Hľadanie: Kam značky nevedou CZ
zobraziť:
Žltá kniha budovania značky
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu.
Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše pätnásťročnou praxou, ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnohé ďalšie). Autor je praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie s viac ako dvomi stovkami obrázkov, grafov a príkladov. Žltá kniha budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám.
„Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, nech to, čo čítate, viete rýchlo aplikovať. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo viete rýchlo využiť a vyskúšať.
Táto kniha je pre tých, ktorí nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na praktické otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?” – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.
dostupné aj ako:
Martinko a dopravné značky
Poznajú vaše deti dopravné značky? Vedia ako sa správať na ceste?
Spoločne s Martinkom a Adelkou sa vydajú na výlet za babičkou. Cestou sa dostanú do rôznych dopravných situácií a zábavnou formou sa naučia bezpečne pohybovať a tiež poznávať najdôležitejšie značky. Knihu dopĺňajú veselé obrázky Aleny Schulz, súčasťou je dopravný kvíz a ďalšie zábavné aktivity.
Dopravné značky
Úplný prehľad všetkých dopravných značiek a dopravných zariadení podľa poslednej vyhlášky.
Chanel: Príbeh ikonickej módnej značky
Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Chanel
Gabrielle „Coco“ Chanelová bola výnimočná a provokujúca žena, ktorá prvá pochopila postavenie módnej návrhárky ako novodobej celebrity. Šikovne prepojila svoju profesiu a svoj životný príbeh, brutálne zmenila minulosť, neraz radikálne upravila pravdu a verejnosti predostrela výsledný obraz seba ako vzoru pre budúcu celosvetovú značku. Všetko, čo robila, podčiarkoval jej komplikovaný osobný život, ktorý mal vždy vplyv na jej prácu. Postupne sa stala vplyvnou návrhárkou, milenkou aj spolupracovníčkou, ktorá hladko prechádzala cestičkou medzi vysokou spoločnosťou a avantgardnými umeleckými kruhmi.
Coco Chanelová má na konte niektoré z najinovatívnejších módnych kreácií sveta, napríklad malé čierne šaty, sako z buklé, umelé perly a dvojfarebné dámske lodičky. Chanelová využila príležitosť a dala ženám presne to, čo chceli, tesne predtým, než si to samy uvedomili. Na základe mužského šatníka vytvorila energický štýl a poskytla ženám demokratický spôsob obliekania, ktorý v konečnom dôsledku priniesol slobodu, rovnosť a nenápadný klasicizmus.
Kniha oslavuje život a dielo tejto neobyčajne vplyvnej návrhárky a sleduje jej cestu za úspechom zo skromných pomerov až po globálny fenomén značky, ktorá svoje pole pôsobnosti rozšírila aj o parfumy, šperky a doplnky. Dokonca aj dnes, štyridsať rokov po smrti, zostáva Coco neodmysliteľným symbolom módneho domu Chanel.
Pexeso Dopravné značky Dino
Základy bezpečného riadenia sa môžu deti učiť oveľa skôr ako v autoškole. Začať môžu hravou formou u pexesa s dopravnými značkami. Malí motoristi si s ním navyše precvičia aj pamäť, rozlišovacej schopnosti a tí najmladší sa tiež naučia udržať chvíľu pozornosť. Každá značka je podrobne vysvetlená v priloženom návode. Hracie kartičky sú vyrobené z pevného a zdravotne nezávadného kartónu.
Balenie obsahuje: 48 pevných kartičiek
Hermes: Príbeh ikonickej módnej značky
Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Hermes
Príbeh slávneho módneho domu začal písať francúzsky sedlár a postrojár Thierry Hermes v roku 1837 v sedlárskej dielni. Jeho unikátna metóda šitia, vďaka ktorej držia stehy pevne pri sebe, aj keby jeden či dva povolili, sa pri výrobe kabeliek tejto značky používa dodnes.
Kniha História módy do vrecka: Hermes rozpráva o značke, ktorá spája majstrovstvo minulosti s eleganciou súčasnosti. Ikonické kabelky, typické oranžové škatuľky, fanúšikovia z radov prominentov – módne doplnky značky Hermes sú dnes synonymom luxusu a stali sa ozdobou šatníkov Grace Kellyovej, Jane Birkinovej, Victorie Beckhamovej či Cardi B.
Text uznávanej odborníčky na módu Karen Homerovej dopĺňa množstvo fotografií najžiadanejších výrobkov vrátane hodvábnych šatiek, legendárnych kabeliek Birkin a Kelly či záberov z prehliadkových mól.
Z anglického originálu preložila Sára Moyzesová.
Porsche: Kompletní historie značky
Porsche. Legendární automobilová značka vonící spáleným benzínem, s ikonicku devětset jedenáctkou a obrovskými úspěchy na poli motorsportu. Tato publikace, svým rozsahem a zpracováním vjimečná, dokonale mapuje její historii. Od vzniku a prvních krůčků, přes konstrukce a produkci slavných i méně známých typů automobilů, sportovní úspěchy, prototypy či projekty, jež zůstaly jen na rýsovacích prknech konstruktérů až po dnešek. Kniha je doprovázena množstvím unikátních fotografií přímo z archivů automobilky.
