Hľadanie: Koncepcia rozvoja školy a školského zariadenia
zobraziť:
Koncepcia rozvoja školy a školského zariadenia, 4. vydanie
Zámerom tvorcov štvrtého, aktualizovaného vydania príručky je na základe praktických skúseností z priebehu výberových konaní na funkciu riaditeľa školy či školského zariadenia spracovať odporúčania pre tvorbu koncepcií týchto vzdelávacích inštitúcií. Uchádzači o funkciu riaditeľa predkladajú rade školy či školského zariadenia takúto koncepciu prioritne na účely výberového konania, ako povinnú súčasť materiálov. Podstatný pre tvorbu koncepcie je prístup jej tvorcu a jeho snaha a schopnosť rozpoznať a pomenovať kľúčové faktory pre určenie vízie fungovania školy či školského zariadenia pre nasledujúce obdobie. Cieľom príručky nie je direktívne predpisovať postupy, ale odporúčať efektívne, zrozumiteľné a akceptovateľné prístupy a možnosti pri tvorbe koncepcie. Tvorcovia príručky zároveň pomenúvajú zásady pre vystupovanie uchádzača na výberovom konaní pri prezentovaní koncepcie, pri zodpovedaní otázok a poukazujú na niektoré nevhodné spôsoby vyjadrovania alebo vystupovania uchádzača na výberovom konaní. Kniha je určená pre všetkých zriaďovateľov škôl a školských zariadení, odbory školstva pri územných aj miestnych samosprávach, riaditeľov škôl, tých, ktorí sa nimi chcú ešte len stať a pre všetkých tu nemenovaných funkcionárov škôl a školských zariadení.
Koncepcia rozvoja školy a školského zariadenia, 3. vydanie
Zámerom tvorcov tretieho, aktualizovaného vydania príručky je na základe praktických skúseností z priebehu výberových konaní na funkciu riaditeľa školy či školského zariadenia spracovať odporúčania pre tvorbu koncepcií týchto vzdelávacích inštitúcií.
Uchádzači o funkciu riaditeľa predkladajú rade školy či školského zariadenia takúto koncepciu prioritne na účely výberového konania, ako povinnú súčasť materiálov. Podstatný pre tvorbu koncepcie je prístup jej tvorcu a jeho snaha a schopnosť rozpoznať a pomenovať kľúčové faktory pre určenie vízie fungovania školy či školského zariadenia pre nasledujúce obdobie.
Cieľom príručky nie je direktívne predpisovať postupy, ale odporúčať efektívne, zrozumiteľné a akceptovateľné prístupy a možnosti pri tvorbe koncepcie. Tvorcovia príručky zároveň pomenúvajú zásady pre vystupovanie uchádzača na výberovom konaní pri prezentovaní koncepcie, pri zodpovedaní otázok a poukazujú na niektoré nevhodné spôsoby vyjadrovania alebo vystupovania uchádzača na výberovom konaní.
Kniha je určená pre všetkých zriaďovateľov škôl a školských zariadení, odbory školstva pri územných aj miestnych samosprávach, riaditeľov škôl, tých, ktorí sa nimi chcú ešte len stať a pre všetkých tu nemenovaných funkcionárov škôl a školských zariadení.
Vypredané
11,59 €
12,20 €
Koncepcia rozvoja školy a školského zariadenia
Zámerom tvorcov druhého vydania príručky je na základe praktických skúseností z priebehu výberových konaní na funkciu riaditeľa školy či školského zariadenia spracovať odporúčania pre tvorbu koncepcií týchto vzdelávacích institúcií. Uchádzači o funkciu riaditeľa predkladajú rade školy či školského zariadenia takúto koncepciu prioritne na účely výberového konania, ako povinnú súčasť materiálov. Podstatný pre tvorbu koncepcie je prístup jej tvorcu a jeho snaha a schopnosť rozpoznať a pomenovať kľúčové faktory pre určenie vízie fungovania školy či školského zariadenia pre nasledujúce obdobie.
