbeh mladosti Christiana Diora, vzniku jeho značky, úspechu luxusných kolekcií na prehliadkových mólach a na červenom koberci aj históriu salóna Dior po smrti jeho zakladateľa. Dokonalý výber fotografií sprevádza text uznávanej odborníčky na módu Karen Homerovej. Autorka prezentuje cestu značky, ktorá má dnes posledné slovo vo svete honosnosti, drámy a ženskosti.
Veľkolepý vzostup Christiana Diora do vyšších sfér parížskeho sveta módy patrí medzi najpodmanivejšie príbehy módy 20. storočia. Bývalý galerista s modernou víziou a veľký znalec tradície francúzskej haute couture debutoval v roku 1947 kolekciou new look (nový vzhľad), v ktorej predstavil svetu novú prevratnú líniu. Napriek tomu, že o desať rokov predčasne umrel, jeho módny dom je dodnes synonymom pôvabu, elegancie a prepychu. Christian Dior zásadne zmenil spôsob, akým sa ženy obliekali, ako nakupovali a vnímali svoju krásu.
Všetci hlavní návrhári rešpektujú pôvodný zámer veľkého návrhára, zároveň však do tvorby vnášajú originalitu. Spolu s profesionálnym tímom navigujú značku meniacim sa svetom módy od vzniku konfekčnej módy a doplnkov až po globálne rozšírenie značky do oblasti parfumov a kozmetiky. Dior dnes predstavuje jednu z najúspešnejších svetových luxusných značiek a na jej zakladateľa sa ani zďaleka nezabudlo.
Vypredané
16,06 €
16,90 €
Puzzle Dopravné značky Larsen OB3-SK
Náučné a celosvetovo mimoriadne populárne Puzzle Larsen napomáhajú deťom všetkých vekových kategórií hravou formou rozvíjať svoj intelekt a prehlbovať svoje vedomosti. Zábavnou formou skladania deti spoznávajú abecedu i číslice, učia sa základy matematiky, angličtiny, zemepisu, či histórie ľudstva a vesmíru. Spoznávajú koľko je hodín, dopravné značky či svoje telo. Skladaním a hrou obohacujú svoje vedomosti a zdokonaľujú svoje zručnosti. Vo svete majú tieto puzzle mimoriadny úspech v predškolských a školských zariadeniach a v mnohých krajinách sú zaradené do vyučovacieho procesu ako školské pomôcky. Neexistujú reklamácie, sú vyrábané výlučne z recyklovaných materiálov (tak humánne chránia prírodu) a certifikované PEFC. Už 60 rokov sa pre celý svet vyrábajú v Nórsku. Dedia sa z generácie na generáciu.
Chanel: Príbeh ikonickej módnej značky
Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Chanel
Gabrielle „Coco“ Chanelová bola výnimočná a provokujúca žena, ktorá prvá pochopila postavenie módnej návrhárky ako novodobej celebrity. Šikovne prepojila svoju profesiu a svoj životný príbeh, brutálne zmenila minulosť, neraz radikálne upravila pravdu a verejnosti predostrela výsledný obraz seba ako vzoru pre budúcu celosvetovú značku. Všetko, čo robila, podčiarkoval jej komplikovaný osobný život, ktorý mal vždy vplyv na jej prácu. Postupne sa stala vplyvnou návrhárkou, milenkou aj spolupracovníčkou, ktorá hladko prechádzala cestičkou medzi vysokou spoločnosťou a avantgardnými umeleckými kruhmi.
Coco Chanelová má na konte niektoré z najinovatívnejších módnych kreácií sveta, napríklad malé čierne šaty, sako z buklé, umelé perly a dvojfarebné dámske lodičky. Chanelová využila príležitosť a dala ženám presne to, čo chceli, tesne predtým, než si to samy uvedomili. Na základe mužského šatníka vytvorila energický štýl a poskytla ženám demokratický spôsob obliekania, ktorý v konečnom dôsledku priniesol slobodu, rovnosť a nenápadný klasicizmus.