Prada: Príbeh ikonickej módnej značky
Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Prada
Milánska spoločnosť Prada bola až do roku 1978 známa svojimi luxusnými koženými výrobkami. Synonymom pre luxus sa stala až s príchodom vnučky zakladateľa. Miuccia Prada premenila firmu na globálne módne impérium, aké poznáme dodnes.
Kniha História módy do vrecka: Prada rozoberá vizionársku filozofiu značky, jej raketový vzostup aj medzinárodný vplyv. Skúma jej étos, ktorý je založený na neustálom spojení tradičných hodnôt a techník s prevratnými modernými trendmi.
Text módnej návrhárky a novinárky Laie Farranovej Gravesovej dopĺňa množstvo fotografií jednotlivých odevov z módnych prehliadok a sú poctou jednému z najvplyvnejších módnych domov na svete a jeho zakladateľke.
Z anglického originálu preložila Sára Moyzesová.
Autoškola 2023 - Pravidla, značky, testy
Učebnice je určena pro žáky autoškol, běžné řidiče i řidiče referentských vozidel, kteří si potřebují zopakovat pravidla provozu na silničních komunikacích, naučit se nové dopravní značky i předpisy a ověřit své odborné znalosti prostřednictvím zkušebních testových otázek. Kniha je doplněna kapitolou o poskytování první pomoci, zásadami bezpečné jízdy a texty z předmětu Ovládání a údržba vozidla.
Puzzle Dopravné značky Larsen OB3-SK
Náučné a celosvetovo mimoriadne populárne Puzzle Larsen napomáhajú deťom všetkých vekových kategórií hravou formou rozvíjať svoj intelekt a prehlbovať svoje vedomosti. Zábavnou formou skladania deti spoznávajú abecedu i číslice, učia sa základy matematiky, angličtiny, zemepisu, či histórie ľudstva a vesmíru. Spoznávajú koľko je hodín, dopravné značky či svoje telo. Skladaním a hrou obohacujú svoje vedomosti a zdokonaľujú svoje zručnosti. Vo svete majú tieto puzzle mimoriadny úspech v predškolských a školských zariadeniach a v mnohých krajinách sú zaradené do vyučovacieho procesu ako školské pomôcky. Neexistujú reklamácie, sú vyrábané výlučne z recyklovaných materiálov (tak humánne chránia prírodu) a certifikované PEFC. Už 60 rokov sa pre celý svet vyrábajú v Nórsku. Dedia sa z generácie na generáciu.
Hra Minecraft SK/CZ
Strategická stolová hra pre všetkých fanúšikov Minecraftu. Zábavná hra, ktorá bude baviť aj tých, ktorí klasický Minecraft nehrajú. Vykonajte jednu z piatich možných akcií, zbierajte suroviny, budujte a bojujte s monštrami. Kto má na konci hry najväčšie hodnotenia, vyhráva.
dostupné aj ako:
Agátka, kam letíš?
Agátka je neposedné dievčatko, ktoré si robí, čo chce. Neposlúcha, odvráva, vystrája a čosi nevídané, neslýchané. Za jej ryšavé vrkôčiky ju schmatnú dve hviezdičky a unesú ju! Že kam? Všade tam, kde je svet iný ako Agátkin.
Samoľúbe dievčatko si postupne uvedomí, že nie je šťastný ten, kto má všetko, na čo si len pomyslí, ale ten, kto sa dokáže podeliť aj o to málo, čo mu bolo dopriate, ten, kto má srdiečko plné lásky a rozdáva ju tým, ktorí si ju zaslúžia.
Kam chodia snehoví anjeli
Zamysleli ste sa niekedy nad tým, kam zmiznú anjeli, ktorých vytvoríte v snehu?
Sylvia sa raz v noci náhle zobudí a zazrie niečo neuveriteľné. Obrovské krídla z najjemnejšieho snehobieleho peria, aké si vieme predstaviť. V izbe stojí anjel, ktorý jej prezradí, že ju prišiel ochrániť pred chorobou. Je to anjel, ktorého pred rokom vytvorila zo snehu a on sa potom premenil na jej strážneho anjela. Keď sa Sylvia po mnohých mesiacoch zotaví, zatúži sa znovu stretnúť so svojím anjelom. Toľko by mu toho chcela povedať, ale aj sa ho popýtať na mnohé veci. A má naňho aj jednu veľkú prosbu.
Kam chodia snehoví anjeli je podmanivou rozprávkou o statočnom malom dievčatku a zázraku jedného zasneženého dňa, ktorá detských čitateľov pohltí svojou magickosťou.
Hra Monopoly Squishmallows CZ/SK
Obľúbená legendárna hra Monopoly, s témou populárnych Squishmallows. Hrajte so svojou obľúbenou postavou na tématické herné zostupy. Je to hra na obchodovanie vo veľkom a na rýchle zbohatnutie. Váš úspech závisí na vašich špekuláciach, rozumných investíciách a chytrých obchodoch.
Kam odišiel dedko
Jedna z tém, ktorá je dieťaťu najťažšie vysvetliteľná je určite otázka smrti a večného života. Často ani dospelí nenašli odpoveď na túto otázku, tak ako to povedať tým najmenším?
Kniha Kam odišiel dedko si kladie za cieľ pomôcť malým deťom vyrovnať sa s myšlienkou smrti niekoho, koho mali veľmi radi. Odporúča, aby si spomínali na všetky tie dobré veci, ktoré daný človek urobil, alebo na všetko, čo spolu zažili. Zabudnúť nie je riešenie. Prijať stratu a vyrovnať sa s ňou je cesta, ktorá vedie do svetla. Táto kniha rieši ťažkú otázku s citlivosťou a súcitom a vedie malé deti, aby uverili v zvláštne ale nádherné miesto, ktoré Boh pripravil tým, ktorí ho milujú, keď zomrú.
Automobily: jména, značky a znaky - 2., rozšířené vydání
Jakou výbavu měla speciální série vozů Aston Martin, nazvaná Alfred Dunhill? Jak souvisí logo Maserati s fontánou z 16. století? Je slovo Aero spojeno jen s českou automobilkou, nebo najdeme vozy tohoto jména i v jiných částech světa? Co přesně jsou „daňové koně“? Vymysleli název Citroën Elyséé Číňané? Jak ovlivnil vývoj automobilového průmyslu fakt, že zakladatelé značek Ferrari a Lamborghini spolu nevycházeli?
Ing. Jiří Fiala (publicista, automobilový historik a sběratel automobilové literatury) a doc. Petr Strossa (vědec, expert přes jazyky a dorozumívání s počítači) předkládají všem automobilovým fanatikům již druhé, významně přepracované, doplněné a rozšířené vydání unikátního výkladového slovníku jmen značek a jejich typů, který nyní obsahuje hesla o přibližně 2000 značkách a více než 5700 typech a modelech. Nově je do něj navíc zařazený rozsáhlý dodatek, který obsahuje všechny poznatky, jež autoři shromáždili od prvního vydání. Čtenáři v knize najdou mimo jiné základní informace o výrobcích automobilů, jejich ?lozo?i označování typů, používání interních kódů či recyklování názvů vozů. Dozvědí se, proč se jeden automobil prodával pod různými názvy, proč se některá jména nesměla používat nebo jakých dosáhly jednotlivé vozy sportovních úspěchů. Zvláštní pozornost je věnována znakům (logům) všech důležitých značek, jejich vzniku a proměnám v čase. Celá tato speciální problematika je navíc zasazena do kontextu společenských a geopolitických událostí a okořeněná množstvím pozoruhodných historek a kuriozit souvisejících s auty, jejich jmény a výrobci.
Kniha je doplněna o praktickou záložku s přehledným seznamem symbolů a kódů použitých při výkladu.
Kam zmizol Viktor
Malý medvedík Maťko má kamaráta, výra Viktora. Ten však niekam zmizne a nikto nevie kam sa podel. Maťko sa preto vyberie Viktora hľadať. Ako to dopadne? Ako vyzerá sovia svadba? O čo sa treba postarať, kým sa vyliahnu malé sovičky? A ako nakoniec dopadnú Maťkove narodeniny?
Cestovná hra Top Trumps Naruto CZ/SK
Hrajte s najmocnejšími postavami vo vesmíre Naruto Shippuden! Porovnajte a vyhrajte všetky karty, od Naruta cez Sasukeho až po Obita, vďaka vlastnostiam vašich obľúbených postáv!
V tejto TOP bojovej hre TRUMPS NARUTO SHIPPUDEN nájdite nindžov svojej obľúbenej mangy, ich spojencov a ich nepriateľov ako Sasuke, Itachi, Shikamaru, Gaara, Orochimaru, Pain alebo Obito! Vyberte si jedno z kritérií na mape a porovnajte ho so súpermi, kartu vyhráva hráč s najvyššou hodnotou! Vyberte si svoje vlastnosti múdro a vyhrajte čo najviac bitiek, aby ste vyhrali hru!
Obsah: 30 kariet s motívom Naruto Shippuden + pravidlá hry. Trvanie hry: približne 10 minút. Vhodné pre deti od 6 rokov.
Kam zmizla Aljaška
Miles má bizarnú záľubu v posledných slovách svetových osobností. Najviac ho fascinuje Francois Rabelais a jeho posledná veta: „Idem hľadať to Veľké Azda." Miles si nechce počkať na podobný osud a presvedčí rodičov, nech ho pustia do internátnej školy mimo mesta. V Alabame si rýchlo nájde nových priateľov: spolubývajúceho Chipa, ktorého všetci volajú Plukovník a ktorý vo voľných chvíľach memoruje nekonečné abecedné zoznamy, i krásnu, ale nepredvídateľnú Aljašku, do ktorej sa zamiluje. Čaká ich rok plný porušovania školského poriadku, testov a skúšok, žartíkov, rozchodov a odhalen ých tajomstiev. Čo zmení Milesov názor na jeho „Veľké Azda"? (také niečo by som skôr dala nakoniec)