Cieľom príručky nie je direktívne predpisovať postupy, ale odporúčať efektívne, zrozumiteľné a akceptovateľné prístupy a možnosti pri tvorbe koncepcie. Tvorcovia príručky zároveň pomenúvajú zásady pre vystupovanie uchádzača na výberovom konaní pri prezentovaní koncepcie, pri zodpovedaní otázok a poukazujú na niektoré nevhodné spôsoby vyjadrovania alebo vystupovania uchádzača na výberovom konaní.
Kniha je určená pre všetkých zriaďovateľov škôl a školských zariadení, odbory školstva pri územných aj miestnych samosprávach, riaditeľov škôl, tých, ktorí sa nimi chcú ešte len stať a pre všetkých tu nemenovaných funkcionárov škôl a školských zariadení.
Koncepcia rozvoja školy a školského zariadenia
Zámerom tvorcov príručky je na základe praktických skúseností z priebehu výberových konaní na funkciu riaditeľa školy či školského zariadenia spracovať odporúčania pre tvorbu koncepcií týchto vzdelávacích institúcií. Uchádzači o funkciu riaditeľa predkladajú rade školy či školského zariadenia takúto koncepciu prioritne na účely výberového konania, ako povinnú súčasť materiálov. Podstatný pre tvorbu koncepcie je prístup jej tvorcu a jeho snaha a schopnosť rozpoznať a pomenovať kľúčové faktory pre určenie vízie fungovania školy či školského zariadenia pre nasledujúce obdobie.
Cieľom príručky nie je direktívne predpisovať postupy, ale odporúčať efektívne, zrozumiteľné a akceptovateľné prístupy a možnosti pri tvorbe koncepcie. Tvorcovia príručky zároveň pomenúvajú zásady pre vystupovanie uchádzača na výberovom konaní pri prezentovaní koncepcie, pri zodpovedaní otázok a poukazujú na niektoré nevhodné spôsoby vyjadrovania alebo vystupovania uchádzača na výberovom konaní.
Kniha je určená pre všetkých zriaďovateľov škôl a školských zariadení, odbory školstva pri územných aj miestnych samosprávach, riaditeľov škôl, tých, ktorí sa nimi chcú ešte len stať a pre všetkých tu nemenovaných funkcionárov škôl a školských zariadení.
Stratégie rozvoja kritického myslenia
Cieľ a obsah publikácie reagujú na absenciu podpory rozvoja kritického myslenia človeka – aktéra spoločnosti. Dielo je zostavené na princípe hlbšieho premýšlania prostredníctvom piatich logicky na seba nadväzujúcich celkov – kritické myslenie, kritické argumentovanie, debata Karla Poppera, kritické písanie a organizovanie poznatkov. Čitateľ v ňom nájde všeobecné východiská nosných pojmov, množstvo príkladov, zaujímavostí, názorných ukážok, interaktívnych úloh, poznámok, vysvetlení, námety na premýšlanie a nevšedný transfer poznatkov do aplikačnej roviny. Publikácia je určená pre študentov učiteľských a neučiteľských študijných programov v dennej a externej forme bakalárskeho, magisterského a doktorandského štúdia, pre vysokoškolských učiteľov, ktorí participujú na zabezpečení pedagogicko-psychologických a spoločensko-vedných disciplín rôznych študijných programov, pre učiteľov v rámci profesijného rozvoja a podnetná je aj pre akademikov a edukantov vedeckých smerov, keďže schopnosť kriticky myslieť by mala byť elementárnou akademickou spôsobilosťou. Inšpirácie v nej nájdu hlavne tí, ktorí chcú eliminovať súčasnú kognitívnu lenivosť.
Micka a Maxík idú do školy PZ: Leto
Chystáš sa po lete do školy? Micka a Maxík ti ukážu, čo všetko by si mal vedieť. Pracovný zošit Micka a Maxík idú do školy - LETO je zameraný na predškolskú prípravu. Obsahuje rozmanité úlohy zamerané na nácvik a tréning grafomotorických zručností, predmatematických predstáv a doplnenie znalostí o ľudskom tele. Deti si vyskúšajú aj sebahodnotenie. Pripomenú si základy bezpečného správania v prázdninovom období a osvoja si poznatky o lete. Letný zošit sa sústreďuje aj na rozvoj rečových schopností. Deti vďaka nemu získajú predstavu o školskom prostredí. Kapitoly obsahujú vždy niekoľko možností, ako jednoducho a prakticky danú tému s deťmi precvičiť. Pracovný zošit bol pripravený v súlade so Štátnym vzdelávacím programom a zostavený na základe praktických skúseností učiteľov s predškolskou výučbou s cieľom napomáhať optimálnemu rozvoju osobnosti dieťaťa. Edícia pozostáva zo 4 pracovných zošitov (Micka a Maxík pôjdu do školy - Jar, Leto, Jeseň a Zima). Vzhľadom na charakter a náročnosť úloh odporúčame zošity vypracovať v poradí Jeseň, Zima, Jar a Leto, keďže tvoria ucelený program pre predškolskú prípravu, ktorá vyústi nástupom dieťaťa do školy v septembri.
Micka a Maxík idú do školy PZ: Jeseň
Pracovný zošit Micka a Maxík idú do školy - JESEŇ je zameraný na predškolskú prípravu. Obsahuje rozmanité úlohy zamerané na spoznávanie písmeniek (písmeno A, B, C, D, E, F, G, H), rozvoj predmatematických predstáv (čísla 1, 2, 3) a zrakového vnímania a precvičovanie pamäte. Predškoláci si vyskúšajú základné grafomotorické cviky, zopakujú si tvary a farby, budú sa učiť rozprávať, rozvíjať jemnú i hrubú motoriku a začnú sluchovo rozlišovať hlásky. Dozvedia sa aj rôzne zaujímavosti o svete, ktorý nás obklopuje na jeseň. Pracovný zošit bol pripravený v súlade so Štátnym vzdelávacím programom a zostavený na základe praktických skúseností učiteľov s predškolskou výučbou s cieľom napomáhať optimálnemu rozvoju osobnosti dieťaťa. Edícia pozostáva zo 4 pracovných zošitov (Micka a Maxík pôjdu do školy - Jar, Leto, Jeseň a Zima). Vzhľadom na charakter a náročnosť úloh odporúčame zošity vypracovať v poradí Jeseň, Zima, Jar a Leto, keďže tvoria ucelený program pre predškolskú prípravu, ktorá vyústi nástupom dieťaťa do školy v septembri.
Micka a Maxík idú do školy PZ: Zima
Predškoláci Micka a Maxík pôjdu za rok do školy. Naučia sa mnoho nových vecí - avšak už budú vedieť, že zima nie je iba sneh a mráz. Pracovný zošit Micka a Maxík idú do školy - ZIMA rozvíja znalosti o znakových systémoch (číslice 4, 5, 6, 7 a písmená CH, I, J, K, L, M, N, O) a zameriava sa na získavanie predmatematických predstáv. Ponúka tréning vizuomotorických zručností a hravou formou približuje deťom zimné obdobie s jeho neodmysliteľnými tradíciami. Cieli na pamäťové a rečové schopnosti a dôsledne sa pritom sústreďuje na nácvik zložitejších grafomotorických cvikov. Pracovný zošit bol pripravený v súlade so Štátnym vzdelávacím programom a zostavený na základe praktických skúseností učiteľov s predškolskou výučbou s cieľom napomáhať optimálnemu rozvoju osobnosti dieťaťa.
Edícia pozostáva zo 4 pracovných zošitov (Micka a Maxík pôjdu do školy - Jar, Leto, Jeseň a Zima). Vzhľadom na charakter a náročnosť úloh odporúčame zošity vypracovať v poradí Jeseň, Zima, Jar a Leto, keďže tvoria ucelený program pre predškolskú prípravu, ktorá vyústi nástupom dieťaťa do školy v septembri.
Zo škôlky do školy Precvičovanie a úlohy
Učenie už nikdy nebude nuda. Táto zábavná cvičebnica prevedie malých predškolákov (a nielen ich) svetom rozmanitých úloh z oblasti písania, počítania či jazykových hier. Neváhajte a vyskúšajte ju!
stovky aktivít
pre deti vo veku 5–8 rokov
Micka a Maxík idú do školy PZ: Jar
Poď aj ty s Mickou a Maxíkom objavovať veľa nových vecí a spoznávať krásne jarné obdobie, kedy sa príroda zobúdza zo zimného spánku.
Pracovný zošit Micka a Maxík idú do školy - JAR je zameraný na predškolskú prípravu. Deti oboznámi so základnou znakovou sústavou (písmená P, U, S, T, R, V, X, Y, Z a čísla 8, 9, 10). Sústreďuje sa aj na orientáciu v priestore a v čase. Nechýbajú úlohy zamerané na grafomotoriku a jemnú motoriku. Zošit upriamuje pozornosť detí na správne chápanie sluchových vnemov. Priblížením priebehu jarného obdobia v prebúdzajúcej sa prírode a s ním súvisiacich tradícií podporuje záujem detí o vnímanie okolitého sveta a získavanie základných ekoogických poznatkov. Usporiadane úloh je koncipované tak, aby napomáhalo optimálnemu rozvoju každého dieťaťa. Pracovný zošit bol pripravený v súlade so Štátnym vzdelávacím programom a zostavený na základe praktických skúseností učiteľov s predškolskou výučbou s cieľom napomáhať optimálnemu rozvoju osobnosti dieťaťa. Edícia pozostáva zo 4 pracovných zošitov (Micka a Maxík pôjdu do školy - Jar, Leto, Jeseň a Zima). Vzhľadom na charakter a náročnosť úloh odporúčame zošity vypracovať v poradí Jeseň, Zima, Jar a Leto, keďže tvoria ucelený program pre predškolskú prípravu, ktorá vyústi nástupom dieťaťa do školy v septembri.
Tešíme sa do školy
Pracovný zošit Tešíme sa do školy obľúbenej autorskej dvojice Ljuby Štíplovej a ilustrátorky Edity Plickovej umožní všetkým budúcim prváčikom úspešne vykročiť do sveta školákov. Deti si zábavnou formou vyskúšajú rozličné úlohy, hádanky, vytvoria si mnoho výrobkov a presvedčia sa, že všetky povinnosti, ktoré na ne v prvej triede čakajú, napokon hravo zvládnu. Deti spontánne rozvinú svoju pamäť, predstavivosť, fantáziu a jemnú aj hrubú motoriku. Úspechy pri plnení zaujímavých úloh v tomto pracovnom zošite zdvihnú predškolákom sebavedomie, prestanú sa báť školy, ba naopak, budú sa do nej veľmi tešiť.
Zákony 2021 IV. - Stavebné zákony a predpisy (stavebný zákon, bytové a nebytové priestory, pozemkové spoločenstvá, kataster, nehnuteľností, štátny fond rozvoja bývania)
Titul obsahuje úplné znenie zákonov, vyhlášok a opatrení po novelách platných k 1. 1. 2021 z oblastí stavebníctvo, architektúra a bývania. Doplnený je o Zákon č. 443/2010 Z. z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní, Zákon č. 282/2015 Z. z. o vyvlastňovaní pozemkov a stavieb a o nútenom obmedzení vlastníckeho práva k nim a ďalšie opatrenia...
1. Stavebný zákon a súvisiace predpisy
ZÁKON č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon)
ZÁKON č. 608/2003 Z. z. o štátnej správe pre územné plánovanie, stavebný poriadok a bývanie a o zmene a doplnení zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon)
VYHLÁŠKA č. 453/2000 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona
VYHLÁŠKA č. 55/2001 Z. z. o územnoplánovacích podkladoch a územnoplánovacej dokumentácii
VYHLÁŠKA č. 147/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach...
VYHLÁŠKA č. 94/2004 Z. z., ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na protipožiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb
VYHLÁŠKA č. 532/2006 Z. z. o podrobnostiach na zabezpečenie stavebnotechnických požiadaviek a technických podmienok zariadení civilnej ochrany
NARIADENIE vlády č. 396/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko
ZÁKON č. 162/1995 Z. z. o katastri nehnuteľností a o zápise vlastníckych a iných práv k nehnuteľnostiam (katastrálny zákon)
VYHLÁŠKA č. 461/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č. 162/1995 Z. z.
VYHLÁŠKA č. 532/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o všeobecných technických požiadavkách na výstavbu a o všeobecných technických požiadavkách na stavby užívané osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie
ZÁKON č. 555/2005 Z. z. o energetickej hospodárnosti budov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
VYHLÁŠKA č. 364/2012 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č. 555/2005 Z. z. o energetickej hospodárnosti budov
2. Architekti a inžinieri
ZÁKON č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch
3. Stavebné výrobky
ZÁKON č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch
VYHLÁŠKA č. 323/2010 Z. z., ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb
4. Bývanie
ZÁKON č. 150/2013 Z. z. o Štátnom fonde rozvoja bývania
Zákon č. 443/2010 Z. z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní
ZÁKON č. 310/1992 Zb. o stavebnom sporení
OPATRENIE č. 263/2020 Z. z. o výške štátnej prémie na stavebné sporenie na rok 2021
PREHĽAD OPATRENÍ o výške štátnej prémie na stavebné sporenie
ZÁKON č. 116/1990 Zb. o nájme a podnájme nebytových priestorov
ZÁKON č. 182/1993 Z. z. o vlastníctve bytov a nebytových priestorov
ZÁKON č. 246/2015 Z. z. o správcoch bytových domov
ZÁKON č. 223/2019 o sčítaní obyvateľov, domov a bytov v roku 2021 a o zmene a doplnení niektorých zákonov
OPATRENIE č. 435/2019 Z. z., ktorým sa ustanovujú podrobnosti o systéme identifikácie elektronickej identity obyvateľa
OPATRENIE č. 44/2020 Z. z., ktorým sa ustanovujú podrobnosti o charakteristikách a štruktúre zisťovaných údajov o témach podľa zoznamu, podrobnosti o spôsobe zisťovania údajov a vzory sčítacích formulárov na sčítanie obyvateľov a sčítacích formulárov na sčítanie domov a bytov
OPATRENIE č. 100/2020 Z. z. o poskytovaní dotácií zo štátneho rozpočtu na úhradu nákladov preneseného výkonu štátnej správy pri príprave, priebehu a vykonaní sčítania obyvateľov, domov a bytov v roku 2021, ktoré vzniknú pri sčítaní domov a bytov
VYHLÁŠKA č. 181/2019 Z. z. o výške dotácie na obstaranie nájomného bytu
VYHLÁŠKU č. 284/2013 Z. z. o podrobnostiach o výške poskytovanie podpory zo Štátneho fondu rozvoja bývania
5. Pôda
ZÁKON č. 229/1991 Zb. o úprave vlastníckych vzťahov k pôde a inému poľnohospodárskemu majetku
NARIADENIE vlády č. 97/1992 Zb., ktorým sa upravujú niektoré otázky náhrad podľa zákona č. 229/1991 Zb. o úprave vlastníckych vzťahov k pôde a inému poľnohospodárskemu majetku
ZÁKON č. 97/2013 Z. z. o pozemkových spoločenstvách
ZÁKON č. 330/1991 Zb. o pozemkových úpravách, usporiadaní pozemkového vlastníctva, pozemkových úradoch, pozemkovom fonde a o pozemkových spoločenstvách
ZÁKON č. 180/1995 Z. z. o niektorých opatreniach na usporiadanie vlastníctva k pozemkom
ZÁKON č. 503/2003 Z. z. o navrátení vlastníctva k pozemkom a o zmene a doplnení zákona NR SR č. 180/1995 Z. z. o niektorých opatreniach na usporiadanie vlastníctva k pozemkom v znení neskorších predpisov
ZÁKON č. 504/2003 Z. z. o nájme poľnohospodárskych pozemkov, poľnohospodárskeho podniku a lesných pozemkov a o zmene niektorých zákonov
ZÁKON č. 282/2015 Z. z. o vyvlastňovaní pozemkov a stavieb a o nútenom obmedzení vlastníckeho práva k nim a o zmene a doplnení niektorých zákonov
VYHLÁŠKA č. 172/2018 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o spôsobe a rozsahu vedenia a poskytovania evidencií a stanovenia obvyklej výšky
Na sklade 1Ks
6,65 €
7,00 €
Zvládni prijímacie skúšky zo slovenského jazyka na stredné školy
Zbierka úloh a cvičení zo slovenského jazyka
z nevyhnutnou teóriou
Obsahuje prehľadne a logicky zhrnuté učivo slovenského
jazyka zo základnej školy.
Pre jej ucelený obsah je jedinou úplnou pomôckou vhodnou
na prípravu na prijímacie skúšky na stredné školy.
Nájdete v nej nevyhnutnú jazykovednú teóriu potrebnú na správne
osvojenie si a používanie jazyka.
Teoretické poznatky si precvičíte na praktických úlohách a cvičeniach
rozmanitého typu. Úroveň precvičeného učiva si zasa overíte
prostredníctvom testov. Riešenie testov poslúži aj ako modelová situácia
budúcich prijímacích skúšok, ktoré s touto príručkou určite zvládnete
ľahšie a úspešnejšie.
Abeceda osobného rozvoja 2 - R.I.M.A.T.T.E.R.U.L.2.3.
Milí čitatelia.
S veľkou radosťou a s láskou v srdci vám predstavujem knihu z edície projektu AOR, ktorá nadväzuje a bezprostredne dopĺňa tie predošlé. Spoločne v nej dekódujeme tajný kód, formulku:
R.I.M.A.T.T.E.R.U.L.2.3. a vy tak pochopíte doposiaľ skrytý význam jednotlivých hlások, ktoré však majú pre náš život veľkú hodnotu a neuveriteľnú silu. Slová, ktoré jednotlivé hlásky tohto kódu reprezentujú, mnohým z vás pomôžu, otvoria vám nie len oči, ale som presvedčený, že aj srdcia.
Nesľubujem vám v nej zázraky a ani bohatstvo z večera do rána, ale predstavujem vám v nej možnosti a jednoduché príklady, ako žiť lepší, radostnejší a úspešnejší život. Mnohé pozitívne zmeny pocítite sami na vlastnej koži, ak sa rozhodnete aplikovať v praxi rady, tipy a triky obsiahnuté v tejto i v ostatných mojich knihách.
A nezabudnite, že projekt ABECEDA OSOBNÉHO ROZVOJA je jedno veľké, otvorené dielo, ktoré je tu pre každého. Jeho cieľom je spájať, nie rozdeľovať, tiež pomáhať, podporovať a motivovať, nie zrádzať či inak znehodnocovať. Vedzte, že všetci sme súčasťou niečoho väčšieho, ako sme my sami. Nech láska prebýva vo vašom srdci, to vám prajem.
Ja osobne, Martin Hocman ako autor tejto knihy a tiež ako zakladateľ projektu: ABECEDA OSOBNÉHO ROZVOJA vyjadrujem jedno veľké a úprimné: ĎAKUJEM, nižšie uvedeným ľudom, ktorí sa nebáli a boli ochotní vyjadriť svoj názor. Taktiež im patrí moje uznanie a rešpekt za to, že informácie v tejto knihe obohatili o svoje rady, tipy a životné skúsenosti s cieľom, aby nám to všetkým pomohlo vyriešiť naše problémy, uľahčilo nám dosiahnuť úspech, stanovené ciele a mať tak omnoho krajšiu budúcnosť.