Kniha oslavuje život a dielo tejto neobyčajne vplyvnej návrhárky a sleduje jej cestu za úspechom zo skromných pomerov až po globálny fenomén značky, ktorá svoje pole pôsobnosti rozšírila aj o parfumy, šperky a doplnky. Dokonca aj dnes, štyridsať rokov po smrti, zostáva Coco neodmysliteľným symbolom módneho domu Chanel.
Vypredané
16,06 €
16,90 €
Autoškola 2023 - Pravidla, značky, testy
Učebnice je určena pro žáky autoškol, běžné řidiče i řidiče referentských vozidel, kteří si potřebují zopakovat pravidla provozu na silničních komunikacích, naučit se nové dopravní značky i předpisy a ověřit své odborné znalosti prostřednictvím zkušebních testových otázek. Kniha je doplněna kapitolou o poskytování první pomoci, zásadami bezpečné jízdy a texty z předmětu Ovládání a údržba vozidla.
Príbeh o dvoch jašteričkách a slnku
Neobyčajná knižka o jašteričkách a slnku, ktorá pomocou príbehu odhaľuje detské pocity a otvára ich srdcia. Koho mama miluje viac? Ako sa cítim, keď mama venuje pozornosť bratovi? Vráti sa mama, keď niekam odchádza? To sú otázky, na ktoré by deti mali dostávať správne odpovede. Príbeh o jašteričkách im v tom určite pomôže.
Hravá knižka o súrodencoch a láske mamy k deťom rozpráva príbeh o dvoch jašteričkách, ktorý pocítite až v duši. Inšpiruje deti pozrieť sa do svojho srdiečka, pomenovať vlastné pocity, pochopiť ich a prijať. A tak spoznať samých seba. Brat a sestra, Loli a Lili, si myslia, že slniečka, ktoré veľmi milujú, majú málo. Premýšľajú nad tým, či sa slniečko vráti, keď sa na chvíľu stratí za mrakmi, a na koho vlastne svieti viac. Vydajú sa na výlet, aby našli miesto, kde slnko svieti najviac. Objavia však niečo veľmi dôležité.
Pexeso Značky áut Dino
Premýšľate, ako nahnať malého motoristu od autíčok k stolu? Skúste rozložiť toto originálne pexeso so známymi značkami áut. Okrem toho, že si pri hraní dieťatko potrénujú pamäť a rozlišovacie schopnosti, naučia sa tiež v pokoji sústrediť na jednu činnosť. Kartičky netradičného okrúhleho tvaru boli vyrobené z pevného a zdravotne nezávadného kartónu.
Balenie obsahuje: 48 pevných kartičiek.
Dopravné značky - A4 karta
Obojstranná didaktická pomôcka pomáha dosiahnuť očakávané výstupy vzdelávacieho programu v oblasti základné pravidlá účastníkov cestnej premávky. Žiaci sa naučia bezpečne správať v úlohe chodca a cyklistu. Obsah 1. dielu tvoria prehľadne usporiadané dôležité dopravné značky pre chodcov a cyklistov, ktoré majú žiaci vedieť pomenovať a charakterizovať. Zadná strana tabule slúži na preskúšanie.
Príbeh pôrodníčky
"Prečo by som mala riskovať všetko, čo už aj tak viselo na vlásku, pre niekoho, kto sa spolčoval - kto spával - s človekom s rukami začiernenými smrťou, zodpovedným za všetko moje nešťastie? Môžem povedať nie. Môžem nechať Evu, nech sama čelí následkom. Neocitla by sa predsa v nebezpečenstve. Možno by už viac nebola velebenou princeznou, no určite by jej nik neublížil. Neskončila by mŕtva..."
Anke je väzenkyňa v koncentračnom tábore, kde pomáha pri pôrodoch v tom najkrutejšom prostredí. Napriek nepredstaviteľným podmienkam však rodičky vďaka Ankiným schopnostiam prežijú, a tak sú čoskoro pripravené znova otročiť pre ríšu. To neujde gestapu, ktoré Anke jedného dňa oznámi, že sa bude ako pôrodná asistentka starať o samotnú Evu Braunovú.
Anke čoskoro čelí mučivej dileme: má priviesť na svet potomka diabla, ktorý jej rodinu a vlasť pripravil o nádej na budúcnosť, alebo sa bude držať svojich morálnych zásad a pomôže nevinnému novorodencovi?
