Hľadanie: Celia - Celia v škole
zobraziť:
Najkamošky 1: Prvý rok v novej škole
Julia a Alejandra by sa nemali kamarátiť: pochádzajú z úplne odlišných svetov! Majú spoločné iba jedno: izbu vo Vistalegre, exkluzívnej internátnej škole, kde študujú. Čistá katastrofa! Ale čoskoro zistia, že napriek mnohým rozdielom, im je súdené stať sa NAJKAMOŠKAMI.
Mach a Šebestová v škole, 3. vydanie
Deti aj dospelí si v televíznom večerníčku a neskôr aj v knihe obľúbili postavičky dvoch podnikavých školákov Macha a Šebestovej, ich kamaráta psa Jonatána, triedne učiteľky, spolužiakov a všetkých ostatných z domu a mesta, kde sa dej odohráva. Tentoraz žiaci 3.B v siedmich humorných kapitolách pomocou čarovného slúchadla premenia psa Jonatána na chlapca a vezmú ho na školský výlet, vyberú sa do doby ľadovej a privedú odtiaľ človeka neandertálskeho ako názornú školskú pomôcku a zažijú mnoho ďalších príhod.
Pedagogické diagnostikovanie v materskej škole
Publikácia je zameraná na komplexné predstavenie pedagogického diagnostikovania v materskej škole. Čitateľ si v nej nájde informácie z teoretického hľadiska, napr. definície, delenia, charakteristiky obsahu diagnostikovania, metódy a zásady diagnostikovania. Každá kapitola v závere má zhrnutie, otázky, aplikačné úlohy a odporúčanú literatúru. V prílohách sú zverejnené diagnostické hárky a testy, ktoré učitelky v materských školách môžu využiť pri diagnostikovaní detí.
Rozruch v škole na Kavuličovej ulici, 2. vydanie
Monika ide po prvý raz do školy a hneď zažije veľké dobrodružstvo. Netuší, že jej najvernejší priatelia, dva krásne čierne psy, sa ju vyberú hľadať a cestou povystrájajú neuveriteľné kúsky. Najväčší rozruch však vyvolajú v škole, kam sa im podarí dostať cez plot. Viete si predstaviť ten zmätok, keď sa otvoria dvere do triedy a ukáže sa v nich čierna psia hlava?
Projekt inklúzia v materskej škole 1
Usmernenia a námety, ako prispôsobiť vzdelávacie prostredie materskej školy všetkým deťom bez rozdielu. Prináša rozpracované základné teoretické postupy, metodické usmernenia a špecifiká práce s deťmi vyžadujúcimi si zvýšenú pozornosť v materskej škole.
Cudzinec v materskej škole
Jedinečná pomôcka na prácu s dieťaťom cudzincom v materskej škole. Obsahuje metodické poznámky pre učiteľa, pracovné listy pre deti, aj praktické rady pre rodičov. Dieťa cudzinec sa učí bez stresu, pomocou hry a hravých aktivít (kreslenie, omaľovanky, doplňovačky, pexeso...) sa učí nové slová, vety, precvičuje si pamäť, grafomotorické zručnosti. Ilustrácie podporujú detskú fantáziu a motivujú do učenia.
V Ježiškovej škole, 3. vydanie
Knižočka v Ježiškovej škole obsahuje 23 veršíkov, 48 strán je pestro ilustrovaných. Verše vznikli v čase, keď boli aktuálne pre autorových vnukov, a zdá sa, že sa stali veľmi obľúbenými aj pre iné deti. Preto vám dnes prinášame ich druhé vydanie. Sú vhodné pre deti do 8 rokov.
Den v mateřské škole
Ačkoli kniha vychází z ověřené pedagogické teorie, nabízí velmi čtivého průvodce běžným dnem v mateřské škole. Autor se ptá, zdali si děti mohou mazat chleba k svačině samy, jak zorganizovat náročné situace typu přechodů z jednoho prostředí do druhého, a ukazuje, že děti toho zvládnou mnohem více, než si sami myslíme. Vychází z reálných zkušeností z prostředí MŠ, jakožto i ze zkušeností jeho kolegů, přátel… V MŠ se každý pedagog každý den setkává s desítkami, ne-li stovkami situací, které se pravidelně opakují a které se podle dají dělat lépe, efektivněji. V knize proto najdete jak praktické tipy na zlepšení jednotlivých edukačních aspektů dne v MŠ, tak i teoretické základy daného aspektu.
Ondřej Koželuh působil několik let jako učitel v MŠ, je lektorem DVPP pro MŠ, v současné době vyučuje na VŠ v oblasti pregraduální přípravy budoucích učitelek MŠ. V Portále vyšla jeho úspěšná kniha Učitelem ve školce.
Sviatky a tradície v materskej škole I.
Brožúra pre riaditeľky a učiteľky v materských školách o sviatkoch a tradíciách naprieč kalendárnym rokom. Prvý diel sumarizuje obdobie od januára do júna a slúži ako inšpirácia pre učiteľky, na čo sa zamerať v jednotlivých mesiacoch roka, čo s deťmi pripraviť, vyrobiť, spievať, apod.
Aktivity v materskej škole - exkurzie, výlety, vychádzky
Praktická príručka o organizácii školských akcií s dokumentáciou s tým súvisiacou na CD. Je určená pre riaditeľov i učiteľov materských škôl. Prevedie ich platnými právnymi predpismi a upozorní na všetky povinnosti a dokumentáciu súvisiacu s organizovaním školských aktivít v materskej škole.
Sviatky a tradície v materskej škole II.
Brožúra pre riaditeľky a učiteľky v materských školách o sviatkoch a tradíciách naprieč kalendárnym rokom. Druhý diel sumarizuje obdobie od júla do decembra a slúži ako inšpirácia pre učiteľky, na čo sa zamerať v jednotlivých mesiacoch roka, čo s deťmi pripraviť, vyrobiť, spievať, apod.
Toto sme sa v červičej škole neučili!
Cyril je červík. Má rád hnedú farbu, blato (lebo je hnedé) a rád sa vŕta v blatovohnedej zemi. Keď Cyril stretne Huga (tučného operenca, ktorý sa podobá na kura, no myslí si o sebe, že je plameniak!), ocitne sa zoči-voči svojej najdesivejšej nočnej more. Cyril má dve možnosti. Prežiť alebo sa dať vcucnúť ako voľajaká špageta…
Šikanovanie v škole
Všetko o kyberšikane a šikanovaní v škole v kontexte trestného zákona.
Brožúra neponúka pohľad psychológa ale práve naopak, nazerá na problematiku šikanovania z legislatívneho pohľadu a upozorňuje na trestnoprávnu zodpovednosť, napĺňanie skutkovej podstaty trestného činu v súvislosti s trestným zákonom a zákonom o priestupkoch a možné sankcie voči agresorovi.
Reč a jazyk v škole
Cieľom publikácie Reč a jazyk v škole je ponúknuť učiteľom, ako aj adeptom učiteľského povolania pohľad na jazykovú výchovu v predprimárnej edukácii a na jazykové vzdelávanie a slohovú výchovu v školskom prostredí nie z pozícií tradičného opisu metód a postupov, ako tomu bolo v minulosti, ale z aspektu kognície, t. j. vedy, ktorá pristupuje k interpretácii mnohých ľudských aktivít tak, že ich odvodzuje (aspoň čiastočne) zo samotnej podstaty rozumových procesov a poznávacích aktivít. Tematicky je relatívne samostatná prvá kapitola, ktorá prináša identifikáciu predmetu slovenský jazyk a literárna výchova v súčasnej škole, pričom sa zameriava prevažne na jazykovú zložku tohto predmetu. Ide o priblíženie základných kvalít, postupov a cieľov, ktoré sú vymedzené v školských dokumentoch a zodpovedajú stratégii Ministerstva školstva SR v intenciách obsahovej a metodickej prestavby školstva. Základné požiadavky, ktoré sú kladené na náš vzdelávací systém, v tomto prípade vo vzdelávaní materinského jazyka, by mali poznať študenti, budúci učitelia slovenčiny, už v procese svojej profesionálnej prípravy. Ďalšie kapitoly majú vzájomnú kontinuitu, pretože obsahovo reflektujú isté vývinové štádiá reči a komunikačných kompetencií. Zámerne sme neurobili ostrú hranicu vo vnútri obsahu publikácie podľa toho, ktorá časť patrí do pozornosti učiteľov elementaristov a ktorá do pozornosti učiteľov špecializujúcich sa na vzdelávanie starších žiakov, resp. študentov stredných škôl. Urobili sme tak preto, že obe skupiny učiteľov by mali poznať tak východiská a zákonitosti, stojace na začiatku utvárania komunikačných kompetencií, ako aj ich tendencie smerovania do dospelosti, rešpektujúc fakt, že kompetencia je celoživotne sa utvárajúca zručnosť. V texte publikácie prinášame ukážky textov, na ktorých demonštrujeme alebo vývinovo determinované javy v reči a komunikácii, alebo ich používame ako argumentačný materiál. Ukážky žiackych prác sú prejavom ich mentálnych modelov predovšetkým čo do kvality textu, v ktorom prevláda raz ikonickosť ako výrazová kategória, inokedy operatívnosť ako výrazová kategória. Obsah publikácie by mohol zaujať aj rodičov, ktorí majú vážnejší záujem o vzdelávanie a napredovanie svojich detí a chcú porozumieť vzťahom medzi rečou a myslením, resp. textom a myslením.
Projekt inklúzia v materskej škole 3
Vybrané témy k uplatneniu inkluzívneho prístupu v edukácii v materských školách s rešpektovaním špecifík vývinu detí. Brožúra obsahuje aktuálne legislatívne informácie,uľahčuje nastavenie spolupráce s členmi odborného podporného tímu, navrhuje spôsoby a možnosti spolupráce s rodičmi detí vyžadujúcimi inkluzívny prístup vo vzdelávaní.
Pomoc, trčím v škole pre čarodejnice!
Hviezda Ropušná, najčarodejníckejšia čarodejnica v Ropušnej veži, čelí svojej najväčšej životnej výzve. Musí prejsť SUPERSTRAŠIDELNOU skúškou plnej NEBEZPEČENSTVA a možnosťou POHROMY. Využije Hviezda svoje schopnosti rozumne alebo privedie ŠKOLU DO ZÁHUBY?!
Tretí diel vzrušujúcich príbehov z čarodejníckej školy, v ktorom život Hviezdy naberie DRAMATICKÝ ZVRAT!
Konflikty v škole
Sprievodca, ktorý pedagógov naučí reagovať na konflikty správne tak, aby ich zvládali a aby ich neovládali. Zoznamuje s problematikou konfliktov v škole na reálnych situáciách a v zásadných oblastiach. Pomáha rozvíjať zručnosti pedagógov pre správne zvládnutie konfliktov.
Môj kamarát Tr(A)paslík alebo harmatanec v škole
Ahoj! Čau! Vďaka, že ste otvorili vstupnú bránu do tejto fúzatej rozprávky, teda do knihy. Prepáčte, zabudol som sa predstaviť. Som trpaslík. Ja viem, trpaslíkov sú kopy, hory, milióny. V rozprávkach, v obchodoch, v záhradách, na tričkách, ba i v knihách. Nuda? Tak to teda nie! Ja som výnimočný trpaslík. Jediný svojho druhu. Naozaj.
A viete, o čom bude táto rozprávková kniha? No predsa o mne, to je jasné. A o živote v jednej úplne obyčajnej rodine, v ktorej sa diali neobyčajné veci.
A čo sa dialo, keď som prišiel do školy? Obyčajný deň sa zmenil na veľký harmatanec. Zúfalá je pani učiteľka, zúfalý je pán riaditeľ, a aj žiaci sú riadne vyľakaní, pretože také dačo ešte v škole nevideli...
Ideálna kniha pre predškoláka alebo prváka. Je vtipná, milá a má veľké písmenká, ktoré sa ľahko čítajú. Na konci kapitoly sú otázky, na ktoré dieťa odpovedá, čím sa rozvíja čítanie s porozumením. Je obohatená o pesničky, ktoré ľahko nájdete na internete cez QR-kódy v knižke.
Hry v materskej škole pre deti od dvoch rokov
Keďže v materských školách aktuálne pribúda stále viac a viac detí mladších ako tri roky, prichádza pre pedagógov v MŠ inšpirácia v podobe tejto brožúry. Prináša námety na aktivity a hry, využiteľné vo výchovno-vzdelávacom procese v materskej škole, rozdelené podľa veku detí – dvojročných maličkých nevynímajúc.