Slávka JALČOVÁ
študent, spisovateľ, Michalovce
Ing. Ivo TOMAN
úspešný podnikateľ, školiteľ, spisovateľ, Praha, Česká republika
Lenka TURANSKÁ
managing direktor – Turancorp, Michalovce
MUDr. Ladislav PÁSZTOR M.D., MSc.
všeobecný lekár a čestný prezident Asociácie súkromných lekárov, Košice
PharmDr. Martin ĎURINDA
úspešný slovenský spevák, textár a gitarista skupiny Tublatanka, Bratislava
MUDr. Milan ZEMANČÍK
rádiodiagnostik, Liptovský Hrádok
Rada školy a výberové konanie na funkciu riaditeľa školy, 6. vydanie
Šieste, aktualizované vydanie úspešnej publikácie prezentuje legislatívne zázemie, ako aj praktické skúsenosti v oblasti konštituovania a činnosti rady školy ako poradného orgánu v školách. Zohľadňuje úpravy príslušnej legislatívy riešené o. i. aj zákonom č. 596/2003 Z. z., zákonom č. 597/2003 Z. z. a zákonom č. 138/2019 Z. z. Jednou z kompetencií rady školy je práve výberové konanie na funkciu riaditeľa školy, preto je mu v knihe venovaný osobitný priestor. Textovú časť titulu podporujú vzory odporúčaných formálnych podaní na zjednotenie postupov v konaní pri voľbe (výbere) a ustanovovaní riaditeľov škôl a odpovede na najčastejšie otázky z predmetnej oblasti. Kniha je vhodnou metodickou, ale aj praktickou pomôckou pre zriaďovateľov, ako aj členov rád škôl na zabezpečenie ich činností. Publikácia je určená pre zriaďovateľov škôl, riaditeľov škôl a školských zariadení a pre rady škôl, na podporu rozhodovania v rozsahu ich kompetencií.
Literatúra 3 - pre stredné školy a gymnáziá PZ
Pracovný zošit je zameraný na rozvoj analytických, interpretačných a tvorivých kompetencii študentov. Rešpektuje základné rámce výkonového vzdelávacieho štandardu. Typológia a náročnosť úloh je koncipovaná tak, aby zohľadnila nielen systémové požiadavky ale aj potreby každodennej školskej praxe.
Zo škôlky do školy: Precvičovanie a úlohy, 2. vydanie
Učenie už nikdy nebude nuda. Táto zábavná cvičebnica prevedie malých predškolákov (a nielen ich) svetom rôznych úloh z oblasti písania, počítania alebo jazykových hier.
Neváhajte ich vyskúšať, bude to zábava!
stovky aktivít
pre deti 5–7 rokov
Literatúra 1 - pre stredné školy a gymnáziá
Pracovný zošit je zameraný na rozvoj analytických, interpretačných a tvorivých kompetencii študentov. Rešpektuje základné rámce výkonového vzdelávacieho štandardu. Typológia a náročnosť úloh je koncipovaná tak, aby zohľadnila nielen systémové požiadavky ale aj potreby každodennej školskej praxe.
Matematika pre gymnáziá a stredné školy - Pracovný zošit 1
Úplnou novinkou na trhu a v ponuke nášho vydavateľstva sú pracovné zošity pre gymnáziá a stredné školy.
V tomto školskom roku sme pre vás pod autorským vedením Mgr. Miroslavy Konrádovej pripravili prvý zo série štyroch pracovných zošitov. Cieľom tohto pracovného zošita je pomôcť študentom pri úspešnom zvládnutí požiadaviek ŠVP a Cieľových požiadaviek na maturitné skúšky.
Každá kapitola pracovného zošita začína zhrnutím základných pojmov, faktov a postupov, ktoré študent pri riešení úloh potrebuje. Potom nasledujú úlohy graficky spracované tak, aby mal študent dostatok miesta na ich riešenie priamo v pracovnom zošite.
V prvom pracovnom zošite pre gymnáziá a stredné školy sú spracované témy:
Čísla a operácie s nimi,
Mocniny a odmocniny,
Číselné sústavy,
Algebrické výrazy,
Výroková logika a dôkazy,
Rovnice a nerovnice,
Planimetria,
Množiny.