Hľadanie: Cestovný Ruch - Trendy A Perspektívy
zobraziť:
Cestovný ruch, trendy a perspektivy
Publikácia poskytuje podnikateľom v cestovnom ruchu, študentom, ale aj všetkým záujemcom o cestovný ruch nielen obsiahle informácie o vývojových tendenciách svetového turistického ruchu, ale aj systémový pohľad na rozvoj cestovného ruchu na Slovensku. Rozoberá význam tohto odvetvia pre ekonomiku štátu a rozvoj regiónov. Charakterizuje vplyv cestovného ruchu na konkurencieschopnosť krajiny. Podrobne sa venuje jednotlivým podobám cestovného ruchu. Zvýrazňuje komplexnosť podmienok pre úspešné podnikanie v tejto oblasti, na ktorých realizácii by sa mal podieľať štát, miestne a regionálne orgány, ale aj záujmové združenia podnikateľov v rámci regiónov. Slovnenský text
Vypredané
9,41 €
9,90 €
Cestovný ruch - Politika a ekonómia
Cieľom publikácie je, v nadväznosti na úvod do štúdia, prezentovať politiku cestovného ruchu a ekonómiu cestovného ruchu.
Na sklade 1Ks
16,05 €
16,89 €
Cestovný ruch
Publikácia skúma cestovný ruch predovšetkým ako ekonomický fenomén. Je výsledkom systematickej práce autora, ktorý sa opiera nielen o poznatky ekonomickej vedy o cestovnom ruchu, ale aj ďalších vedných disciplín, ktorých predmetom skúmania je cestovný ruch, ako geografia, sociológia, psychológia, pedagogika a ďalších. Pod vplyvom výsledkov vedeckého bádania spresnil doterajšie svoje prístupy a prezentuje ich v predloženej knihe, ktorá je úvodom do štúdia cestovného ruchu a v troch častiach približuje základné poznatky o cestovnom ruchu, odpyte po cestovnom ruchu a o ponuke cestovného ruchu. Prezentované poznatky tvoria východisko pre štúdium ekonómie cestovného ruchu a politiky štátu v cestovnom ruchu. Bude však užitočnou pomôckou všetkým, ktorí sa zaujímajú o cestovný ruch a najmä tým, ktorí o ňom rozhodujú.
Cestovný ruch v ekonomike a spoločnosti
Cieľom tejto publikácie je v jej piatich častiach sprostredkovať pohľad na problematiku cestovného ruchu, a to z hľadiska jeho skúmania vo svete a v SR v historickom kontexte. Vďaka interdisciplninárnemu poňatiu problematiky má čitateľ možnosť oboznámiť sa s bohatstvom poznatkov, týkajúcich sa cestovného ruchu ako mnohorozmerného sociálno-ekonomického a priestorového javu. Publikácia prispeje k lepšiemu poznaniu cestovného ruchu nielen študentom cestovného ruchu, poskytne námety na zamyslenie, ako vytvárať podmienky pre ďalší rozvoj cestovného ruchu udržateľným spôsobom, aby prinášal úžitok návštevníkom v cestovnom ruchu, poskytovateľom služieb, rezidentom a cieľovým miestam, t. j. obci, regiónu i štátu ako nositeľom politiky cestovného ruchu. Z tohto hľadiska je užitočnou príručkou aj tým, ktorí akýmkoľvek spôsobom rozhodujú o prítomnosti a o budúcnosti cestovného ruchu. Publikácia obohatí knižný trh na Slovensku a zaslúži sa o ešte lepšie a plnšie porozumenie podstaty cestovného ruchu a jeho vnímania ako fenoménu 20. a 21. storočia.
Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy
Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.Je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené s ním.
Inovácie a trendy v M&A
"M&A transakciám sa na Slovensku venuje mnoho právnikov, finančníkov a daňových poradcov, ktorí sa svoje remeslo pri neexistencii odbornej literatúry v tejto oblasti zväčša učili za pochodu od skúsenejších kolegov. Veľmi sa teším, že v priebehu dvoch rokov vychádza už druhá kniha, ktorá má ambíciu túto medzeru vyplniť. Kolektív vynikajúcich a skúsených autorov pod vedením Viliama Myšičku urobil skvelý kus práce a teším sa, že veľmi praktickým spôsobom nasvietili špecifické oblasti M&A transakcií ako sú akvizičné financovanie, warranty & indemnity insurance, transakcie so štátom, valuácie, osobné údaje a duševné vlastníctvo, arbitráž a moderné technológie."
JUDr. Juraj Gyárfáš, LL.M.
Kolektiv autorů
Karol Balco, Zoran Draškovič, Michal Hrušovský, Miroslav Kapinaj, Peter Kováč, Lukáš Královič, Marc Leubner, Tomáš Melišek, Lukáš Augustín Mrázik, Boris Stancl, Stanislav Šumský, Miroslav Talian, Martin Vojtko
Cestovný ruch - hotelierstvo - pohostinstvo
Slovník obsahuje 1000 najpoužívanejších pojmov z oblasti cestovného ruchu, podnikovej ekonomiky, hotelového a gastronomického manažmentu. Jednotlivé pojmy sa popri slovenskej verzii uvádzajú v anglickom, nemeckom a vo francúzskom jazyku. Slovník bude pomôckou pre všetkých, ktorí po ňom siahnu - študentov a pedagógov, ako aj praktikov pôsobiacich v oblasti cestovného ruchu, v hotelierstve a pohostinstve. Kolektív autorov tvoria vysokošpecializovaní odborníci, ktorí majú medzinárodný prehľad a venujú sa problematike cestovného ruchu už niekoľko rokov.
Top trendy v bývaní/bydlení 2016
Každý rok magazín Ttb Top trendy v bývaní dekóduje novú dobu, definuje trendy a vnáša medzi čitateľov novú energiu. Rovnaké je to aj v sezóne 2016, v ktorej sme, inšpirovaní svetovými výstavami dizajnu, tému vydania zhrnuli do pojmu „Novodobý luxus“. Na cenné a vzácne sa dá pozerať z rôznych uhlov. V oblasti dizajnu možno hovoriť o všadeprítomnom trende metalických prvkov a povrchov. Keby sme chceli ísť hlbšie k postate, k umeniu spracovania, tu so sebou luxus nesie brilantnosť dokonalo zvládnutého remesla. Moderný človek má však rôzne potreby, zamyslite sa s magazínom TTB, čo má dnes pre nás skutočnú hodnotu.
Rozvojové trendy sociálnej práce
Publikace představující dějiny sociální práce a její rozvojové trendy. Tato odborná kniha reaguje na změny, ke kterým v posledních letech dochází v lidské společnosti. Procesy globalizace, zkracování vzdáleností, rostoucího množství informací a rychlosti, s jakou se šíří, zvyšujícího se tlaku na jedince, stárnutí populace vyspělých zemí, měnících se požadavků na vzdělání, ale také rostoucí význam populismu a demagogie, to vše jsou výzvy, kterým musí naše společnost čelit. Zároveň tyto trendy otevírají prostor pro rozvoj sociální práce jako profese i vědy, jejímž cílem je sociální soudržnost. Profese a vědy, která se opírá o principy sociální spravedlnosti, lidských práv, společné odpovědnosti a respektování rozmanitostí. Tato učebnice je určena studentům bakalářských a navazujících magisterských studijních programů z oblasti sociální politiky a sociální práce, ale také široké odborné i laické veřejnosti, která není lhostejná k vývoji naší společnosti.
Cestovný lístok
Emancipovaná scenáristka Lila nastúpi do vlaku Bratislava — Košice. V kupé stretáva rôznych ľudí, prežíva chvíle plné napätia, hnevu, a aj pokory. Cestou sa v spomienkach zastavuje v mestách, ktorými vlak prechádza a vynárajú sa jej situácie, ktoré vo svojom živote prežívala s milými, s priateľmi, s priateľkami. Obyčajná trasa do Košíc sa mení na cestu plnú príbehov, úsmevov aj nostalgických sĺz. A v Košiciach ju čaká osudový zlom...
dostupné aj ako:
Cestovný lexikón Slovenskej republiky 2017/2018
Na začiatku novej turistickej sezóny vám prinášame v poradí už 19. ročník nášho multimediálneho projektu. Získal si priazeň a rešpekt odbornej verejnosti ako nástroj zjednocovania a návod na spoluprácu v cestovnom ruchu. Jeho súčasťou je aj spoznávanie vlastnej histórie a jej prezentácie pred svetom. Cestovný lexikón Slovenskej republiky vzniká v spolupráci s viacerými inštitúciami a subjektmi. Všetkým vedno by malo záležať, aby sa aj naša vlasť dokázala dôstojne začleniť medzi turisticky vyspelé krajiny, ktorým nie je ľahostajná propagácia možností turizmu ako hospodárskeho odvetia, prispievajúceho k rozvoju ekonomiky krajiny.
Na sklade 1Ks
18,05 €
19,00 €
Súčasné trendy podnikateľskej etiky
Podnikateľská etika nadobúda v dnešnom svete oveľa väčší význam, ako tomu bolo v minulosti. Pochopenie jej podstaty či významu dlhodobého rozvoja však stále nie je jednoduché. Problémy často vytvára používanie základných termínov a pojmov, bez pochopenia ktorých nemožno uskutočňovať ucelený a kvalifikovaný etický vzostup a rozmach organizácie. Manažéri v praxi riešia denne veľké množstvo vecných i komunikačných problémov a je pochopiteľné, že nedokážu venovať pozornosť vyjasňovaniu obsahu pojmov a významu výrazov, ktorými disponuje aj prax a teória v ekonomickej sfére vrátane oblasti podnikateľskej etiky. Túto situáciu sťažuje v ekonomickej teórii i praxi obľúbené používanie rôznych alegórií, metafor, epitetónov, jazykových klišé, ale aj modelov či rozmanitých schém, ktoré pôsobia vábivo a „odľahčene“. Ich používanie však často spôsobuje zľahčovanie teoretického problému a zmätok v praktickom riešení. Táto kniha umožní niektoré nejednoznačnosti odstrániť a pochopiť podstatu etického rozvoja organizácie a spôsoby jeho aplikácie do praxe.
Objasneniu pojmov nevyhnutných na porozumenie procesu aplikácie podnikateľskej etiky do reálneho života organizácie sa venujeme v prvej časti knihy. Zároveň prinášame vysvetlenie, aký je vzťah medzi týmito pojmami a ktoré z nich sú teoreticky fundamentálne a primárne. Druhá časť knihy sa zameriava na systémové včleňovanie etiky a podnikateľskej etiky do činnosti organizácie, s čím majú organizácie na Slovensku malé skúsenosti. Aj keď sa prvé etické kódexy začali v podnikoch uplatňovať už v 90. rokoch minulého storočia, zavádzanie etiky ako systémovej inovácie stále zaostáva.
Cestovní ruch
Učebnice vyčerpávajícím způsobem pojednává o cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech, od historických kořenů po současnost s nástinem pohledu do budoucnosti; čtenáři se v ní dozvědí mnohé o tom, co to cestovní ruch vlastně je, z čeho se skládá, jaké jsou jeho dopady, jakými nástroji měříme jeho jednotlivé složky, kdo jsou lidé, kteří se v něm pohybují a kam jej směřují. Publikace je určena jak studentům, tak profesionálům.
Management - Základy, přístupy, soudobé trendy
Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu, jíž bylo prodáno více než deset tisíc výtisků. Toto nové vydání kopíruje do značné míry původní koncepci a obsah, tj. profil manažera, manažerské funkce (rozhodování, plánování, implementaci, kontrolu, organizování), manažerské přístupy, jako jsou strategický, projektový a procesní management, řízení vztahů se zákazníky, management znalostí, management změny, problematiku inovací apod. Výrazně aktualizovány jsou části pasáže zaměřené na manažerské úsilí při posilování výkonnosti a prosperity firmy a problematika krizového řízení. Nově je zařazena kapitola pojednávají o reflexi soudobých společensko-ekonomických trendů, jakojsou globalizace, digitalizace či udržitelný rozvoj v managementu. Opomenuta není ani vysoce aktuální otázka ekologie v managementu. I toto nové vydání je určeno jednak studentům vysokých škol a pro potřeby dalších manažerskýchvýcvikových m programů, jako jsou kurzy MBA, jednak širokému spektru vedoucích pracovníků v různých sférách, ať podnikatelských, neziskových či veřejných institucí.
Na sklade 1Ks
24,11 €
25,38 €
Vousáči - péče, střihy, trendy
Kniha Vousáči. Péče, střihy, trendy je praktická príručka pre mužov, ktorí chcú vyzerať čo najlepšie. Kniha čerpá z autorových bohatých kultúrnych skúseností, ktoré získal pri svojich cestách po svete a obšírnom štúdiu historických prameňov – ponúka úžasné postrehy získané od najuznávanejších holičov na svete, kúpeľníckych umelcov, vyznávačov (bradatého) štýlu a majstrov holičského remesla. Rokmi overené postupy zdokonalil Kapitán Fawcett modernými metódami a pridáva k nim zrozumiteľné návody. Text prešpikovaný vtipnými postrehmi a podnetnými historickými i literárnymi citátmi dopĺňa mnoho úžasných fotografií. Štýlová publikácia Vousáči do detailu preskúmava všetky aspekty výzoru moderného muža a zamýšľa sa nad tým, čo znamená byť džentlmenom v 21. storočí.
Cestovný lexikón Slovenskej republiky 2018/2019
Jubilejné 20. vydanie ročenky venuje pri príležitosti 100. výročia vzniku ČSR osobitnú pozornosť významným dejinným udalostiam a osobnostiam (M. R. Štefánik, D. S. Jurkovič). Publikácia má viacero príspevkov pod jednotným
mottom Spoločné storočie.
Upozorňuje na unikátne pamiatky v Zozname svetového dedičstva UNESCO a raritné zbierky svetového významu
Univerzitnej knižnice v Bratislave, vyzdvihuje dôležitosť ochrany prírody a krajiny.
Prináša tiež ako novinku k rastúcemu záujmu o vojenský turizmus základné informácie o pamätných miestach
významných bojov a bitiek na našom území.
Mapuje slovenské možnosti pútnických miest a venuje pozornosť aj montánnemu turizmu a geoturizmu.
Trendy v medicínskom vzdelávaní a hodnotenie jeho výsledkov
Vysokoškolská učebnica pre mladých učiteľov a doktorandov na lekárskych fakultách
Táto publikácia s charakterom vysokoškolskej učebnice obsahuje dôležité informácie o tom, kam smeruje súčasný vývoj v oblasti medicínskej pedagogiky. Je určená tým, ktorí majú seriózny záujem o akademickú kariéru. Má ukázať najmä novým uchádzačom o prácu v akademickom prostredí na lekárskych a zdravotníckych fakultách, že súčasťou ich budúcej profesionálnej činnosti bude okrem vedeckejpráce, liečby a prevencie chorôb, aj pedagogická práca, počnúc výchovou pacientov cez kolegov v pracovnom kolektíve až po pedagogické pôsobenie na školách a v komunitách.