Príbeh pôrodníčky vás vtiahne do zákulisia nacistických stratégií zosnovaných v sídle Berghof, kde sa v dusnom ovzduší vojny zúriacej všade navôkol nečakane rodí nie len nový život, ale aj láska.
dostupné aj ako:
Nekonečný príbeh – ilustrované vydanie
Nesmrteľné dielo o sile predstavivosti, teraz ako bibliofilské vydanie s nezabudnuteľnými ilustráciami
Dvanásťročný Bastián Baltazár Bux nie je v škole veľmi obľúbený, preto je často sám a najlepšie sa cíti medzi policami plnými kníh. Jedného dňa neodolá a z antikvariátu ukradne tajuplnú hrubú knihu so znakom dvojhlavého hada na obálke a s dvojfarebným písmom. Keď sa do nej začíta, kniha ho nečakane vtiahne do deja a chlapec sa tak stane súčasťou napínavého príbehu. Dozvie sa, že krajine Fantázia a jej vládkyni, detskej kráľovnej, hrozí zánik. Kráľovná si na pomoc zavolá Atreja a poverí ho, aby sa s drakom šťastia Falkom pokúsil zachrániť krajinu. Všetko však nasvedčuje tomu, že práve nešikovnému Bastiánovi, ktorý je v triede terčom posmechu, sa podarí odvrátiť zánik Fantázie a zachrániť jej podivuhodných obyvateľov.
Nekonečný príbeh vyšiel prvýkrát v Nemecku v roku 1979. Odvtedy si získal milióny priaznivcov po celom svete. Toto špeciálne vydanie poteší nielen milovníkov tejto klasiky, ale aj bibliofilov, keďže okrem krásnych ilustrácií knihu zdobia kvalitný papier Arctic Volume White, plátenný poťah, prebal a lacetka (záložka).
Z nemeckého originálu preložila Elena Diamantová. Verše prebásnila Jana Kantorová-Báliková.
Pre čitateľov od 12 rokov.
Medúzin príbeh
SMRTEĽNÍCI NÁS POKLADAJÚ ZA PRÍŠERY, LEBO SME MOCNÉ A VIEME LIETAŤ. VOLAJÚ NÁS TAK, LEBO SA NÁS BOJA.
Medúza – obeť alebo skazonosná príšera? Medúza odmalička vyrastá v jaskyni na brehu mora so
svojimi hrôzostrašnými sestrami Gorgonami, ktoré sa o ňu dojemne starajú. Na rozdiel od nich je
totiž Medúza smrteľná, zraniteľná a krásna. Svojím pôvabom očarí vládcu mora Poseidóna, ktorý ju
vystriehne v chráme bohyne Atény a tam sa jej zmocní.
Pobúrená Aténa túži po pomste, ale Poseidón je príliš mocný súper, a tak si vyleje zlosť na nevinnej
Medúze. Premení ju na obludu podobnú sestrám – zrazu má rozškľabenú tvár, ploský nos, tesáky,
zvieracie uši, kovové krídla a namiesto vlasov veniec jedovatých zmijí. Jej najväčším prekliatím však
je, že pri pohľade na ňu každý živý tvor skamenie. Z ohľaduplnosti k sestrám a k všetkému živému
si Medúza zahalí tvár a utiahne sa do sveta tmy, samoty a utrpenia.
Jej príbeh sa však ešte zďaleka nekončí – jedného dňa sa pri jaskyni objaví hrdina Perseus,
poverený úlohou priniesť hlavu Gorgony...
V tomto románe Haynesová mení tradičné chápanie Medúzy ako príšery, ktorá pohľadom mení
smrteľníkov na kameň, a Persea ako hrdinu, ktorý zbavil svet nebezpečnej obludy.
Vnáša empatiu a súcit do jedného z mnohých príbehov v histórii, kde mocný a vplyvný muž ublíži
žene, ale za jeho útok obvinia, pranierujú a potrestajú jeho obeť. Haynesová oživuje a
rekonštruuje mýtický príbeh a inšpiruje k zamysleniu nad hodnotami spoločnosti a postavením
žien v nej.
dostupné aj ako: