Hľadanie: Harmonie a akordové značky CZ
zobraziť:
Žltá kniha budovania značky
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu.
Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše pätnásťročnou praxou, ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnohé ďalšie). Autor je praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie s viac ako dvomi stovkami obrázkov, grafov a príkladov. Žltá kniha budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám.
„Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, nech to, čo čítate, viete rýchlo aplikovať. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo viete rýchlo využiť a vyskúšať.
Táto kniha je pre tých, ktorí nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na praktické otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?” – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.
Martinko a dopravné značky
Poznajú vaše deti dopravné značky? Vedia ako sa správať na ceste?
Spoločne s Martinkom a Adelkou sa vydajú na výlet za babičkou. Cestou sa dostanú do rôznych dopravných situácií a zábavnou formou sa naučia bezpečne pohybovať a tiež poznávať najdôležitejšie značky. Knihu dopĺňajú veselé obrázky Aleny Schulz, súčasťou je dopravný kvíz a ďalšie zábavné aktivity.
Pexeso Dopravné značky Dino
Základy bezpečného riadenia sa môžu deti učiť oveľa skôr ako v autoškole. Začať môžu hravou formou u pexesa s dopravnými značkami. Malí motoristi si s ním navyše precvičia aj pamäť, rozlišovacej schopnosti a tí najmladší sa tiež naučia udržať chvíľu pozornosť. Každá značka je podrobne vysvetlená v priloženom návode. Hracie kartičky sú vyrobené z pevného a zdravotne nezávadného kartónu.
Balenie obsahuje: 48 pevných kartičiek
Porsche: Kompletní historie značky
Porsche. Legendární automobilová značka vonící spáleným benzínem, s ikonicku devětset jedenáctkou a obrovskými úspěchy na poli motorsportu. Tato publikace, svým rozsahem a zpracováním vjimečná, dokonale mapuje její historii. Od vzniku a prvních krůčků, přes konstrukce a produkci slavných i méně známých typů automobilů, sportovní úspěchy, prototypy či projekty, jež zůstaly jen na rýsovacích prknech konstruktérů až po dnešek. Kniha je doprovázena množstvím unikátních fotografií přímo z archivů automobilky.
Hermes: Príbeh ikonickej módnej značky
Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Hermes
Príbeh slávneho módneho domu začal písať francúzsky sedlár a postrojár Thierry Hermes v roku 1837 v sedlárskej dielni. Jeho unikátna metóda šitia, vďaka ktorej držia stehy pevne pri sebe, aj keby jeden či dva povolili, sa pri výrobe kabeliek tejto značky používa dodnes.
Kniha História módy do vrecka: Hermes rozpráva o značke, ktorá spája majstrovstvo minulosti s eleganciou súčasnosti. Ikonické kabelky, typické oranžové škatuľky, fanúšikovia z radov prominentov – módne doplnky značky Hermes sú dnes synonymom luxusu a stali sa ozdobou šatníkov Grace Kellyovej, Jane Birkinovej, Victorie Beckhamovej či Cardi B.
Text uznávanej odborníčky na módu Karen Homerovej dopĺňa množstvo fotografií najžiadanejších výrobkov vrátane hodvábnych šatiek, legendárnych kabeliek Birkin a Kelly či záberov z prehliadkových mól.
Z anglického originálu preložila Sára Moyzesová.
Prada: Príbeh ikonickej módnej značky
Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Prada
Milánska spoločnosť Prada bola až do roku 1978 známa svojimi luxusnými koženými výrobkami. Synonymom pre luxus sa stala až s príchodom vnučky zakladateľa. Miuccia Prada premenila firmu na globálne módne impérium, aké poznáme dodnes.
Kniha História módy do vrecka: Prada rozoberá vizionársku filozofiu značky, jej raketový vzostup aj medzinárodný vplyv. Skúma jej étos, ktorý je založený na neustálom spojení tradičných hodnôt a techník s prevratnými modernými trendmi.
Text módnej návrhárky a novinárky Laie Farranovej Gravesovej dopĺňa množstvo fotografií jednotlivých odevov z módnych prehliadok a sú poctou jednému z najvplyvnejších módnych domov na svete a jeho zakladateľke.
Z anglického originálu preložila Sára Moyzesová.
Puzzle Dopravné značky Larsen OB3-SK
Náučné a celosvetovo mimoriadne populárne Puzzle Larsen napomáhajú deťom všetkých vekových kategórií hravou formou rozvíjať svoj intelekt a prehlbovať svoje vedomosti. Zábavnou formou skladania deti spoznávajú abecedu i číslice, učia sa základy matematiky, angličtiny, zemepisu, či histórie ľudstva a vesmíru. Spoznávajú koľko je hodín, dopravné značky či svoje telo. Skladaním a hrou obohacujú svoje vedomosti a zdokonaľujú svoje zručnosti. Vo svete majú tieto puzzle mimoriadny úspech v predškolských a školských zariadeniach a v mnohých krajinách sú zaradené do vyučovacieho procesu ako školské pomôcky. Neexistujú reklamácie, sú vyrábané výlučne z recyklovaných materiálov (tak humánne chránia prírodu) a certifikované PEFC. Už 60 rokov sa pre celý svet vyrábajú v Nórsku. Dedia sa z generácie na generáciu.
Autoškola 2023 - Pravidla, značky, testy
Učebnice je určena pro žáky autoškol, běžné řidiče i řidiče referentských vozidel, kteří si potřebují zopakovat pravidla provozu na silničních komunikacích, naučit se nové dopravní značky i předpisy a ověřit své odborné znalosti prostřednictvím zkušebních testových otázek. Kniha je doplněna kapitolou o poskytování první pomoci, zásadami bezpečné jízdy a texty z předmětu Ovládání a údržba vozidla.
Dopravné značky - A4 karta
Obojstranná didaktická pomôcka pomáha dosiahnuť očakávané výstupy vzdelávacieho programu v oblasti základné pravidlá účastníkov cestnej premávky. Žiaci sa naučia bezpečne správať v úlohe chodca a cyklistu. Obsah 1. dielu tvoria prehľadne usporiadané dôležité dopravné značky pre chodcov a cyklistov, ktoré majú žiaci vedieť pomenovať a charakterizovať. Zadná strana tabule slúži na preskúšanie.
Pexeso Značky áut Dino
Premýšľate, ako nahnať malého motoristu od autíčok k stolu? Skúste rozložiť toto originálne pexeso so známymi značkami áut. Okrem toho, že si pri hraní dieťatko potrénujú pamäť a rozlišovacie schopnosti, naučia sa tiež v pokoji sústrediť na jednu činnosť. Kartičky netradičného okrúhleho tvaru boli vyrobené z pevného a zdravotne nezávadného kartónu.
Balenie obsahuje: 48 pevných kartičiek.
Harmonie - nauka o hudební harmonii, skladacia karta
Harmonie - nauka o hudební harmonii, skladacia karta
Harmonie soužití
Na rozdíl od jiných antropologických studií zaměřujících se převážně na východoslovenské osady zvolil Jan Ort jako cíl svého terénního výzkumu obec s reputací „bezproblémového soužití“ mezi jazykově i etnicky heterogenními obyvateli. Kniha nabízí etnografickou kritiku této idylické představy a ukazuje, jak současný stav souvisí s historickou transformací, naturalizací symbolických a materiálních nerovností, hranic a hierarchií, ale zároveň i se způsoby jejich vyjednávání. Výsledkem je text plný zajímavých etnografických popisů a postřehů, které v úhrnu poskytují odpověď na jednu z hlavních otázek textu: Kdo je tu místní?
Na sklade 2Ks
15,15 €
15,95 €
dostupné aj ako:
Automobily: jména, značky a znaky - 2., rozšířené vydání
Jakou výbavu měla speciální série vozů Aston Martin, nazvaná Alfred Dunhill? Jak souvisí logo Maserati s fontánou z 16. století? Je slovo Aero spojeno jen s českou automobilkou, nebo najdeme vozy tohoto jména i v jiných částech světa? Co přesně jsou „daňové koně“? Vymysleli název Citroën Elyséé Číňané? Jak ovlivnil vývoj automobilového průmyslu fakt, že zakladatelé značek Ferrari a Lamborghini spolu nevycházeli?
Ing. Jiří Fiala (publicista, automobilový historik a sběratel automobilové literatury) a doc. Petr Strossa (vědec, expert přes jazyky a dorozumívání s počítači) předkládají všem automobilovým fanatikům již druhé, významně přepracované, doplněné a rozšířené vydání unikátního výkladového slovníku jmen značek a jejich typů, který nyní obsahuje hesla o přibližně 2000 značkách a více než 5700 typech a modelech. Nově je do něj navíc zařazený rozsáhlý dodatek, který obsahuje všechny poznatky, jež autoři shromáždili od prvního vydání. Čtenáři v knize najdou mimo jiné základní informace o výrobcích automobilů, jejich ?lozo?i označování typů, používání interních kódů či recyklování názvů vozů. Dozvědí se, proč se jeden automobil prodával pod různými názvy, proč se některá jména nesměla používat nebo jakých dosáhly jednotlivé vozy sportovních úspěchů. Zvláštní pozornost je věnována znakům (logům) všech důležitých značek, jejich vzniku a proměnám v čase. Celá tato speciální problematika je navíc zasazena do kontextu společenských a geopolitických událostí a okořeněná množstvím pozoruhodných historek a kuriozit souvisejících s auty, jejich jmény a výrobci.
Kniha je doplněna o praktickou záložku s přehledným seznamem symbolů a kódů použitých při výkladu.
Autoškola 2022 - Pravidla, značky, testy
Učebnice je určena pro žáky autoškol, běžné řidiče i řidiče referentských vozidel, kteří si potřebují zopakovat pravidla provozu na silničních komunikacích, naučit se nové dopravní značky i předpisy a ověřit své odborné znalosti prostřednictvím zkušebních testových otázek. Kniha je doplněna kapitolou o poskytování první pomoci, zásadami bezpečné jízdy a texty z předmětu Ovládání a údržba vozidla.
Na sklade 4Ks
9,49 €
9,99 €
Jaro - Harmonie a zdraví na každý den
Kniha vás prevedie obdobím od 1. 3. do 31. 5. tak, aby ste naplno využili možnosti a silu jarnej obnovy. Jar je obdobím lásky, takže tu nájdete rady a zaujímavosti týkajúce sa romantických vzťahov aj telesnej lásky. Ďalšie témy tohto dielu: krása, chudnutie, omladnutie, dlhovekosť, kozmetika, cvičenie, jarná očista, numerológia, duchovné základy zdravia, rady pre zlepšenie zraku, korenie, kovy pre zdravie, zber liečivých bylín, modlitby. Sviatkom tohto obdobia sú jarná rovnodennosť a Veľká noc; autorka vám prezradí, aké je vlastne tajomstvo kraslíc.
V tomto diele takisto nájdete pojednanie o numerológii a duchovných základoch zdravia, rady pre zdravie a zlepšenie zraku, zaujímavosti o korení a kovoch v starostlivosti o zdravie, zásady zbierania liečivých bylín aj účinné modlitby ku svätým.
Zima - Harmonie a zdraví na každý den
Kniha postupuje deň za dňom, od 1. decembra po koniec februára. Sympatická Jelena Svitko nám rozpráva o živote a jeho plynutí, o prírode, o potrebách tela aj duše. Približuje rôzne prirodzené, nenásilné metódy, ako sa dostať do dobrej kondície, zlepšiť chorobný stav, vyliečiť sa, no podľa možností stále sa udržiavať pri zdraví, sile a dobrej nálade. Jej rady a recepty sa snažia rovnomerne poňať telo aj psychiku. Nepíše len o liečivých bylinách, koreninách, zdravých potravinách a fyzickom cvičení, ale aj o meditácii, modlitbe, svätcoch a anjeloch.
Rozpráva aj o sebe – medzi stránkami nájdete aj jej príbeh, vysvetlenie , ako sa stala uznávanou liečiteľkou.
Keďže kniha pokrýva zimné obdobie, samozrejme sa veľa priestoru venuje typickým zimným nepríjemnostiam: prechladnutiu, kašľu, chrípke, angíne či dokonca zápalu pľúc.
Niektoré recepty sú naozaj kuriózne a skutočne ľudové. Všetky sú overené v praxi. S autorkou sa o ne podelili rôzni ľudia – jej pacienti, čitatelia jej kníh, priatelia a známi. Mnohé recepty J. Svitko dlhé roky starostlivo zbierala z iných kníh a zdrojov. Medzi nimi sú aj tie, ktoré pochádzajú od jej najmilšej liečiteľky, sv. Hildegardy. Ďalšou osobnosťou, o ktorej sa v knihe dočítate, je Sebastian Kneipp.
Jelena Svitko venuje zvláštnu pozornosť aj špeciálnym dňom v danom období. V zime je to zimný slnovrat, vianočné dni, koniec starého a začiatok nového roku. Pri tej príležitosti tu nájdete pekné opisy rôznych starých zvykov a tradícií. Ale tiež zmienky o niektorých spôsoboch veštenia, čo-to z tajov astrológie, ako si zhotoviť aj používať amulety a talizmany či chrániť sa proti urieknutiu...
Ďalšie oblasti, s ktorými vás kniha oboznámi, sú kamene, čakry alebo diagnostika podľa jazyka. No a keďže sa tento sprievodca končí februárom, pri tej príležitosti tu nájdete veľa užitočného o tom, ako správne držať dlhší pôst.
Harmonie
1. Mantra „Harmonie“ naladí na vnitřní harmonii a lásku k sobě 2. Meditace „Být sám sebou“ vede k pochopení a nalezení vlastní hodnoty, přijetí zodpovědnosti za svůj život a harmonizuje vztah k sobě i k ostatním. Učí jak se mít rád, vážit si sám sebe, zbavit se role oběti a sobce a pochopit, že všichni jsme si rovni.
Na stiahnutie
6,56 €
Pexeso Dopravné značky
Pexeso, populárna detská stolová hra. Dopravné značky, jeden z predpokladov bezpečnej orientácie v doprave. Deti sa hravou formou naučia základné dopravné značky.
Hra stimuluje pamäť a podporuje rozvoj detí. Hračka spĺňa požiadavky EÚ na bezpečnosť hračiek.
Veľkosť kameňa 40x40x6mm. Hra obsahuje celkom 36 kameňov.
Gucci: Príbeh ikonickej módnej značky
Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Gucci
V roku 2021 uplynulo sto rokov, odkedy si Guccio Gucci splnil vytúžený sen a vo Florencii otvoril rovnomennú predajňu luxusných kožených výrobkov. V predchádzajúcom storočí spoločnosť prekonala mnohé výzvy. Dokázala sa však niekoľko ráz pretvoriť a nielen prežiť, ale dokonca aj prekvitať.
Pôvodným snom Guccia Gucciho bolo vyrábať kvalitné kožené cestovné tašky pre spoločenskú elitu. V súčasnosti nájdete charakteristickú potlač Gucci a logo s dvojitým G nielen na ľadvinke slávneho hiphopového speváka alebo na opasku modelky na prechádzke, ktorí predstavujú novú spoločenskú elitu, no aj na tradičných kabelkách členov európskych kráľovských rodín. Značka Gucci už nie je len pre aristokratov a karieristov, ale aj pre generáciu ľudí odchovaných na instagrame, o čom by sa Guccimu a jeho synom ani nesnívalo.
Kniha rozpráva príbeh značky od jej začiatkov ako výrobcu luxusných kabeliek a jazdeckých doplnkov cez nezhody a problémy počas vojnových rokov až po znovuzrodenie giganta haute couture v deväťdesiatych rokoch 20. storočia a zameranie na pouličnú módu a novú generáciu fanúšikov pod taktovkou Alessandra Micheleho. Vyše sto starostlivo vybraných fotografií dokumentuje provokatívne, ale zároveň príťažlivé návrhy, ktoré potvrdzujú pozíciu salóna Gucci ako najvplyvnejšej značky súčasnosti.